פרסום ושיווק

המשיח גרסת 2011: שלמור-אבנון-עמיחי מיתג מחדש את ארגון חב"ד ישראל

החיבור בין משרד הפרסום לבין הארגון הדתי נוצר דרך קשר אישי בין שלום גליצנשטיין מסניף חב"ד בבלי ת"א לרמי שלמור. המיתוג - "כמעט בהתנדבות"
משה בנימין |  6
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מה היציאה???
    חבדניק 15/01/2011 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא לענין זה נסיון השתלטות על חב"ד וזה נגד כל מה שהרבי לימד אותנו ולתגובה 5 גם בלי המיתוג יודעים מה זה חסידות חב"ד ומי זה הרבי קוחו את המסר לתשומת ליבכם ותעבירו לעוד חמש חברים (לא לשבור את הגל) שבוע טוב
    סגור
  • 5.
    טוב מאד, אלה חרדים שכולם צריכים להכיר !!! (ל"ת)
    יובל 04/01/2011 23:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    זה לא יילך
    חומסקי 04/01/2011 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאחד שמכיר את חב"ד כל עיר יש לה את העצמאות שלה מבחינת חב"ד. גם גופים ארציים יש כמה, בקיצור אין סיכוי לזה
    סגור
  • 3.
    צר לי אבל לא רואים עבודה שלמורית.
    יוסי 04/01/2011 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה די מובן בהתחשב בלקוח
    סגור
  • 2.
    אם לדת היה חיוך אמיתי כמו שיש לחב"ד
    רוברט ק. 04/01/2011 00:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי משוא פנים וסחתנות פוליטית לא ניימו מסתכלים על דתיים כמו בהם מצטיירים היום בתקשורת
    סגור
  • 1.
    באמת רואים את התוצאות...
    ר 03/01/2011 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתמונה למעלה.
    סגור