פרסום ושיווק

בוגרי 'הבצפר' רוכבים על אופניים ירוקים

תערוכת הבוגרים של הבצפר תעסוק בנושא איכות הסביבה ובדגש על "אויר נקי". בוגרי הקופי יציגו כרזות עבור 'אקופן' המשווקת כלי תחבורה חשמליים
משה בנימין | 
תערוכת הבוגרים המסורתית של קורס הקופירייטינג ב\'הבצפר\' תעסוק השנה בנושא איכות הסביבה ובדגש על \"אויר נקי\". בתערוכה שתתקיים ביום רביעי השבוע החל מ-18:00, יציגו בוגרי המסלול קמפיין כרזות עבור חברת \'אקופן\' המשווקת כלי תחבורה חשמליים, ובשיתוף אדם טבע ודין יוזמת \'חוק אויר נקי\'.

הסטודנטים התבקשו להציג אינטרפרטציה אישית רעיונית ולעצב, קמפיין שלטי חוצות ופרינט כחלק מפרויקט הגמר. בנוסף, באירוע תוצג מיני תערוכה בהקשר של אופניים ואיכות הסביבה ויוצג דוכן מידע של עמותת \'אדם טבע ודין\' בנשוא צמצום זיהום האוויר והצורך במעבר לשימוש בכלי תחבורה ידידותיים יותר לסביבה.

ורד בטש, מנכ\"לית \'הבצפר\': \"אירועי התערוכה הפכו עם השנים למסורת פרגון התעשייה לדור הצעיר, הן כדי לצוד כישרונות צעירים והן למפגש ענק בין הבוגרים לדורותיהם לסגל הבצפר. הנושא הנבחר לתערוכה הקרובה הוא צעיר ורלוונטי מאי פעם\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה