פרסום ושיווק

גברים, חשבתם פעם איך זה להיות זונה? צפו בקמפיין האירופי שיגרום לכם להרהר

שדולת הנשים באיחוד האירופי בסרטון שמציג את החוויה הקשה של זנות מנקודת מבט גברית. הסרטון קשה לצפייה, אבל מעניק לגברים חומר למחשבה
משה בנימין |  18
שדולת הנשים באיחוד האירופי העלתה לאחרונה סרטון פרסומת שלא ישאיר אף צופה אדיש. מדובר בסרטון שעוסק בנושא הקשה והטעון של זנות. הוא מיועד לגברים שביננו ונעשה באופן בוטה במיוחד כדי להמחיש, מנקודת המבט הגברית את התחושה הקשה שנלווית למקצוע העתיק בעולם אבל גם המתסכל ביותר והמשפיל ביותר שקיים.

גיבור הסרטון שואל ברקע לסרטון: \"אם הייתי צריך לעשות למחייתי סקס עם זרות עשר פעמים ביום, באיזה שלב הייתי מקבל בחילה? מיד בהתחלה, כמובן\".

אנחנו מזהירים כי הסרטון לפניכם לא קל לצפייה. הוא מציג בצורה בוטה את הפרספקטיבה, אותה מבקש לובי הנשים באיחוד האירופי לשנות בקרב הגברים. כמעט בטוח שאלו שעד עכשיו התעלמו מהעובדה כי מדובר בתעשייה מבזה ופוגעת לא יוכלו ל\'החליק\' את הסרטון הזה שנועד לנקות את אירופה מזנות.

Campaign against the prostitution english version from Black Moon prod on Vimeo.

תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    לא מספיק - הן לא מכות אותו, או מאלצות לעשות
    איתי 04/01/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דברים שהוא לא רוצה.... סרט עדין מדי
    סגור
  • 15.
    מה ההבדל בין זנות לבין עבודה בביוב/זבל?
    תוהה 04/01/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש המון משרות מגעילות ברמות כאלו ואחרות. לכן משלמים יותר. זונה נותנת שירותים תמורת כמה מאות שקלים לשעה.
    סגור
  • 14.
    מזכיר לי עבודה במשרד פרסום
    אליעזר משה 12/12/2011 16:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההבדל היחידי הוא כנראה בריחות, חוץ מזה הכל אותו דבר
    סגור
  • 13.
    מרגיש כמו עוד יום עבודה רגיל במשרד פרסום
    עבד של בעלי ההון 12/12/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדור שלנו נהיה עבד. עובדים שעות על גבי שעות, עושים מיליונים בשביל אחרים ועוד עושים להם טובה שזורקים איזו עצם בדמות משכורת עלובה, ביחס להשקעה. שלא יבלבלו אתכם, משכורת של עובד במשרד פרסום זה הרבה, אבל הרבה פחות ממה שמי שלא בענף חושב.
    סגור
  • 12.
    מישהוא שמע על חופש בחירה בלי שיפוט צדקני
    לגליזציה של זנות 12/12/2011 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל עוד בדבר נעשה ללא כפייה זה לא ענינו של אף אחד איך גבר או אישה בוחרים להתפרנס, גם עם זה לא ניראה לכם כל כך אסתטי
    סגור
  • 11.
    משה , אחלה כתבה ! (ל"ת)
    אילנה 12/12/2011 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    זה פרובוקטיבי? זה לא מתחיל אפילו לדגדג
    . 12/12/2011 08:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את בעיות הסמים הנלוות לזנות, האלימות הקשה, ההשפלה שבעמידה ברחוב או במכוני "ליווי". מילא. זו התחלה.
    סגור
  • 9.
    סרטון מדהים כל הכבוד! (ל"ת)
    איילת 11/12/2011 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הלוואי עלי! (ל"ת)
    פרוקטולוג 11/12/2011 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלוואי על אחותך (ל"ת)
    דמורליזטור 12/12/2011 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אני עושה את זה עשר פעמים ביום עם אותו גבר
    נערת ליווי יוקרתית 11/12/2011 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כן מתיש, מה אתם חושבים. אבל לפחות הוא מריח טוב שמה
    סגור
  • 6.
    Ageism?
    conflicted 11/12/2011 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    I find myself very conflicted. On one hand, it's a laudable campaign. On the other hand, I'm appalled at how ageist it is.
    סגור
  • במציאות זונות שוכבות עם גברים מבוגרים
    איזה אייג'יזם? 03/01/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם גברים מבוגרים מהן בהרבה. עם גברים לא אטרקטיביים. עם שומן, עם שערות, עם ריח גוף. עם גברים שהן לא היו נמשכות אליהם ולא היו שוכבות איתם אלמלא הכסף. זה לא הפנטזיה שיש לך בראש על זנות. אז ניסו להעביר רק טיפטיפונת מזה לסיטואציה ההפוכה.
    סגור
  • 5.
    מגעיל אבל שווה כלכלית
    תחשבו על זה 11/12/2011 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    50 יורו כפול 10 ביום = 500 יורו ביום!!! 15000 יורו בחודש! שזה אומר 95000 ש"ח בחודש!!! וזה שחור... כמי שמכיר את התחום הזה... אני יכול לומר לכם שגם זה לא ממש נכון, כי עם המצב הכללי הזה אפילו ללכת לזונה אין כסף! וגם הן במצב כלכלי קשה.
    סגור
  • 4.
    מה כזה מגעיל
    עודד 11/12/2011 16:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נראה לי סבבה
    סגור
  • 3.
    בתי, די לטמון את הראש בחול (ל"ת)
    אנונימי 11/12/2011 16:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נושא חשוב. די להשאיר את הנשים האלה לבד!
    גילי 11/12/2011 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו עושים את הפרסומת הזאת בישראל בטח היו מצמידים לה את "בדד" של זוהר כפסקול (אם מזרחי טפחות לא היו לוקחים אותו קודם). לנשים האלה אין לאן ללכת והן פונות לזה לרוב כמוצא של ייאוש. חייבים לעקור מהשורש את התופעה הזאת ולתת מענה לכל מי שצריכה.
    סגור
  • 1.
    אייכס
    בתי 11/12/2011 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עובר עלייכם, אין על מה לכתוב?
    סגור