פרסום ושיווק

גזים (2)/הודעה לעיתונות מהוועדה העממית של בלעין

אני מעבירה הודעה לעיתונות (ערוכה קלות) של הוועדה ובה חומר ראיות הסותר את גרסת הצבא לאירועי מותה של ג'וואהר אבו-רחמה
דבורית שרגל |  63
תגובות לכתבה(63):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    כל הכבוד דבורית (ל"ת)
    אור בעיתונות חשוכה 05/01/2011 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    אלא מי? 05/01/2011 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא בלוג ביקורת התקשורת? כי למרות שחיפשתי לא מצאתי מילה על ג'קי ב"גרנד הרמנו".
    סגור
  • אבל אני לא צפניה, התבלבלת (ל"ת)
    velvet 05/01/2011 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    strange
    nachum 05/01/2011 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא הגיע לבית החולים
    סגור
  • 15.
    להסיר את הכובע, וולוט.
    ליהי 05/01/2011 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש סיכוי (קלוש) שהעברת ההועדה הנ"ל- ובייחוד ההפניות שמצורפות אליה- תזכיר לעורכי העיתונים, שרצוי שבכותרת תתנוסס האמת, ולא דברי שיהוק של קצין אנונימי. אם תמשיכי להעביר מידע כזה, ייתכן שתפסידי את פרס "ביקורת התקשורת", אבל תרומתך לתקשורת תהיה גדולה בהרבה. שאפו
    סגור
  • זו לא אני
    ליהי (המקורית) 05/01/2011 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב לניק המופיע בתגובה. דבורית, עד מתי? :)
    סגור
  • חבל שזו לא את :)))
    velvet 05/01/2011 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עניתי לך. ותודה לליהי הלא מקורית בעניין הבאג - אין לי תשובה. שנה, שנתיים, משהו כזה.
    סגור
  • 14.
    האם הוועדה/הפלשתינאים ידעו
    טיימר 05/01/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את שמה, וכל פרטיה, של המנוחה עוד לפני האירוע/הפגנה?
    סגור
  • 13.
    הוועדה העממית של בלעין
    רשמת הוועדות 05/01/2011 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז זה השם של הסטארט אפ החדש של פולק הצעיר?
    סגור
  • 12.
    כמה אפשר לכתוב שטויות?
    אנונימי 05/01/2011 01:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למעריב אין כתב צבאי. כלומר, צבאי יש להם. כתב אין. העיוותים שמייצר האיש שמאייש את משרת הכתב הצבאי כבר זכו לפועל חדש, בשורש מרובע: ב.ח.ב.ט. לבחבט כתבה, או ביחבוט עיתונאי פירושם המצאה או סיפור שרק קשר קלוש מחבר אותם אל המציאות. דוגמא טריה: http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/196/906.html ידיעה חדשותית על פגישה *מפתיעה* עם שלמה ארצי (ועוד אישים) *היום*. הכל נכון. חוץ מהעובדה שהפגישה תוכננה מראש ולא הייתה מפתיעה. וכן, שהפגישה התקיימה בנובמבר ולא היום. שהידיעה מתארת שני קורסים שונים כאילו היו קורס אחד (פו"ם כללי ופו"ם אפק, שנפגשו כל אחד רק עם חלק מהאנשים הנזכרים. בניגוד לאמור בידיעה, רק פו"ם כללי נמשך 9 חודשים, לא אפק). ששלמה ארצי לא עזב את השייטת בגלל ירידת פרופיל אלא בגלל פחד גבהים. רק אחרי עוד שנה וחצי ושירות בתותחנים ארצי נפצע והגיע סוף סוף לחוף המבטחים של להקת חיל-הים. שהשיחה עם רחל רבין התקיימה בגונן ולא במנרה. כל המרצים דיברו בהתנדבות, לא רק ארצי. אז מה קרה כאן? אולי הכתב קיבל קומוניקט (או רק טיפ) מאנשי היח"צ של ארצי. במסגרת "בדיקת עובדות" הוא נעזר בחבר של חבר שנתן לו כמה רעיונות (ואפילו לא בויקיפדיה או גוגל). יש קוראים שאוכלים את הידיעות והכתבות הללו, אומרים תודה ומבקשים עוד. (יש כאלו שאוכלים גם את הכתבות של תיק דבקה...) מי שקצת מבין בתחום מרגיש שהמו"ל מזלזל בו כשהוא מאפשר לידיעה כזו להתפרסם. כבר היו מקרים מגוחכים לא פחות
    סגור
  • טען עוד
  • ואולי הייתה פגישה גם בנובמבר וגם היום? (ל"ת)
    velvet 05/01/2011 06:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    לדבורית, תשתמשי בטלפונים שיש לך
    תרי 04/01/2011 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילהאם אמרה בערוץ 10 שהן לא הצליחו להרים אותה ואת כתבת (עלק מדבריה) שהן הרימו אותה. ככה, משקר קטן (כמובן שזה לא שקר, סתם אי התאמה קטנטנטנטונת) בונים סיפור בזוי/הזוי לולווט.
