פרסום ושיווק

חשיפה

צהלולים בחלק מהעיתונים על תוצאות ה-TGI * התעלמות רגילה באחרים * פרשת הפיתוי במגזר מבלבלת את העורכים * ומעריב משכיר משרדים * בלגאן? לא אכחיש בפני התוהים
דבורית שרגל |  73
תגובות לכתבה(73):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    ישראל היום
    ד.ש. 20/01/2011 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יודעת שזה לא בדיוק הבון טון כאן, אבל תרשו לי להתנצל: אני מקבלת גם את ידיעות וגם את ישראל היום בכל בוקר. ושוב, אני נורא מתנצלת, אבל ישראל היום הרבה פחות מגמתי מידיעות אחרונות. ישראל היום גם יותר מעניין. עניין נוסף, נראה לי מוזר כל החשיבות שמייחסים לבן כספית. אם אינני טועה הוא כותב במעריב, עיתון שלמעשה בשוק כבר לא קיים. מייחסים כאן חשיבות לכותב שאין לו כבר קוראים. מחוץ לברנז'ת העיתונאים, אנשים לא כל כך מכירים את כתיבתו.
    סגור
  • רגב כבר אף אחד לא קורא
    רותם 20/01/2011 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הטוקבקים של אתמול חבל לך לבזבז את סיירת התעמולה בתשלום על חלב שהחמיץ
    סגור
  • 18.
    חינמון? על מי מדברים בדיוק?
    למען הדיוק 20/01/2011 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "ידיעות אחרונות" הפיץ בחודשיים האחרונים 60-50 אלף גיליונות בכל יום - חינם. בעבר הם ניסו בעצמם להקים חינמון ("24 דקות") וכמובן שנכשלו. גם "מעריב", למרות אמצעיו המוגבלים, מפיץ כמה אלפי גיליונות חינם מדי יום. היו ימים שמעריב חילק לקוראיו מכוניות - מדי שבוע הוגרלו כמה סיטרואנים (מכונית באותה איכות של מעריב). אז מה ההבדל בין חינמון לחינמון? כשמצליח לך אז השאר חושבים שזה כינוי גנאי. שיחשבו. אני למשל חושב שחינם זה טוב יותר מאשר בתשלום. וכמו שזה נראה יש עוד שישה ישראלים שחושבים ככה. אז מה, יש כמה צפונים שחושבים שאנחנו מוגבלים? שאנחנו לא מבינים מה טוב בשבילנו? נחיה עם זה
    סגור
  • 17.
    מה שבן כספית לא יספר
    למען הדיוק 20/01/2011 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק למען הדיוק, הנה כמה מהמשפטים שדנקנר הוסיף לכתבה על אולמרט - שבועיים בלבד לפני הבחירות. ראוי לדייק: הוא לא תיקן, אלא מחק כמעט את כל המידע על החקירות - והוסיף משפטים אחרים במקומם. ציטוט מדגמי: "הם (בני הזוג אולמרט) עברו את השנים הקשות ההן באותו חוסר הכרה של צעירים שגורם להם, ממרחק שנים, להביט אחורה בהשתאות, איך עמדנו בזה? קל להניח שהם עמדו בזה בכוחה של האהבה והעדנה שביניהם. הם השלימו זה את זה: הוא תוסס, סוער, מדבר בתנועות רחבות, חם, מחבק, אוהב לצחוק, שאפתן ומלא חלומות לעתיד מזהיר. היא שקטה, חושבת לפני שהיא מדברת לאט, עדינה וצנועה, אבל בעלת אישיות חזקה ועצמאית".
    סגור
  • 16.
    מה כל כך נורא בהשכרת משרדים
    יורג ה. 19/01/2011 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבנין הגדול של מעריב? זה דווקא רעיון מצוין. כמה מהטובים בעיתונינו נמצאים בבנייני משרדים. כל הכבוד ולווט על התחקיר המדהים. התקשרת למספר הטלפון והגעת לחברה שמשכירה את המשרדים בבית מעריב. את תחקירנית על, המשיכי כך, זו עיתונות הכי טובה שאפשר להעלות על הדעת.
    סגור
  • במסגרת הריאליטי "אנשים שלא יודעים לקרוא
    velvet 20/01/2011 06:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכל זאת מתעקשים". איפה כתבתי שזה נורא להשכיר משרדים? איפה? ולא, אני לא תחקירנית ולא עיתונאית. את זה אני משאירה לך ולחברים שלך ושועלן צודק. למה לבזבז שיחטלפון אם יש גוגל
    סגור
  • לא צריך להתקשר
    שועלן 20/01/2011 00:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גוגל. http://www.google.com/search?q=03-7962219
    סגור
  • 15.
    בנושא פולק, אמתין למחר
    לדבורית 19/01/2011 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברשותך.
    סגור
  • 14.
    "ישראל היום" עדיף על ידיעות מגן המושחתים
    יקיר אביב 19/01/2011 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמי שנוסע מדי יום ברכבת אני קורא בקביעות את "ישראל היום" ומוצא אותו עתון מעניין, מגוון ובעיקר מהימן. "ישראל היום" עדיף בעיני על "ידיעות", שבעבר הצטיין בחשיפת שחיתויות אך בשנים האחרונות התקרפן והפך למגן המושחתים,ובראשם אולמרט.
    סגור
  • סתם עובדות וקצת דעות
    עובר אורח 19/01/2011 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפעמים אני נרתע מלכתוב כאן בגלל גסות התגובות של חלק מיודעי כל. אבל בכ"ז הנה קצת מידע: גר בגוש דן, נוסע ברכבת של 0620 לעבוד בבנימינה. בכניסה מהבורסה לרכבת מקבל חינם את ה"פוסט" ואת ההוצאה החינמית של "ידיעות". בבנימינה מחלקים "ידיעות" ו"ישראל היום". אני חותם על "הארץ" וקונה "מעריב" ו"ידיעות" לשבת. ביחס ל"הארץ", שוגה מי ששולח את רזניק, מעיתונאי הבריאות הטובים בישראל ל"חדשות" ומביא את מירב מיכאלי שתהגג הגיגים. עתון כזה מזלזל בחותמיו. זו רק דוגמה אחת לדעיכה של "הארץ" כמקור לידע רציני, רגוע, אמיתי, לא היסטרי והחשוב מכל בדוק ומבוקר, יש דוגמאות לדעיכה זו בכל עיתון."ישראל היום" משתפר. למרות הנכתב כאן יש ביקורת על השלטון. האמירה לעיל על סידור העובדות, כביכול לשיפוט הקורא ולאמיתו של דבר לשטיפת מוחו, חמורה יותר ב"הארץ" מבכל עיתון אחר, כנ"ל מאמרי המערכת. גם לידיעות יש איזה קו של חביבים וחביבים פחות. לדעתי "הארץ" דוחף את הקו הרעיוני פוליטי של שוקן בקיצונייות גדולה יותר מאשר חדשות דוחף את נתניהו. כללית, המון אנשים צעירים שאינם נוטים לקנות עיתון מעיינים בחדשות ברכבת. העיתונים נגמרים בבנימינה מהר ואינם מושלחים לפח ע"י המחלקים. לדעתי זה בזבוז כסף לקנות "ידיעות" לקריאה ברכבת. ספורט יש בידיעות החינמי וב"חדשות". אולי להתעמקות בכלכלה כדאי לקרוא את המוסף הכלכלי של "ידיעות". אבל אותי זה לא כל כך מעניין, אין לי השקעות ואין לי הבנה בנושא. לסיכום איני מבין מדוע צריך לאסור את קיום "חדשות" או מדוע לדעת מישהו אין בו מה לקרוא או הוא מגזים בפרסום תמונות של נתניהו ומשפחתו. העיתון הולך ומשתפר ונחמד לקבל אותו חינם. אבל כנראה דעתי פסולה, כי לפי דעת אחד הכותבים אם זו דעתי אז אני כנראה טוק בקיסט בתשלום.
    סגור
  • טען עוד
  • חדשות?
    המורה להיסטוריה 20/01/2011 00:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתון חדשות? זה לא העיתון שנסגר איפשהו בתחילת שנות התשעים?
    סגור
  • מנסה להבין
    אורן 20/01/2011 01:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "ישראל היום" התחלף באמצע התגובה ל"חדשות". ידיעות החינמי אולי 24? חותם כנראה מנוי, וענינית, יש הבדל בין קידום דעה, לקידום אדם. מקווה, שהתגובה עדינה. לא מעוניין לפגוע בעוברי אורח תמימים.
