פרסום ושיווק

התעלומה שמעסיקה את המכללות: מי עומד מאחורי הקמפיין של מכללת פשרה?

הקמפיין שהרתיח לא מעט מכללות ברחבי הארץ, עלה לפני יומיים לאוויר ללא זהות משרד הפרסום או המפרסם. אייס חושף מי עומד מאחורי המהלך
משה בנימין |  16
ביום שלישי האחרון עלה לאוויר בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט קמפיין למכללת \'פשרה\' כאשר זהות המפרסם ו/או משרד הפרסום \'הוחבאה\'. הקמפיין מציג 2 סטודנטים ש\'מסתפקים במעט ושואפים לבינוני\' המספרים על מכללת \'פשרה\' בה הם מצאו את מבוקשם.

הקמפיין ההומוריסטי שזכה לפריסה נרחבת בטלוויזיה הצליח להרגיז לא מעט מכללות שחשו כאילו הקמפיין מגחיך אותם ומכוון אליהם, ואלו פתחו במסע בדיקות כדי לגלות מי עומד מאחוריו. לאייס נודע כי מאחורי הטיזר עומד משרד הפרסום LEAD והקמפיין שמשתעשע ב\'הפוך על הפוך\' הוא למעשה פרסומת לרשת הפסיכומטרי \'יואל גבע\' מאת משרד הפרסום LEAD שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום שלו.

2 הפרסומת של מכללת \'פשרה\'


חלקו ה-2 של הקמפיין שיציג למעשה את התשובה ויחשוף כי מדובר במהלך של \'יואל גבע\' ו-LEAD יעלה ככל הנראה בשבוע הבא.



ממשרד הפרסום LEAD ורשת הפסיכומטרי \'יואל גבע\' לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    זאת באמת פשרה
    בני - חיפה 27/07/2011 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש למכללות להתרגז..זאת האמת שהלימודים אצלם הם פשרה . מככלות רבות שצצו ברחבי הארץ שתנאי הקבלה אליהם מסתכמים בתעודת חבר לשופרסל שלא יתפלאו כאשר מקוטלגים כמכללת פשרה ..
    סגור
  • 12.
    רעיון ענק!
    ירדן 27/07/2011 02:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי מספיק כבר עם כל התגובות הקוטלות. זה רעיון גאוני, תיראו איך הם הצליחו לעניין את כולם ולגרום לכולם לשאול האם זה אמיתי או לא? ובסופו של דבר רצה השמועה שמאחורי זה עומד קמפיין נסתר של יואל גבע.. ועדיין אנשים תוהים האם זה אמיתי או לא. כל הכבוד :)
    סגור
  • 11.
    פרסומת טובה אבל:
    צחי הרשקוביץ 23/07/2011 00:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא ספק פרסומת טובה אך היא מוציא שם רע לכל המכללות , ויואל גבע האלה ממש ממזרים, לא צריך אותם כדי להוציא ציון גבוה תסכימו איתי אבל הם סתם גונבים כסף, ואפשר להצליח לבד וללכת למכונים אחרים ( ואני לא מתכוון למכוני עיסוי בשמוטקין תשע עשרה ;) ) זה גם אחלה וממש לא אפשרות שנייה .
    סגור
  • גלעד 23/07/2011 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צחי הטוקבקיסט היקר. זה צועק שאתה עובד אצל אחד מהמתחרים...
    סגור
  • 10.
    (ל"ת)
    די זהה ??? זהה לחלוט 22/07/2011 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    זהה לחלוטין
    די זהה ??? זהה לחלוט 22/07/2011 18:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושב הלקראטייב של לייד
    סגור
  • 8.
    מזכיר קצת משהו אחר, לא?
    שלומפרוביץ' 22/07/2011 08:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צפו בדקות הראשונות של הסרט הזה, שעלה ליוטיוב לפני כמעט שנה: http://www.youtube.com/watch?v=urNWz2KXeTo והשוו לתשדיר הרדיו הזה של מכללת פשרה: http://www.youtube.com/watch?v=ouDEUR4ItFQ&feature=related די זהה, לא?
    סגור
  • 7.
    קצת מזכיר מאוד את זה, לא?
    שלומפרוביץ' 22/07/2011 01:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב להתחלה של הסרט הזה, שעלה ליוטיוב לפני כמעט שנה: http://www.youtube.com/watch?v=urNWz2KXeTo לעומת תשדיר הרדיו הזה של מכללת פשרה: http://www.youtube.com/watch?v=ouDEUR4ItFQ&feature=related דומה באופן חשוד, לא?
    סגור
  • בהן צדק
    יפתח 23/07/2011 17:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הקמפיין שלי. מה ששמת באמת דומה, אבל בחיים לא שמעתי על הדבר הזה. קטע.
    סגור
  • 6.
    אז למה חשפת דביל?
    רוברט 21/07/2011 22:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי אנשים מתפרנסים מזה
    סגור
  • זה כבר שלב שהחשיפה עושה טוב (ל"ת)
    מיכל 22/07/2011 07:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    וזה קמפיין המשודר גם ברדיו (ל"ת)
    לשון עברית 21/07/2011 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מכללות זה בלשון נקבה
    לשון עברית 21/07/2011 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגחיך אותן ומדבר עליהן. לא אותם ועליהם.
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד לליאור זייד! (ל"ת)
    ענת 21/07/2011 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גאוני, מה עשיתם כ"כ ה. זמן בשממה של אקספרט ?
    אחד העם 21/07/2011 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין בעצם, אקספרט זה סוג של פשרה..........
    סגור
  • 1.
    קמפיין מצוין! כל הכבוד (ל"ת)
    ניב חורש 21/07/2011 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור