פרסום ושיווק

ולווט בת חמש

ראיון בלעדי ובה במידה חתרני, הס מלפסול חושפני, שערכה דבורית שרגל עם ולווט אנדרגראונד
דבורית שרגל |  36
תגובות לכתבה(36):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    מזל טוב
    א. 04/01/2011 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבלוג שלך הוא אחד המעניינים בעיני ברשת. אני באה לכאן כמעט כל יום ומקבלת את החדשות בפילטר שמתאים לי בול. כל הכבוד על העשייה, ההתמדה, ההבחנות, הדיוק וחריפות השכל והמבט.
    סגור
  • תודה א'. (ל"ת)
    velvet 05/01/2011 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מוטב מאוחר, או שמא אחרון אחרון חביב?
    שלומי 03/01/2011 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב. אני קורא אותך נראה לי ארבע וחצי שנים(כמה חודשים לפני היציאה מארון האנונימיות)כולל הפסקה ארוכה באמצע. עברתי שינויים דרמטיים בחיים, התבגרתי, השתניתי, ולעיתים קרובות נדמה לי שגם המדינה, העיתונות, האנשים - הכל השתנה... את נשארת פחות או יותר אותו דבר(כן, הזכרון שלי בטוח קצר...)כמקום שמציב סימונים ליד חריגות אתיות בעיתונות, וגם כמקום שמציב מראה מול האג'נדות הנסתרות(?)של העיתונים השונים - והכל תוך גילוי נאות של האג'נדות שלך(גם אם לעיתים בשפה מתוחכמת מדי שמסתירה מדי את הכוונה. אבל טוב שיש עדיין טקסטים יומיים בעברית שמאתגרים את המוח) - שגם הן בעצם מתמקדות בעיקר בגבולות בין הראוי והלא ראוי בעיתונות. מה אאחל לך לשנה השישית? שתזכי למועמדות לפרס ביקורת התקשורת מטעם איזשהו ארגון שמאלני מכובד... ושיהיו לך הרבה ילדים וירטואליים!!!(ילדים וירטואליים=אנשים שאת סומכת עליהם במאה אחוז כשהם כותבים פוסטים בשמך. לוקח שנים לגדל כאלה, וחשוב להתחיל כבר עכשיו לטפח אותם - ולא לחכות עד שתגיעי לזמן שתישברי מהקונפליקט בין קוראייך הרעבים לצורך שלך בחופש. ולא, אני לא מתנדב...)
    סגור
  • תודה ל(5)
    velvet 03/01/2011 20:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נבוני מעין קרני אלא מי? שלומי ול"פסיכולוגית": הייתי אומרת לך להחליף מקצוע, כפי שכבר אמרתי לכאורה, אלמלא הייתי נזכרת מי אתה, על משחקי המחשבה המתחכמים שלך
    סגור
  • 17.
    אלא מי? 02/01/2011 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האשה כבר כתבה, אז מה שהיא אמרה.ולגבי הכמות המיקרוסקופית, את יודעת מה לעשות.
    סגור
  • 16.
    איתך במאבקך
    קרני 02/01/2011 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזלטוב לרגל חמש שנות... טוב שהמצאת את עצמך מחדש, כוולוט או דבורית. תמיד אזכור את הפרגון שלך, כשהייתי מדופרס מ'סופשבוע' ועוזריו. את עושה עבודת קודש ושימותו הקנאים. נמשיך להפגש מעל גלי הבלוג. זה שממשיך לכתוב עם ריח של אדמה.
    סגור
  • 15.
    מזל טוב דבורית, ותודה. (ל"ת)
    נבוני 02/01/2011 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מזל טוב
    מעין 02/01/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתך 4 שנים ו-10 חודשים. כשאחרים סופרים זמן זה תמיד מפתיע יותר. חמש שנים! - יוצא שאני פה מאז הצבא, וכבר אוטוטו מסיימת תואר... יאללה, שיהיה במזל, ובהצלחה בפרויקטים שעושים נעים בבטן.
    סגור
  • 13.
    שתהיה לך שנה לא נואשת velvet
    פסיכולוגית 02/01/2011 01:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איני מכירה אותך, איני מרבה לבקר במדור זה, אבל צפיתי בסרטון שלך המצורף כאן ואת נראית כה נואשת לאהבה, כה רוצה לצאת ממצבך הנוכחי. מקוה אני שגבר מסויים יחוש בכך ויחוש אליך לשמחך, כי ניכר שבטחונך העצמי לכאורה הוא למעשה ניסיון לכסות על מציאות שונה בעליל
    סגור
  • את פסיכולוגית כמו שאני נוירוכירורגית
    נבוני 02/01/2011 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמז: not
    סגור
  • טען עוד
  • אינך מכירה אותי, אינך מרבה לקרוא את המדור,
    velvet 02/01/2011 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכל זאת חרצת עלי דעה בתוך 42 שניות. אני מקווה שהלקוחות שלך זוכים לקבל ממך קצת יותר. אחרת אפשר להאשים אותך, מי יודע, בגניבת דעת וכסף? ובעניין הגברים, הסירי דאגה מלבך, באמת, הכל בסדר, תודה.