    סגור
  • באמת מגוון ומהימן
    היידי בת ההרים 19/01/2011 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת בדיוק הבעיה של עיתון מסוג כזה: הוא מגיע בחינם ולכן הרבה אנשים נחשפים אליו ולאט לאט מתקבעת נורמה פסולה ומוטעית לפיה עיתון שמתחנף בצורה מביכה ולא עיתונאית לראש הממשלה זה הקו שאליו כולם אמורים להתיישר. אין מספיק מלים כדי לתאר כמה העיתון הזה פוגע בדמוקרטיה. בקדנציה הקודמת שלו ביביהו ההשאיר אחריו הרס נוראי, הפעם הצונאמי חזק הרבה יותר וכולל את התקשורת ואת מפלגת העבודה וערכי דמוקרטיה ומה לא. הזוג המלכותי הוא אסון נוראי למדינה, קשה להאמין שכבר פעמיים הם מעוללים לנו את אותה צרה. רק דבר אחד אני לא מבינה: אם אתה לא אוהב את ידיעות הקרנף, לדבריך, איך זה שאתה כל כך אוהב את מלך הקרנפים ישראל היום?
    סגור
  • 13.
    על הדבש ועל הגרש
    שלומי 19/01/2011 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רגעי השבירה של ג''קי, או רגע שבירה בדיאטת הגרש של דבורית?
    סגור
  • ' ' `
    אורן 20/01/2011 01:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ז'ה לא עובד, אולי ז'ה(גרש אנגלי, פסיק עברי בCAP), או ז`ה(אפוסטרוף, מקש סמיקולון עברי במצב כתיבה אנגלית). במידה והכל לא עובד, שקלי התאבדות. חיים ללא גרש, אינם ראויים לחייותם.
    סגור
  • 12.
    בכל מדינה סבירה ישראל היום היה נסגר
    מארק 19/01/2011 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהוראת היועץ המשפטי לממשלה. ראש ממשלה לא יכול לקבל מתנה במיליוני שקלים וזה מה שקורה עם ישראל היום. אדלסון מוציא הון עתק והמאמץ משתלם,גברתנו הנערצה ובעלה הסמרטוט מאוד מרוצים. בכל קנה מידה עיתונאי זה עיתון מעורר סלידה, מלבד התמונות היפהפיות של גברתנו החכמה מכל אישה, והיפה, פסיכולוגית על מצטיינת, אם למופת ואישה נהדרת שעסוקה מבוקר עד לילה (כולם יודעים במה היא עסוקה אבל פוחדים לכתוב), אין שם מה לראות או לקרוא. אה, שכחתי, גם הטורים של דן מרגלית מדהימים בעומק ההניתוחים.לקרוא ולבכות.
    סגור
  • אתה מתכוון מן הסתם בכל מדינה סבירה שמתנהלת
    אנונימי 19/01/2011 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהסלון הביתי שלך ןחוקתה קובעת שמה שמביא לך את הקריזה אינו חוקי. הגיוני.
    סגור
  • 11.
    וולט יש לך טעות - ג'קי מנחם ברייטינג?
    דורון 19/01/2011 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחזיק בדיוק עכשיו את גיליון רייטינג החדש ולא רואה שום כתבה עם ג'קי מנחם. לדעתי זה פורסם רק בהמגזין למרות שאלקנה שור הוא אכן כתב של רייטינג. לא ממש ברור באמת.
    סגור
  • הטעות היא לא שלי, אלא של העורכ/ת במגזין
    velvet 19/01/2011 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של מעריב שכתב "אלקנה שור, רייטינג" אני באמת צריכה להבהיר זאת בפוסט, עכשיו כשהתברר לי
    סגור
  • 10.
    ונעבור לעובדות
    עובד בישראל היום 19/01/2011 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוטי גילת חתום על עשרות ביקורות קשות על נתניהו - בישראל היום. ויוסי ביילין עושה את זה בכל שבוע במוסף השבת. ועד לפני שבוע גם זהבה גלאון ובצורה די בוטה. מהשבוע שעבר מחליפה אותה מוריה שלומות באותו מקום. היא מנכ"לית שלום עכשיו ככה שאי אפשר לחשוד בה בהערצה לנתניהו. יהושע סובול עושה את זה פעמיים בשבוע בממוצע. ומספר-2 של עמוס רגב, חמי שלו, עושה את זה כמעט כל שבוע, גם כן במוסף הפוליטי. יש עוד, גם על בסיס קבוע וגם על בסיס מזדמן. זה כמובן לא צריך להפריע לדימוי המטופח, גם כאן. במילים אחרות, ולווט, אל תתני לעובדות להרוס לך את התזה. ו-כן, אני עובד בישראל היום, ו-כן, יש פה גם כמה שהצביעו חד"ש. לא אני. זה בסדר, אנחנו חיים עם זה הרבה יותר טוב מאשר חיים אנשים עם הדעות שלי ב"ידיעות". ואני יודע על מה אני מדבר.
