שיווק ופרסום

עננים חדשים בשמי הפרסום מבשרים: תקופת מיתון היא זמן טוב להתייעלות

קמפיין חדשני של DataPlus, למערכת ניהול משרדי פרסום ומדיה, מציג באנרים מפולחי IP. המסר: הגיע הזמן שתתקדמו (תוכן שיווקי)
DataPlus (צילום יח"צ)
אם נתקלתם בימים האחרונים בבאנר של DataPlus הפונה למשרד שלכם באופן אישי – אתם לא היחידים. עשרות משרדי פרסום ומדיה נחשפו לבאנרים עם פנייה אישית, באמצעות קמפיין מתוחכם שהשתמש בכתובות IP של המשרדים. הקמפיין שעלה באמצעות משרד הפרסום twentythree ממחיש היטב את המסר של DataPlus: הגיע הזמן שתתקדמו.
הקמפיין מציג באופן חדשני את המערכת המתקדמת של DataPlus, הפועלת בטכנולוגיית ענן המספקת מגוון כלים ויכולות שהמערכות הקיימות כיום בשוק אינן מסוגלות לספק. המערכת עובדת על דפדפנים ואינה דורשת התקנה ברמת תחנה - כלומר גם לעובדי הסטודיו והקריאטיב יכולה להיות סוף סוף גישה למערכת הניהול ישירות ממחשבי המקינטוש.
לצד הטכנולוגיה המתקדמת, מספקת החברה מודל שירות חדשני המאפשר ביצוע התאמות תוכנה ללא תוספת תשלום וזאת הודות לשימוש במחולל יישומים מתקדם אשר פותח על ידי החברה המאפשר ביצוע שינויים ללא התערבות בקוד.
תומר ניר, מנכ\"ל חברת דאטה פלוס בע\"מ: \"הערך המוסף העיקרי של התוכנה הינו ניהול כל תהליכי העבודה במערכת אחת (ERP). בנוסף, ניתן להתאים את המערכת לתהליכי העבודה של המשרד, במקום שהמשרד יתאים את עצמו לתוכנה. שילוב המערכת במשרד מאפשר לנהל בצורה מסודרת את הבריפים והמשימות בסטודיו ובקריאטיב, לעקוב אחר תהליכי המכירה והזמנות הרכש, למדוד רווחיות, שעות עבודה ולהשוות בין התכנון לביצוע.
חשוב לציין כי בניגוד למערכות הישנות, השימוש בטכנולוגיית ענן מאפשר גם למשרדים קטנים יחסית לקבל מערכת מתקדמת ללא הוצאות על שרתים ורשיונות\".
איך מגיבים הלקוחות?
\"ללקוחותינו חשוב לקבל בנוסף לתוכנה טובה, גם שירות טוב ומקצועי. אנו מבצעים תהליכי אפיון מסודרים, הדרכות ומסייעים ללקוחותינו מניסיוננו כיצד לפתור בעיות שצצות במהלך הטמעת המערכת ולאורך תקופת השירות. דווקא בתקופה של מיתון אנו רואים עליה בביקוש לכלי ניהול, בקרה ומדידה שמאפשרים למשרדים התייעלות.
\"אנו משרתים היום כ-30 חברות פרסום, מדיה ואינטראקטיב המשתמשות במערכת, חלקן כבר למעלה מ-4 שנים. חלק מהלקוחות השתתפו בסרטון שהפקנו ומתארים את הסיבות שהביאו אותם לבחור בנו ומהי מערכת DataPlus עבורם\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה