פרסום ושיווק

ברנע מתנצל בפני שלי יחימוביץ'

המשיח הגיע, חזון אחרית הימים בדרך. הוא מתנצל אחרי שכינה את הפוליטיקאית "אובייקט מיני"
דבורית שרגל |  26
תגובות לכתבה(26):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    ברנע התנצל כמו שיחימוביץ לבשה בגד גוף חושפני (ל"ת)
    אספסת 17/01/2011 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    זו התנצלות כמו שהבגד גוף של ייחימוביץ חושפני
    אספסת 15/01/2011 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחום ברנע אומר בערך כך: "סליחה שטעיתי ועשיתי מעצמי אידיוט. אני מתייסר... שגרמתי לעצמי נזק תדמיתי. אני מאוד מתנצל לפני עצמי שגרמתי לעצמי את הנזק הזה. סליחה, נחום, שהבכתי אותך כך. בפעם הבאה, אזהר יותר לא לצאת טמבל." כך נחום לברנע. אבל נדמה לי שהצער הכי גדול שלו, הוא שהוא פגע בקמפיין הכפול שלו: א. להכפיש את שלי ייחימוביץ ב. להגן על אנסים ולהכפיש נשים שנקלעות למלתעותיהם. הפסד בנקודות לברנע, ועל כך הוא בטח מאוד מצטער, ומתנצל בפני אנסי העולם, עבר, הווה ועתיד, על הפשלה הזו.
    סגור
  • 16.
    חזון אחרית הימים
    אנימה 14/01/2011 07:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו ברנע צריך להתנצל בפני דבורית, גם אם זה יהיה בדרכו העקומה, ואולי נזכה לחזור לימיו הטובים של הבלוג, כשהוא לא היה מוקדש למלחמות נקמניות-קטנוניות אישיות.
    סגור
  • רק כשהיא תרוץ על חוף הים בשש בבוקר (ל"ת)
    מרב 14/01/2011 08:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    גם ליוסי אלוני מגיעה התנצלות
    בונד ג בונד 14/01/2011 07:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הטלת הדופי במקצועיותו.
    סגור
  • האם הובהר
    א.א 14/01/2011 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ע"י יחימוביץ' באיזושהי צורה שהצילום לא היה מוזמן, ושאכן היה אקראי? כי אני לא שמתי לב לכך.
    סגור
  • הובהר. בבלוג הזה. בציטוט ישיר מפי הגבורה. (ל"ת)
    velvet 14/01/2011 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    ברנע התנצל כמו שיחימוביץ' הבליטה וגירתה. (ל"ת)
    בונד ג בונד 14/01/2011 07:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    בבחינת "ביג מיסטייק - היוג'" (ל"ת)
    שלומית 14/01/2011 06:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    הבושה של יחימוביץ'
    דרור 14/01/2011 02:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא שמעתי את יחימוביץ' מתנצלת על הבושה האתית בראיון שעשתה עם עמיר פרץ שבועיים לפי שהצטרפה למפלגתו. שיחימוביץ' לא תטיף לאף עיתונאי על אתיקה, לפי שהתסתכל טוב טוב במראה!
    סגור
  • טען עוד
  • שלי יחימוביץ' היא כלילת השלמות
    גיא מרוז 14/01/2011 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הן בבחירת המאהבים שלה, הן בפירוק המשפחה שלה והן בתזמון הצהרת ההון שלה שהתעלמה מפריט רב מכר. אבל זה לא צריך להפריע לה להמשיך להטיף לאחרים.
    סגור
  • 11.
    די, צריך למנות לא אפוטרופוס
    בת עמי 14/01/2011 01:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או לפחות לשכור לו יועץ תקשורת
    סגור
  • או פשוט לשלוח אותו לפנסיה. די, זה יותר ממביך (ל"ת)
    ד"ר 14/01/2011 02:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    עו"ד 14/01/2011 00:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאמר שתי סיכות תקע בה בהתנצלותו: 1. ש"י היא אובייקט לא מיני 2. הדרך בה נכנסה לפוליטיקה. עיון בתגובה של ש"י לפרסום המקורי מעלה שהיא עצמה מלגלגת או מוחה, לאורך ורוחב תגובתה, על הצגתה כאובייקט מיני. על כן, בתגובת ההתנצלות - סיכה אחת לא היתה, כי אין סיכה מנקבת בלון שנוקב לפני כן ביד בעליו. מסקנה: עליו לשוב ולהתנצל על סיכה מס' 2 בתגובת ההתנצלות ונוכל להתפנות בשקט לשערורייה הבאה.
    סגור
  • 9.
    אפס מאופס שכמוך! "הדרך השערורייתית שבה נכנסה
    זאראטוסטראח 14/01/2011 00:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכנסת"?!!! חוצפן מזורגג, התנצלות כזו תשאיר לעצמך, ואל תתחבט בשום שאלה- אתה שוביניסט, ודווקא מהסוג הפחות גאה בעצמו.
    סגור
  • 8.
    ברנע קטןקטןקטן (ל"ת)
    ח ל י 14/01/2011 00:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ותראי איך הוא לא מצליח לוותר על הניסוח האומלל
    רג'ינה ספקטור 13/01/2011 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלו: "יש אוביקט. אין מיני". כמה עלוב. __________________ אה, כן - ועוד משהו, ברנע: אתה גם שוביניסט, וגם אשמאי לא קטן.
    סגור
  • 6.
    האם אני שוביניסט מודחק? חחחחחח
    נורית 13/01/2011 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צחוקים עושה לנו ברנע. כבר התגלה כאידיוט בפעם הראשונה, עכשיו הוא מחזק את היסודות. אין לנו הנשים אלא להזיל דמעות כי כך נראית אנשי התקשורת שלנו: גברים בדרך כלל אשכנזים אם כי יש פה ושם מזרחיים שהתאשכנזו, מממעמד סוציו-אקונומי בינוני עד גבוה, ליברלים אבל רק לגבי עצמם ודומיהם. עצוב עצוב.
    סגור
  • 5.
    לא רק תוקע סיכה
    מני 13/01/2011 23:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלא מתעלם מהטענה שהועלתה ע"י יחימוביץ' שהיא לא יזמה או תיאמה את התמונה, אלא, "נתפסה" ע"י צלם. למקרא המידע שהוא מתנצל, עוד לפני שקראתי את הפרטים, שערתי שההתנצלות תהיה "אפורה". מצד שני, תקפו אותו כל כך, טבעי שלא ירגיש רצון להתנצלות כנה. מה שכן, הטענה שלו על "הדרך השערורייתית..." היא, להתרשמותי, לא לגמרי משוללת יסוד.
    סגור
  • 4.
    ido@kenans.net
    עידוק 13/01/2011 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני זוכר התנצלות כזאת של יחימוביץ'. היא הציעה פעם בשידור ברדיו לקרוא לכלב "ביבי", ואחר כך התנצלה ואמרה שלא התכוונה לפגוע, שהרי היא אוהבת כלבים.
    סגור
  • עופר 13/01/2011 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שבכותרת שלך ה"התנצלות" היתה צריכה להיות במרכאות מי שגם באמת היה מעונין להתנצל התנצלות אמיתית לא היה משתפן ושותק כדג שבוע שלם, מסרב להגיע ולהגיב לכל המדיות והרשתות השונות שעסקו בנושא
    סגור
  • רעננו את זכרוני?
    מרב 13/01/2011 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם היא נכנסה לפוליטיקה בזכות תצלומים בבגד ים? נישואים לבעל ממון? לדעתי זו התנצלות שמוסיפה עלבון לפגיעה. הרי מה שברנע אומר הוא שאכן טעה בפעם הזו, אבל זה רק בגלל שבפעם הקודמת (כשהיא נכנסה לפוליטיקה) היא עשתה משהו שקיבע אותה במוחו כמי שמנצלת את הנשיותמיניות שלה כדי להתקדם.
    סגור
  • 3.
    יצא אידיוט פעמיים (ל"ת)
    אמיתי ס 13/01/2011 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שוין, מודה ועוזב ירוחם. מה היה שערורייתי, אגב
    רחביה ברמן 13/01/2011 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדרך בה נכנסה שלי לפוליטיקה? היעדר תקופת צינון או משהו?
    סגור
  • 1.
    עופר 13/01/2011 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקרוא זה התנצלות - נו, באמת...
    סגור