    סגור
  • שירה 19/01/2011 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יופי יש לכם כמה עלה תאנה בכדי להסתיר את הבושה.
    סגור
  • e=mc2 19/01/2011 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד מתי טוכפלד וגדעון אלון מקבלים משכורת רק מישראל היום או גם מאגף הדוברות והתעמולה של הליכוד?
    סגור
  • הבעיה העמוקה יותר היא במידע החדשותי ובמסגורו
    שועלן 19/01/2011 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא בפובליציסטקיה. לא שהעיתונים האחרים יוצאים טוב בקטגוריה הזאת, אבל הציון שאתם מקבלים בה הוא מהנמוכים ביותר. זה לא חכמה לשים טורים "מאזנים" של "שמאלנים ידועים", כי הקורא הממוצע של העיתון שלכם יודע להתייחס אליהם בהתאם (כלומר, לא להתייחס כלל). הבעיה היא בצורת דיווח החדשות, שזה משהו שהקורא הממוצע יודע להתמודד איתו הרבה פחות טוב.
    סגור
  • אשריך וטוב לך ולנתניהו ולרגב ולכולם.
    velvet 19/01/2011 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי!
    סגור
  • זו באמת תגובה לא רצינית שלך למה שהוא כתב כאן
    עופר 20/01/2011 02:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא לענות לעניין?
    סגור
  • מהיכן, ולמה, הציניות?
    לדבורית 19/01/2011 19:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם ההגינות?
    סגור
  • אפשר היה למשל להביא את דבריו של בן כספית:
    עופר 20/01/2011 05:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצצה חטופה בטבלת הגלופות שמתפרסמת היום בעמודים האלה תגלה לכל קורא סביר עד כמה גרוטסקית הסיסמה של ישראל היום. " ישר ולעניין, הוגן ומאוזן". אם זה לא היה על חשבוננו, זה היה יכול להצחיק. הבאנו כאן רק דוגמאות. יש עשרות מקרים. צנזורה גורפת, מוחלטת, מוטלת שם. העיתון משרת את אדוניו. מכיוון שרגב וחבריו אינם טפשים, הם ארגנו לעצמם אליבי. פה מאמר של יוסי ביילין, שם מאמר של זהבה גלאון. תמיד מרוככים, בעניינים שוליים, כדי לצאת ידי חובה. הם לא מספרים לקוראיהם שכל ידיעה שבה מוזכר שמו של בנימין נתניהו, או שם רעייתו שרה, צריכה לעבור דרך העורך הראשי. שאין שום ידיעה שלילית עליהם אף פעם, בשום מקרה. הנה סיפור קטן: אהוד בן-עזר, תל-אביבי ותיק, מפרסם באינטרנט עיתון מקוון הנקרא "חדשות בן-עזר: מכתב עיתי לילי חינם מאת סופר נידח". איש מיוחד, בן-עזר. בן 73, מלח הארץ, סופר עברי, מחזאי, משורר, עורך, פובליציסט וביוגרף, פעיל בשדות העיתונות העברית יותר מחמישים שנה. הוא כותב בשפה צחה, בהירה ומיוחדת. שווה קריאה. בשלב מסוים הוצע לו לכתוב מדור בישראל היום, והוא נעתר. יום אחד העז לשלוח להם מאמר בזכותו של אהוד אולמרט. שומו שמים. ישראל היום סירב, כמובן, לפרסם את המאמר הזה. בן-עזר הבין את הפרינציפ והפסיק את התקשרותו עם העיתון. "חדלתי לפרסם בחינמון המכור הזה כאשר הבנתי כי נוסד ומומן, בין השאר, כדי להדיח את אולמרט ולהמליך עלינו את נתניהו", כתב במדורו השבוע.
    סגור
  • למה אתה לא מביא לינק לדברי כספית
    velvet 20/01/2011 06:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (מדצ' 2009) http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/993/906.html וגם, נניח שכספית צודק בכל. לא הוא כותב בעיתון שדנקנר ערך בו כתבה על אולמרט כדי "שתהיה מדויקת" ודאג לסיקור "נאות וענייני" של משפט נמרודי?? כך ש. עם כל הכבוד לכספית, שייטול את הנגרייה מבין עיניו.