    סגור
  • בונים סיפור לולווט? מה עוד?
    velvet 04/01/2011 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר לא נעשה פה לכבודי. זו הודעה לעיתונות, כפי שכתוב בכותרת
    סגור
  • וממתי את עתונאית?
    תרי 04/01/2011 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי טענת לא פעם שפרשת מהמקצוע ושאת במקום אחר? את מקבלת הודעה לעתונות, עורכת אותה ומפרסמת ואז מתממת שזה לא נעשה לכבודך. נו באמת, כמה טפשים אנחנו אמורים להיות?
    סגור
  • כמה טיפשים? אין גבול, מתברר (ל"ת)
    velvet 04/01/2011 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לצערי, אני חייבת להודות
    ליהי 05/01/2011 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאני מסכימה עם דבריו של תרי (אבל לא עם הסגנון). את חוזרת ומדגישה שוב ושוב שאת כבר לא עיתונאית, למרות שגם אני חושבת שיש בעבודתך מרכיבים עיתונאיים רבים (וטובים!), אבל במקרה הזה חטאת לדרך ולייחוד שלך. אני מבינה שהנושא בוער בעצמותיך, ובצדק רב, ואף מברכת על הניסיון שלך לעורר דיון שחורג מהדיונים על "התנהלות התקשורת" המתקיימים כאן לרוב, אבל אם כבר פרסמת הודעה לעיתונות (!) מטעם צד אחד בסיפור, מן הראוי היה שתנסי גם לקבל תגובה מהצד השני (קרי: דו"צ), כדי שהתמונה תהיה שלמה ומאוזנת.
    סגור
  • ובכן ליהי היקרה
    velvet 05/01/2011 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דו"צ לא מדבר. ואת יכולה לקרוא על כך בפוסט של היום. ה"הודעה לעיתונות" היא כדי שתראי את, ליהי (וכל השאר) איזה שימוש עושים בה כתבים, למשל. אני גם לא מבינה אותך: הגיעה אלי במייל "הודעה לעיתונות", שחשיבותה בעיני היא בעצם הפרסום שלה. לא אפרסם? זו לא ההודעה הראשונה שאני מפרסמת, וגם לא האחרונה. ההבדל ביני לבין העיתונאים הוא שאני אומרת. רואים? זאת הודעה לעיתונות. אני רוצה שתראו אותה. אני מפרסמת הודעות לעיתונות כמו מסמכים אחרים (למשל מכתבים פנימיים בעיתונים) חבל שאת לא רואה את זה. וגם אם עדיין, עכשיו, את לא מסכימה איתי, מה לעשות.
    סגור
  • ובכן דבורית היקרה
    ליהי 05/01/2011 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דו"צ לא מדבר, אבל את זה אנחנו יודעים רק מהפוסט של היום (טרם קראתי לעומק). האם ניסית להשיג תגובה אתמול, כשפרסמת את הפוסט הזה? חבל שאת לא רואה שאני כן רואה, ועוד יותר חבל שלא הבנת שזו היתה ביקורת (או אם תרצי, חומר למחשבה) בונה, ובמידה רבה אפילו בעדך.
    סגור
  • אני מבינה שהיא בעדי אבל אני לא מסכימה,
    velvet 05/01/2011 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לעשות? כן, אני יודעת מאתמול שדו"צ לא מדבר ואני חוזרת ואומרת שאמשיך לפרסם הודעות לעיתונות, מכל כיוון שהוא ולכתוב "הודעה לעיתונות".
    סגור
  • צהל נסוג?
    אורן 05/01/2011 00:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4008647,00.html ואולי http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/197/035.html
    סגור
  • גלובס "על בלעין"?
    לויתן 04/01/2011 20:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משה שלום(גלובס): איפה ישראל על מ פ ת הג ז הבינ"ל? הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה מציגה את התמונה המדאיגה ביותר מזה זמן לגבי הענף...
    סגור
  • 10.
    הארץ של היום
    תקוה 04/01/2011 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היתה ידיעה נחמדה בשער האחורי על קזינו חדש בדמשק שאוכלים שם פיסטוק ואפשר להמר בקלפים
    סגור
  • 9.
    אם שלומי אלדר,
    הדס 04/01/2011 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי אמין ואחד שנאבק במשך השנים בספינים של הצבא ושל דו״צ,שב מבילעין וסיפר ללונדון וקירשנבאום שהוא חוזר עם ספקות רבים באשר לאופן שבו הצד הפלסטיני מציג את השתלשלות האירועים,אז אני בוחרת לפקפק הן בדברי הצבא והן בדברי הפלסטינים ולהמתין עד שיתבהרו הדברים באופן סופי ומוחלט. אי אפשר שלא לתהות איך איזור רוויי במצלמות של צלמי הסוכנויות ואזרחים שצויידו במצלמות לא הצליח עד עתה לנפק תמונה אחת שבה מופיעה המנוחה בקרבת ההפגנה ובעת פינויה לאמבולנס. מי שעוקב אחרי ההפגנות יודע שכל נפגע זוכה מיד לפינוי  תוך שהוא מוקף עדת צלמים עד להכנסתו לאמבולנס. גם עננת הגז הגדולה,כפי שהיא מתוארת,לא הוצגה בתמונות. צריך לקוות שהסיפור יתברר עד תומו גם אם יתברר שאחד הצדדים לא אומר את כל האמת.
    סגור
  • להדס - נחמד שאת מאמינה בצילום
    צלמניה 04/01/2011 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל זה גם די תמים. צילום, כמו כל עדות, הוא מדיום סובייקטיבי. רפרזנטציה, לא יותר ולא פחות. היו ימים שהצילום נחשב לעדות מוצקה שמשהו אכן "התרחש" במקום ובזמן שנטען שהתרחש. אפשר לסדר לך צילום כמו שאת רוצה, אבל מה זה משנה? האם מעריצי דו"צ ישנו את דעתם? האם השקרים יהפכו לאמת? המציאות לא שחור-לבן וגם הצילום כבר מזמן לא. יש כאלה שלא משנה מה, לעולם לא יקבלו את האפשרות שצה"ל משקר. הם בטח גם מאמינים לכל מלה של הממשלה, שיבושם להם. יהודים אף פעם לא משקרים, כולם יודעים את זה, לא?
    סגור
  • נכון
    פוטו אסתר 05/01/2011 05:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הרצוחה אינה מופיעה בצילום, סימן שחייליו המסורים של בניהו "מחקו אותה" בשקדנות, כי דו"צ משקרים כל הזמן, לא? אם היא מופיעה בצילום סימן שהמשמאל רכש מיומנות פוטושופית. אחל'ה פטנט איך לגרום לצילום להפסיק להיות עדות ברגע שזה לא נוח לך.
    סגור
  • רק היהודים משקרים כל הזמן!!!!!!!!!1111111111
    אנונימי 04/01/2011 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל השאר דוברי אמת מוחלטת. כן?
    סגור
  • לא, כולם משקרים. (ל"ת)
    velvet 04/01/2011 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יפה.
    תפוח 04/01/2011 22:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (היום מסתבר שלמדנו הרבה מד"ר האוס) ולדובר צה"ל אמסור: אם תהיה חכם - יאמינו לך יותר כשאתה צודק. (למדינת ישראל אמליץ לקרוא את הטור של בו-דרור ימיני באתר של מעריב. אני חושש שהרבה, גם בימין וגם בשמאל מתעקשים לא להבין אותו ולקטלג אותו -"איתנו או נגדנו". פשוט תקשיבו מה יש לו לומר)
    סגור
  • מאמתי עובדות משנות דעות קדומות?
    גזי 04/01/2011 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול בטוקבק באחד מהעיתונים הראשיים הבטיח רחביה ברמן שחבריו עמלים למצוא צילומים של המפגינה בהפגנה. חלפה יותר מיממה וטרם הובאה תמונה כזו. אני מוכן להתערב איתך שבפעם הבאה כשתצוץ פרשה כזו הוא יצא שוב עם הסיסמה "דו"צ משקר".
    סגור
  • 8.
    הארץ רועדת וכאן מתעסקים בשטויות
    טואטחה חתוכה 04/01/2011 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעידת אדמה בקריית שלום - אבי נמני פוטר! שגרירנו ב"אח הגדול" בספרד (ג'קי) עושה בושות בשידור חי מול האיחוד הארופאי כולו, ואתם מתעסקים בגאז מדמיע? אין לכם בושה?
    סגור
  • 7.
    השקרים של דובר צה"ל
    מני ל 04/01/2011 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל מקרה, ללא ספק הספין של הצבא הצליח שוב. עכשיו כל אחד נהיה רופא בפני עצמו וכולם דנים בשאלה אם אבו-רחמה הייתה בהפגנה או לא ומה היה בבדיקת CT ומה לא, וכל זה במקום לדון בשאלה למה הצבא הישראלי מבזה את בית המשפט ולא מזיז את הגדר במשך שנים, ולמה גדר שנטען שהיא ביטחונית נבנית במקומות מסויימים משיקולי נדל"ן ולא משיקולי ביטחון. זאת בדומה לסיפור המשט, שם הצבא הסיט את הדיון לשאלה אם היו למשתתפים בו מוטות ברזל ומי הרביץ למי קודם, במקום לדון בשאלת הלגיטימיות של המצור על עזה. אבל כל זה פועל רק על ישראלים שחושבים בצורה אוטומטית כמו הכבשים בחוות החיות. במערב אנשים מסוגלים להפעיל את הראש ורואים את התמונה המלאה ולא רק מקרים נקודתיים. הלגיטימציה לישראל אובדת לא בגלל מקרה אחד של הרג מפגינה או מקרה אחד של משט, אלא בגלל התמונה המלאה, והיא שמדינה שטוענת שהיא חוד החנית של המאבק של המערב באיסלמופשיזם מקדמת הלכה למעשה מדיניות יודו-פשיסטית שאין לה דבר וחצי דבר עם ערכי המערב הליברלי, כאחרונת המדינות המוסלמיות החשוכות. וכל זה קורה הן בשטחים הכבושים והן במדיניות כלפי אזרחי המדינה ה"לא יהודים" בגבולות הקו הירוק.
    סגור
  • הספין של הצבא או הספין שלך? (ל"ת)
    אנונימי 04/01/2011 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תסביר למה אתה מתכוון (ל"ת)
    מני ל 04/01/2011 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    איזה עיסוק מטופש בשטויות
    יונה 04/01/2011 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן מתה מגז, לא מתה מגז. כן מתה מגז, לא מתה מגז. הכיבוש הארור הזה נמשך כבר 44 שנה וימשך עוד 44, עד שיכבשו אותנו, או עד שנפסיק להתעסק בטפל במקום בעיקר. גדר ההפרדה החשובה לבטחוננו, גרמה לפגיעה בלתי נסבלת בזכויות אדם, שהפגיעה בהם ובזכויותיהם נרמסת ממילא כבר 44 שנה. לצערי הרב, לא מפולק וחבריו האנרכיסטים תפתח לנו התקווה להכניס איזו בינה בקודקודינו. גם לא מהעיסוק אם כן מתה מגז, לא מתה מגז.
    סגור
  • 5.
    המשמעות של המילה הסברה
    שאול 04/01/2011 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשמעות האמיתית של המילה "הסברה" היא שכולם יודעים שובר צה"ל משקר וכולם משקרים איתו. שחס וחלילה האמת לא תגיע לפריץ.
    סגור
  • יפה כתבת, שאול, יפה כתבת, ולווט (ל"ת)
    רונית 04/01/2011 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מוזר מאד
    בונד ג בונד 04/01/2011 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבוקר, ניב רסקין אמר בגל"צ שדודה של המנוחה מסר כי היא סבלה מאסטמה. בנוסף, אבי יששכרוף (אצל אותו רסקין בגל"צ, כהמשך לכתבתו ב"הארץ") קבע שאין סיכוי שהמנוחה היתה נשלחת לבדיקת CT אם אכן היה מדובר בדלקת באוזן (עניין שכיח לאללה). מניח שכל אחד מהקוראים כאן מכיר מישהו שסבל מדלקת או נוזלים באוזן... לא שולחים על זה לבדיקת CT. כרגיל, מסרבים לניתוח לאחר המוות. אין לי מושג אם היא היתה בהפגנה או לא. גז מדמיע הינו האמצעי הבלתי קטלני השכיח ביותר בעולם לפיזור הפגנות. הוא נמצא בשימוש בכל המדינות המערביות. רק לאחרונה השתמשו בגז בפריז וליון, בהפגנות הגדולות בצרפת. גם בהפגנות גדולות של פרו-פלס' באירופה, לאחר עופרת יצוקה והמשט התורכי, היה שימוש רב בגז מדמיע, כמו כן בהפגנות האנרכיסטים ביוון ובכל הפגנה גדולה של ארגונים המתנגדים לגלובליזציה. נכחתי אישית בהפגנות בהן השתמשו בגז מדמיע. ראיתי אנשים שסבלו מהגז (בהחלט לא נעים), אך מכאן ועד מוות המרחק גדול. לסיכום, בהפגנה השתתפו עשרות (אם לא למעלה מזה). אם היה שימוש חריג בגז, היו נפגעים ומאושפזים רבים. מדובר בטרגדיה, אך קשה לי להאמין שהמנוחה מתה אך ורק מגז מדמיע ושלא היה רקע מוקדם (מה שמכנים משפטית "גולגולת דקיקה"). לדוד שאמר שהיא סבלה מאסטמה לא היתה שום סיבה לשקר.
    סגור
  • פחד אלוהים!
    מעלי 04/01/2011 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפעם הראשונה שהשתמשתי בגאז היה בעזה(שייך איברהים).מכיוון שלא ידענו מה זה, מילאנו את הרחוב בכמויות (פיזור הפגנה של מחבלים). תוך דקות ראינו עשרות אנשים יוצאים מהבתים, ורצים מערבה(כיוון הרוח). בין השאר היו אמהות עם תינוקות בידיים. אני מודה שאחז אותי פחד שאני לא זוכר כמוהו, מהמחזה, היינו בטוחים(מחוץ לתמונה הנוראה) שהתינוקות האלה ימותו!והיו שם עוללים ממש בני חודש חודשים. תודה לאל! אף אחד לא נפגע !!! גאז לא הורג!!!!בטח לא מחבלת שרגילה לספוג את זה כל שבוע בשישי.למרות שזה מה זה לא נעים. אני מאמין לכל מילה של צה"ל, ולאף מילה! של המחבלים התועמלנים היהודים והערבים. מערכת השקרים הסמולוערביבים תתגלה בהקדם.
    סגור
  • באיזה שלב של חייה היא הפכה ל"מחבלת"?
    velvet 04/01/2011 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לך גבול, אה?
    סגור
  • מלידה!
    מעלי 04/01/2011 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההורים שלה, ושל שני אחיה, גדלו להיות שהידים, ולהקריב את חייהם למען ההתקוממות. אח אחד שהיד, אח אחר הלשין ושיקר שנפצע ממגד צה"ל שירה על ידו, והתגלה כשקרן. הכל יתברר קצת סבלנות.
    סגור
  • לפחות משהו אחד שמח!
    תן גאז 04/01/2011 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1207796.html
    סגור
  • שרלוק הולמס פלייס
    ויצמן יער 04/01/2011 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "כל זה לא אומר שאני יודעת בוודאות מה היה שם. אוספת נתונים". יש מומחים מספיק רציניים בצה"ל, תסמכי עליהם! מקסימום תדחו את העצרת .
    סגור
  • עצרת? המונים ? איפה?
    טואטחה חתוכה 04/01/2011 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה, בפייסבוק...
    סגור
  • עוד כמה אופציות:
    velvet 04/01/2011 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדוד לא שיקר, הוא טעה/ לא הבין/ לא ידע התבלבל עם אחיינית אחרת שלו. יש כמה סוגי גז מדמיע, מזיקים יותר ומזיקים פחות גם לא כל מי שהיה בצ'רנוביל לקה בסרטן ולא כל מי ששכב עם חולה איידס נדבק. אז מה? אולי עשו לה סיטי ראש כי היו כמה סימפטומים חמורים יותר והם רצו לשלול משהו? בכל מקרה, מה בין סיטי ראש לסרטן הדם? כל זה לא אומר שאני יודעת בוודאות מה היה שם. אוספת נתונים.
    סגור
  • מה זה "אז מה?"?
    בונד ג בונד 04/01/2011 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך בדיוק מוכיחים נסיבתית. אם צללו בקישון 1000 איש ורק אחד מהם היה חולה בסרטן, לא ניתן היה להוכיח קשר בין הדברים! כשיודעים ש-80 אחוז מהצוללים בקישון, לערך, בפרק זמן מסויים, חלו בסרטן, יש כאן הוכחה נסיבתית לקשר בין הצלילה בקישון למחלה. צ'רנוביל נסגרה לשנים רבות. כמעט כל מי שהיה שם סבל במידה כזאת או אחרת. השוואה מופרכת. שאלה: כמה אנשים מתוך כל המפגינים בעולם, שיודעים היטב שישתמשו נגדם בגז מדמיע (וכבר חוו זאת בעבר), היו נוסעים לצ'רנוביל שבוע לאחר האסון או מקיימים יחסים לא מוגנים עם מי שהם יודעים שהוא חולה איידס? אולי הדוד לא ידע, לא ראה, לא שמע, לא התראיין, בכלל לא מכיר את האחיינית והוא בכלל לא הדוד שלה.
    סגור
  • עדיין לא ניתן להסביר מה הקשר בין CT ראש להתקף
    בזוקה 04/01/2011 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעיתים כאשר מציגים נתונים, כדאי להציג אותם עם מידת הספקנות הנדרשת וזה לא מה שעשית כאן. מה בין CT ראש להתקף לב? סביר כי אין קשר בין סיטי ראש וסרטן הדם שכן הבדיקה היא מפוברקת וסביר שהודעת צה"ל נשענית על דברי הפלסטינים (וגם לא לא צריך לייחס עודף קדושה).
    סגור
  • סחרחורת
    המגיבה אינה רופאה 04/01/2011 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא התלוננה על סחרחורת וכאבי ראש. כשאני התלוננתי על סחרחורות וכאבי ראש, נשלחתי לעשות סיטי - עקב חשד לגידול.
    סגור
  • ד"ר האוס מתהפך על המסך מרוב דיאגנוסטיקנים
    velvet 04/01/2011 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מומחים שצצו כאן כדי להתחרות בו. לי, להבדיל מכם, אין שום מסקנה. אף לא אחת.
    סגור
  • בטח שאין לך מסקנה
    חוש ריח 04/01/2011 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא שדבריך תמיד מריחים כיוון אחד ויחיד. אח"כ תמיד תתנצחי עם המוחים ש"איפה כתבתי, איפה קראת" וכו'. מפתיע שמי שמתגאה בחוש הניסוח המצוין שלה ותבקר שגיאה בקוצו של יוד אצל האחר, לא הצליחה לדיאגנז שגיאה בסיסית מאד אצלה ונאלצת "להסביר" מדוע היא "לא הובנה" כמו שצריך. מה דעתך לעשות דיאגנוסטיקה אצל פרופ' דורון לנצט ממכון ויצמן? הוא מומחה עולמי בחוש ריח.
    סגור
  • מה? לא הבנתי מילה. (ל"ת)
    velvet 04/01/2011 22:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השערות הן תמיד בסיס מוצק למסקנות. לא עובדות
    בזוקה 04/01/2011 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשיכי בזאת ועד גיל 21 תוכלי להיות עיתונאית.
    סגור
  • 3.
    האם יש מקרה דומה של אישה בריאה שמתה משאיפת גז
    ד"ר האוס 04/01/2011 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אישה צעירה ובריאה יכולה ללקות בהתקף לב כתוצאנ משאיפת גז מדמיע? מתי ארע התקף הלב והיכן הוא טופל?
    סגור
  • מה האנרכיסטים חברים בועדות של האויב?
    תמהה 04/01/2011 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שהאויב חבר בועדות של האנרכיסטים?
    סגור
  • עליו אני סומך!
    גאז 3 04/01/2011 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1207792.html
    סגור
  • 2.
    ניתוח לאחר המוות יכול לפתור את השאלה
    פסטריגתא 04/01/2011 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אף אחד לא מציע לנתח את הגופה? ניתוח הכי פשוט יגלה אם היא סבלה מסרטן או לא, אם נפגעה משאיפת גז או לא. האם מישהו הציע לנתח ומישהו אחר סירב? הרי כאן המפתח הפשוט לגילוי האמת.
    סגור
  • הפכת להיות שופר התעמולה של הבוגדים?
    מה? 04/01/2011 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם היה כאן בלוג בעניני עיתונות. גם הודעות של המתנחלים בכל מיני נושאים אפשר לשלח לפה? או רק כל מה שנגד ישראל? אין לפולקים מספיק "שופרי תעמולה"?
    סגור
  • כן, גם הודעות של המתנחלים. (ל"ת)
    velvet 04/01/2011 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלל, תתחילו לשלוח!!! (ל"ת)
    אנונימי 04/01/2011 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דובר ישראל מודיע
    כן? 04/01/2011 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.youtube.com/watch?v=MhtJxC6NwFw
    סגור
  • 1.
    דווקא העדות של האמא מחזקת גרסת הצבא.
    אנונימי 04/01/2011 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הייתי לצד ג'וואהר על גבעה שסמוכה למקום ההפגנה". אז היא לא היתה בהפגנה. ענן גז נע לכוונן ממרכז ההפגנה (בשטח פתוח כן?) וחנק את המנוחה? זה לא סביר. יתכן שהמנוחה קבלה דום לב שאינו קשור לעניין.זו לא בעיה לבדוק אם מאן דהו מת מחנק. למה לא נעשה נתוח לאחר המוות? זה חשוד. אשר לטוויטר של פולק, הוא ראה לאחר מעשה אמבולנס ושמע אנשים מדברים ושלח ציוץ.
    סגור
  • בהחלט סביר
    מני ל 04/01/2011 15:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים שלא היית אף פעם בהפגנה כזאת. מאות רימוני גז נורים לעבר המפגינים ממרחק. ענן הגז נע עם הרוח ומגיע גם לבתי הכפר. עם כמויות כאלה של גז קשה להתחמק מזה. וכשאני משווה את כמויות הגז שנחשפתי אליהן באוהל אב"כ בקורס מטהר בצריפין, לעומת הכמויות שנחשפתי אליהן בהפגנה אחת בבילעין, החשיפה לגז בהפגנה הרבה יותר ממושכת והכמויות רבות הרבה יותר, למרות שהשטח פתוח. מה לעשות, פשוט כמות אדירה של גז נורית שם.
    סגור
  • למה לא סביר?
    מילואימניק 04/01/2011 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניסיון לא נעים במילואים - החברים יורים גז מדמיע ויש קצת רוח? אכלת אותה. והרי יורים שם בבילעין בכמויות גדולות מאוד. נשמע לי הגיוני שלא היו שם ובכל זאת סבלו.
    סגור
  • בדיוק. קצת רוח והגז מתפשט.
    אנונימי 04/01/2011 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל, ריכוזו בנקודה אליה נורה רימון הגז. אין סיבה שהאפקט יהיה מעבר לקצת דמעות אם הרימון לא נחת לבחורה על המצח.על כל פנים זה הכל דיבורים בעלמא. הכל יכול להיות. הנקודה הקריטית לדעתי היא הפוסטמורטום. למה לא היה כזה?
    סגור