פרסום ושיווק

רקפת נותרה גאה ופורחת: בוגרי מסלול האסטרטגיה ב'הבצפר' בקמפיין לבית השאנטי

תלמידי בית הספר לפרסום אימצו את בית השאנטי בפרויקט הסיום. מיסדת העמותה: "העבודות היו מהמרשימות והמקצועיות שראיתי ב-27 שנות פעילותי"
משה בנימין |  6
כמנהג המסורת של בית הספר של איגוד חברות הפרסום - \'הבצפר\', המחבר מידי שנה בין בוגריו לגופים במשק עבור פרויקט סיום נבחרה השנה עמותת בית השאנטי. פרויקט הגמר במסלול ניהול הפרסום והאסטרטגיה של \'הבצפר\' עסק בבניית תוכנית שיווקית שמטרתה לספק מקור הכנסה נוסף לעמותה, הנסמכת כיום על תרומות.

\'הבצפר\' מציין כי \"במסגרת הפרויקט הסטודנטים תפקדו כמשרד פרסום על כל המשתמע מכך. תהליך העבודה החל עם קבלת הבריף ומחקר על עולם העמותות. הסטודנטים במסלול נפגשו עם מייסדי העמותה וגיבשו מטרות ותוכנית אסטרטגית שיווקית בהתאם למסרים והתכנים החשובים להם\".

לצורך הפרויקט, נערך מחקר באמצעות חברת \"מותגים\", שמטרתו הייתה לבחון את התייחסות הציבור לתרומות ותגובות לרעיונות שונים שעלו במהלך ישיבות העבודה, בדומה לתהליך עבודה הנהוג במשרדי הפרסום. התובנות הוצגו בפני תלמידי מסלול הקופירייטינג והגרפיקה, שעבדו על פתרונות קריאטיביים לכלל האתגרים.

עבודות נוספות של בוגרי מסלול האסטרטגיה







ורד בטש, מנכ\"לית \'הבצפר\': \'הבצפר\' של משרדי הפרסום, הוא מוסד הלימודים הרשמי של חברות הפרסום בישראל ונחשב למוביל בהכשרת דור העתיד של הפרסומאים, אנשי יחסי הציבור ואנשי התקשורת. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על אתגרים שיווקיים ופתרונות יצירתיים עם לקוחות, ממש כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי\".

מריומה, מיסדת עמותת בית השנטי מסרה: \"עבודות הסטודנטים שהוצגו היו מהמרשימות והמקצועיות שראיתי ב-27 שנות פעילותי בעמותת בית השנטי, התרגשנו מרמת המעורבות של הסטודנטים ומרמת החיבור הרגשי שהפגינו\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דווקא מאוד אהבתי! כל הכבוד!
    רונה 28/12/2011 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גרם לי לבדוק באינטרנט מה זה לנתי במדבר. אז כנראה שהפרסום כן טוב...
    סגור
  • 4.
    ל-3 אוייש צריך לדעת לקבל ביקורת
    מיכל 23/12/2011 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו לי תוצרים כאלה לא הייתי מוציאה את הפרויקט החוצה אפילו בצחוק, בתור קופירייטירית שלמדה בבצפר עצוב לי שהרמה כזו נמוכה זה הכל. זה לא חוכמה להכשיר 150 קופירטריים בשנה ברמה בינונית ומטה.
    סגור
  • את מדברת מקנאה?? אחלה של מודעות פרסום (ל"ת)
    אלן 24/12/2011 00:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ל-1 אויש תשתוק בנתיים זה לא אתה שעשית משהו (ל"ת)
    ויוי 23/12/2011 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה עם קצת פירגון? אנשים בתחילת דרכם ! (ל"ת)
    למיכל 23/12/2011 07:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    די חלש האמת...
    מיכל 22/12/2011 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא התעלפתי, מודעות בינוניות ומטה.
    סגור