    סגור
  • קיבלתי, פעם הבאה אלנקק
    עופר 20/01/2011 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוקיי, מובן מה שאת אומרת. אז אם ככה אני שואל (באמת, לא בציניות): יש הבדל בין מעריב לישראל היום? האם כל מה שכספית טוען בהקשר זה נכון באותה מידה למעריב?
    סגור
  • כמו שאת אומרת תמיד, כולם משקרים
    לדבורית 20/01/2011 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אם זה השקרנים שלי אז מחול מראש.
    סגור
  • תגידי, מה את מקשקשת?
    velvet 20/01/2011 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי מחול? איזה שקרנים? מאיפה את מביאה את ההבלים האלו?
    סגור
  • כמובן
    לדבורית 20/01/2011 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא זכורות לי התקפות של כספית בנושא הזה לאחרונה, בטח לא עם אותה רמת התלהמות. אגב, מאוד שמחתי לקרוא ממך שאם משקרים אותך את מציינת זאת. אמתין לפוסטיום.
    סגור
  • את כמובן טועה:
    velvet 20/01/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספית ממשיך לכתוב על ישראל היום באותו אופן גם היום, וכן, כולם משקרים בכל עיתון ועיתון, וכשאני רואה את זה, וכשמשקרים לי, אני כותבת את זה הבנת?
    סגור
  • הסברונצ'יק
    לדבורית 20/01/2011 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מחזקת את דברי עופר על ישראל היום בהביאך קישור לסימוכין שלו מדברי כספית ומיד מסייגת במילים על מקום העבודה של כספית. האם מזה ניתן להבין שרק ידיעות והארץ נותרו הצדיקים האחרונים בעיר או שפשוט כולם משקרים כשחלקם עושים את זה עם נגרייה בין העיניים. במילים אחרות. את מקבלת מראש את זה שישראל היום מוטה מאוד כלפי ביבי וסולדת מכך. את מניחה שיש מקרים דומים (לא ביבי אלא מגמתיות) במעריב ואין ספק שיש כאלה גם בשאר העתונים, כל עתון לתפיסתו/תפיסת בעליו. מסקנה: כולם שקרנים. הכתבה ההיא של כספית, אותה הביא לנו המשורר, רק ממחישה איך דברים שנראים מכאן לא נראו משם. כשהכתבה נכתבה מעריב ראה בישראל היום בעיקר איום ישיר עליו שכן גם מעריב לא האמינו שזה הולך לפגוע קשות במוזס (בכל זאת, אלוהי הפרינט). היום מעריב מבינים שהפגיעה בהם היא כלום לעומת הפגיעה במוזס וכתבות מתלהמות כאלה כבר לא רואים במעריב נגד ישראל היום. בבחינת אוייבו של אוייבי הוא ידידי. אגב, כספית מוכיח שוב שיש דברים שאין לו בהם צל צילו של מושג. הדוגמה שהביא בכתבה מעולם הכדורגל כל כך הזוייה ושגוייה והיא בושה צורבת/צורמת גם לקוראים אבל בעיקר לו.
    סגור
  • 9.
    צדק מי שאמר שמקצוע התחקירנות זה שלב לפני זנות
    חווה אלברשטיין 19/01/2011 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכנה הילדה הזאת. למה נכנסה. חשבה שבאה לעשות עבודה כמו בכלבוטק/ משמו לוי... וקיבלה אות זנות על המצח...
    סגור
  • 8.
    אפרופו הטעות המביכה "מדיות"
    נירית 19/01/2011 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טור נפלא ומדוייק בנושא מאת פרופ' שיזף רפאלי (בכלכליסט) http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3364921,00.html "מדיה הם רבים, זהו הריבוי של המדיום, לא צורת הנקבה שלו. מדיום אחד, הרבה מדיה, ולא מדיום אחד וחברתו המדיה... מי שלא מבחין בין יחיד לרבים, שלא יכתוב באמצעי התקשורת. כלומר במדיה" "המדיה הנקבה רק מזמינה את השיבוש מדיות (ומה הריבוי שלהם? 'מדיותים'?). היא לא לבד, כמובן; יש עוד צירופים שמעידים על בורות, רשלנות לשונית וחוסר חשיבה, ובהם 'מידע אינפורמטיבי' ו'עולם גלובלי'. מעוררי חלחלה, אבל פופולריים".
    סגור
  • הכל שטויות
    שועלן 19/01/2011 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. שפה זה דבר חי. "המדיה" מזמן כבר הוכרה גם כגוף יחיד, אפילו ע"י מילון אוקספורד. זה לא אומר שיש כזה דבר "מדיות" (כי זה כבר שיבוש עברי), אבל ניתן להתייחס ל"מדיה" כאל יחיד. http://oxforddictionaries.com/definition/media?rskey=cykxsM&result=2#m_en_gb0508310 ב. "מידע אינפורמטיבי" - גם פה אין בעיה. המשמעות של informative זה לא "מידעי", אלא "בעל ערך", "שמוסיף לידע". כך שבהחלט יש מידע אינפורמטיבי ומידע לא אינפורמטיבי. http://oxforddictionaries.com/view/entry/m_en_gb0410540#m_en_gb0410540 ג. "עולם גלובלי" - אחד הפירושים של המילה global הוא "כולו"/"המלא". אפשר להגיד global world בדיוק כמו שאפשר להגיד global picture http://oxforddictionaries.com/view/entry/m_en_gb0337880#m_en_gb0337880 מיותר לציין שהמונחים: media is informative information global world מופיעים במיליוניהם בגוגל, נכון? (אלא אם פספסתי את כוונת המשורר, והוא רק יצא כנגד השימוש במילים לועזיות, מה שלא נראה לי).
    סגור
  • אל תבלבל את המוח
    יוספוס קיסר 19/01/2011 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך ולמד לטינית ולא צריך בעבור זה את פרופ' שיזף. לטינית היא השפה ממנה יצאו "מדיום" ו-"מדיה", פריט מידע בודד (Datum) ופרטי מידע רבים (Data), משושה בודדה (Antenna) ואנטנות מרובות (Antennae).
    סגור
  • הכל ידוע
    שועלן 19/01/2011 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא היחיד שמכיר את המקורות הלטיניים של המילים הללו. חוץ מלטינית, אנגלית אתה יודע? ללחוץ על לינקים אתה יודע? אם כן, אנא ממש את האפשרות הזאת, ואז תנסה לחזור לפה עם טענות מבוססות יותר כנגד הבלבול מח שלי. דרך אגב - הבאת דוגמא מצויינת. הריבוי של אנטנת רדיו באנגלית הוא antennas ובעברית אנטנות. האם אתה רוצה שיגידו גם בעברית אנטנאה כי מקור המילה הוא בלטינית?
    סגור
  • ואתה ממשיך לבלבל את המוח
    יוספוס קיסר 19/01/2011 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המקורות שלי הם לימודי לטינית שנתיים ותואר ראשון באוניברסיטה באנגליה. אבל אתה יכול להמשיך במסע האגו הפלסטיני הפצוע שלך. ממש לא מטריד אותי אם תמשיך להפיץ שטויות.
    סגור
  • 7.
    היעדר קרדיט
    דוד 19/01/2011 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דומה שגם וולוט שוכחת להזכיר כי תחילת פרשת גלנט מקורה ביריבה המר.
    סגור
  • איפה כל הבחורות?
    עצמאות 2011 19/01/2011 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין איפה כל אירגונות הזכויות לבחורות? אתמול הוקמה מפלגה של 5 מתוכן 2 נשים!!!!!!!!!!!! איפה הברכות של כל אוסף הצבועות החסודות?
    סגור
  • למה אין ניקוד?
    בן יהודה 19/01/2011 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1210285.html למה אין ניקוד? זה מורה לספרות?(מלמד עיצוב שער) או מורה לספרות(על מה שהיה פעם ספרים). לדעתי זה מורה לעיצוב שער, ולכן הוא "רק נוגע לכל התלמידות בשער". מה אתם הבנתם?
    סגור
  • 6.
    אבל למה לא איש לא מזכיר
    יונה 19/01/2011 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את תעשיית "תיירות המרפא" שמכניסה הון עתק לאנשי עסקים פרטיים ולבתי החולים שלנו, בעוד אנחנו מתפגרים במסדון או נשלחים בחזרה הביתה? http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3430442,00.html
    סגור
  • מה הבעיה שיש עיתון אחד!
    ישראלי היום 19/01/2011 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא חושב שכל מה שנתניהו עושה זה רע? למה כל העיתונים! כל העיתונאים! כ ו ל ם!!!כותבים כל הזמן נגד ביבי ונגד ברק? וזה נקרא עיתונות!!!יש עיתון אחד שחלק מכתביו חושב אחרת מהשמאל האנטי ציוני ,ושונא כל מה שקשור לישראל. אז זה טוקבק בתשלום? מה עוד תמציאו ? דוקא הטוקבק הזה(למעלה) מייצג אותי, ולפחות עוד 3 מליון ישראלים(מחוץ לתלביב).
    סגור
  • אם אתה לא מבין לבד
    יונה 19/01/2011 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאם יש עתון אחד שלשיטתו *כל* מה שנתניהו עושה זה טוב, אז זה רע לנו מאד, אז גם לא נוכל להסביר לך.
    סגור
  • למה זה רע 'לנו' מאוד?
    ליונה 19/01/2011 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלומר, למה 'לנו'? מילא לך או לעוד הרבה אנשים אבל השימוש במילה 'לנו' מרמז על כולם ותתפלאי שיש מספיק אנשים שחושבים שאותו עתון עם שיטה עדיף על העתון האחר שגם לו יש שיטה אבל נגדית. בעצם אחרי הסקר האחרון מתברר שאותם מספיק אנשים נהפכו למספר 1. שוב, מה מפריע לך לקרוא את העתון האחר? למה להתעקש לקרוא את העתון עם השיטה?
    סגור
  • הוא לא עיתון מס' 1
    אור 19/01/2011 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסופשבוע ידיעות הרבה לפניו, וב-TGI הבא ידיעות יסגור עליו שוב גם באמצע השבוע.
    סגור
  • אין בעייה
    לאור 19/01/2011 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הווישפול סינקינג שלך יעמוד בפני המציאות. דבר עם מוזס כי הוא ממש לא חושב כמוך. הפניקה בעיצומה.
    סגור
  • ישראלי, יש לי תחושה שלא הבנת מהי עתונות...
    ישראלית מחר 19/01/2011 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבוב, תפקידה של עיתונות היא לא ללטף את קרחתו המתקדמת של ראש הממשלה ולעשות לו נעים בגב כדי שתחשוב שיש לך ארץ נהדרת. עתונות אמורה להיות גוף ביקורתי. לא מתפקידה לשקף את דעתו של העם, אלא לספק לעם אינפורמציה שתעזור לו לגבש דעה על סמך ידע. אתה רוצה לקרוא דברים טובים על ביבי? יש לו אתר אינטרנט. אני ואזרחים אחרים מעוניינים במידע.
    סגור
  • ומי, או מה, בדיוק מפריע לך לקנות עתון לא
    לישראלית מחר 19/01/2011 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    'חינמי' ולקבל המון מידע הגון, אמין, אמיתי, ללא משוא פנים וללא אינטרס. למה להתעקש לקרוא את החינמון או הביביתון או אנערף כשיש לך כאלה אלטרנטיבות מהההההממות.
    סגור
  • תומר זיו 19/01/2011 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה קיבלת עוד בונוס של 5 ש"ח. לידעתך בתל ברוך מרוויחים יותר.
    סגור
  • מי כמוך ידוע שאין בונוסים, התשלום פר שעה או
    לתומר 19/01/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פר טוקבק שמתפרסם.
    סגור
  • e=mc2 19/01/2011 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חבל לבזבז זמן כאן שרה עוד מעט תבקר איזה מוכה גורל ציך להכין לה כתבה מלקקת בסיגנון אווה פרון.
    סגור
  • עכשיו עלית עלי
    לבעל הנוסחה 19/01/2011 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בדיוק עסוק בעוד כתבה שמאתרגת עוד מושחת.
    סגור
  • ואתה, כמובן, שונא רק מטוהר ליבך
    לתומר 19/01/2011 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שכתיבת טוקבקים, כפי שאתה יודע, היא עבודה אמיתי ומכובדת בעולמנו הוירטואלי. בעיקר כשזה בכל שעות היום ובאתרים רבים. אפילו ההומור שלך צר כעולמה של נמלה (בדיאטה).
    סגור
  • תומר זיו 19/01/2011 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לטקבק בתשלום בטור של לילך סיגן בגלובוס יש שם רק 40 תגובות שלכם מתןך 45 זה לא מספיק בכדי לשטוף את המח. אפשר לעבוד על כולם חלק מהזמן ועל חלק כל הזמן אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן. אתם פראבדה ובושה למקצוע העיתונות.
    סגור
  • נו באמת, מה לא ברור?