    סגור
  • מגיבה
    פסיכולוגית 02/01/2011 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צר לי כי ניסיוני לסייע ולו במעט נתקל באמירות שכאלה מצידך. תגובתך אופיינית למי אשר מראה הוצבה מול פניו. ממליצה אני על טיפול מקצועי
    סגור
  • הטיפול המקצועי (20 שנה) כבר מאחורי
    velvet 02/01/2011 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל פסיכולוגיות כמוך גיבשתי דעה מוצקה על פסיכותרפיה.
    סגור
  • דבורית, ממליצה פשוט להתעלם
    יונה 02/01/2011 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמת המקצועיות והאמינות שלה עולות אפילו על זו של הדולה המפורסם. עוד מעט קט הרי יצוצו כאן גם מטופלי עבר שגם ימליצו עליה (-:
    סגור
  • 12.
    תודות (5)
    velvet 01/01/2011 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למיכל גיל נחום פ גלית א שטוטית רונית ר אורית עריף ברלין אלכסנדרפלאץ קורא מתמיד מיצי
    סגור
  • 11.
    אני פה
    מיצי 01/01/2011 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודעת כמה זה שווה, אבל אני פה כמעט מההתחלה. אני עיתונאית לא חשובה אבל שעושה עבודה חשובה. כמעט אף פעם לא מגיבה, אבל קוראת הכל. ואני עדיין פה ומתכוונת להשאר. בהצלחה בהמשך ומזלטוב
    סגור
  • 10.
    עוד מז"ט
    קורא מתמיד 01/01/2011 19:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב מ"קורא מתמיד" הקורא את הבלוג ממש מההתחלה (אני לא מהברנז'ה ואינני מצליח לזכור איך נודע לי על קיום "ולווט אנדרגראונד"). "קורא מתמיד" אכן. אך לא בשבת וחג. אז מזל-טוב במוצ"ש.
    סגור
  • 9.
    נס?
    ברלין, אלכסנדרפלאץ 01/01/2011 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהניתי, כרגיל, מהכתיבה השנונה והקלילה והופתעתי מאוד (בהחלט ראיון חושפני) שאת שותה בבוקר נס. איכשהו חשבתי שאת בקטע של תה צמחים...
    סגור
  • אחרי הנס תה צמחים (שמיא הביאה לי) (ל"ת)
    velvet 01/01/2011 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מזל טוב!
    אורית עריף 01/01/2011 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני איתך בפלטפורמות השונות מאז שחנוך מרמרי כתב על הבלוג האנונימי בעין השביעית. הפוסטים שלך ממש חלק מהיומיום שלי. תודה מיוחדת על התייחסותך והבמה שאת מאפשרת לעניינים הקשורים באיור עיתונות.
    סגור
  • 7.
    דבורית
    שטוטית 01/01/2011 17:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי כל מילה ומילה גם נכנסתי לטיובית שלך אז מזל טוב ענק ממני +חיבוקי מה כ'פת לך אני וירטו_וירטו_דיגי_טלית לא שכולה תכלת אזזז שנה אזרחית טובה מאושרה קצת אוכל לא היה מזיק לך צ'או לבינתיים שטוטית_משוטטת
    סגור
  • ברכות
    רונית ר 01/01/2011 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל, אוהבת את גילוי הלב והיושר.
    סגור
  • 6.
    קוראת בקביעות מתקופת המרקר.
    גלית א' 01/01/2011 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד מעניין ומלמד. מאחלת עוד שנים רבות ומהנות והצלחה במיזמייך האחרים.
    סגור
  • 5.
    חביב.
    פ 01/01/2011 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם לא נאמר לפני שלושה חודשים בספטמבר,אז שנה טובה, אזרחית דתית ועוד.
    סגור
  • 4.
    a mazal tov
    nachum 01/01/2011 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    you gave us pure gold and for 5 years keep on and on. and if i can say something negativ--you still donnt agree that the speaking about a mistake save few others.
    סגור
  • 3.
    תודה תודה תודה !!!
    אלינוריגבי 01/01/2011 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לאמי ותודה לאבי ותודה לכולם מעמקי לבבי. ותודה לשמיים ותודה לירח ותודה לשדה שעכשיו הוא פורח. ותודה ראשונה ותודה עיקרית מוקדשת בזאת לגברת דבורית בברכה - אלינוריגבי, רבנית, נותנת בסתר (וגם בגלוי)
    סגור
  • חכי חכי, עוד תשלמי על זה ביוקר (ל"ת)
    velvet 01/01/2011 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גיל 01/01/2011 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה על מה שאת. מהיום הראשון
    סגור
  • 2.
    תודות (4)
    velvet 01/01/2011 06:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשה נגבי גל אל.איי מהצד יוריק אביבה
    סגור
  • מזל טוב!
    מיכל 01/01/2011 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותודה שאת כאן
    סגור
  • 1.
    קוראת ממש מהתחלה אבל לא עקבית, נחשב?
    אביבה 01/01/2011 00:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את סוס עבודה חרוץ ומשובח, וחוץ מזה את מותק.
    סגור