    ד"ר מוות 19/01/2011 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא 'סקסי' מספיק. ידוע שהשליחה להתפגר במסדרון והביתה מאוד מוקדם, כמו אי מתן שיקום נדרש מספק לנכים, זה בסך הכל חלק מעבודת ההכנה כדי לפנות מקומות לתיירות המרפא היותר משתלמת.
    סגור
  • זה באמת נשמע רעיון נפלא לפרסומות
    יונה 19/01/2011 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "אנחנו כל כך מעוניינים בכם, עד שאנו הורגים את הפרולטריון המקומי כדי לפנות לכם מיטות אצלנו"! ובכל זאת אני תוהה מדוע איש מהעתונאים, שמזועזעים כל כך מהמצב בבתי החולים לא מעלה את שאלת התם הזו. נדמה לי שהידיעה על תיירות המרפא היא אחת הידיעות שהכי קוממו אותי מעולם. מרתיח אותי לחשוב שכאשר אני אהיה הזקנה שבמסדרון, בחדר הנוח שלידי תשכב להנאתה ומלוא בריאותה המובטחת איזו עשירה מחו"ל (וזה להזכירך, ע"ח המיסים שאנחנו משלמים).
    סגור
  • את פשוט חייבת לדאוג שבבוא אותה שעה
    ליונה 19/01/2011 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה לך או מספיק כסף כדי לקבל טיפול רפואי מיטבי או ביטוח מספיק טוב לכך. הרי לשם מכוונים כל חכמי הכלכלה החדשה הכוללים גם את חיים רמון שהיום מוכן להרוג את עצמו על השטות שעשה כשהכניס את כולם למסגרת רפואית/ביטוחית מינימלית. אגב, גם העתונאים חושבים שבבוא אותה שעה יהיו בין המכובדים ולכן עדיף, גם להם, שהחלוקה תישאר כך שגם הם יהנו מתעדוף.
    סגור
  • אבל לא על זה מדובר
    יונה 19/01/2011 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להניח שלרבים משוכני המסדרונות והמושבים ריקם הביתה יש ביטוח טוב. הבעייה היום היא בחוסר המיטות בבתי החולים. כמו שכתבתי, (וחבל מאד שהתקשורת לא עושה תחקיר קטן), מעניין כמה "תיירי מרפא" תופסים לנו כרגע מיטות, בשעה שאותנו משכיבים במסדרונות עם ביטוח ועם המיסים ששילמנו כל חיינו.
    סגור
  • יתכן שטעות בידך עם הנחתך
    ליונה 19/01/2011 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שיש כסף, או ביטוח רפואי מעולה, אין שום בעייה עם מסדרונות או שחרור מוקדם. כבר ראיתי בחיים שלי מחלקה שיקומית שסרבה לקבל חולים כי התפוסה מעל 100% ופתאום כשהיה צריך להכניס למחלקה שוע מסויים מהעולם הדיני, פתאום יש מיטה. וזה לא שהוא לא היה יכול לשהות בבי"ח אחר אבל סגן מנהל המחלקה היה ידיד וכולנו יודעים כמה טוב כשיש חבר ששם עליך עין טובה.
    סגור
  • 5.
    ישראל היום = פשיסטן מחר (ל"ת)
    תומר זיו 19/01/2011 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חבל שאין אייקון של מחיאות כפיים לעובד המתמיד
    לתומר 19/01/2011 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיזהר רק שהשנאה לא תאכל אותך מבפנים. זה כואב ויכאב יותר.
    סגור
  • תומר זיו 19/01/2011 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שלא כמוך לא עובד לא עבדתי ולא אעבוד לעולם בכלי תקשורת ברוך השם אני מתפרנס ממקוצע אמיתי ומכובד. אתה לעומת זאת שליח בתשלום של אדלסון כפי שאתם עושים בכל כתבה על החינמון שלכם. ישראל היום זה פראבדה במיטבה ומי שמכר את מצפונו עובד שם.
    סגור
  • למה אתה לא נגד רדיו 100 FM? (ל"ת)
    בן בסט יש בשר 19/01/2011 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    חמק לו הלינק
    טוקבקיסט 19/01/2011 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקישור לנושא מוות חולים בשל צפיפות בבתי חולים מוביל לידיעה בנוגע להמשך דרכו של דן מרגלית בערב חדש.
    סגור
  • לונקק מחדש (ל"ת)
    velvet 19/01/2011 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מרקר וגוגל טרנדס