שיווק ופרסום

חוצות: פרפורמנס ולידים בלביא מדיה; פריסה אינטראקטיבית ב חוצות זהב'

חדשות מענף ה'אאוטדור': חוצות זהב משיקה מערכת אינטראקטיבית שמציגה את פריסת השלטים; לביא מדיה מציגה שירות לידים ללקוחות בשימוש גוגל
בתזמון מקרי או שלא, חברות שילוט החוצות \'לביא מדיה\' ו\'חוצות זהב\' שדרגו לאחרונה את אופי העבודה מול הלקוחות. בלביא מדווחים על מחלקת פרפורמנס ומערך ייצור לידים עבור הלקוחות, ובחוצות זהב מכריזים על מערכת פריסות אינטראקטיבית, אליה יתלוו בעתיד חידושים טכנולוגיים נוספים.
לביא מדיה מציגה מחלקת פרפורמנס, ומערך ייצור לידים הכולל: הגשת מדיה, ניהול אפיליאייטס ומוקד טלפוני. תהליך יצור ההפניות מנוהל על ידי מערכת הגשת מדיה היודעת למקסם את ביצועי הקמפיין על פי מודלים אנליטיים שונים.
מערכת הגשת המדיה מתממשקת למערכת ניהול הפניות, בה המפרסם מקבל נתונים אודות ביצועי הקמפיין בזמן אמת. בנוסף, הלידים המיוצרים נשלחים בזמן אמת לתיבת המייל של המפרסם. מחלקת הפרפורמנס של לביא מייצרים את הלידים ללקוחות מרשת החיפוש ורשת המדיה של גוגל, רשימות דיוור מפולחות, הגשת מדיה באתרי פרימיום ונישה, פרסום בפייסבוק וכן ברשת המובייל. בנוסף, מפעילה מחלקת הפרפורמנס של לביא, מחלקת עיצוב וטכנולוגיה המעצבת ומפתחת אתרי אינטרנט, אפליקציות ועמודי נחיתה.
גבי לביא מנכ\"ל החברה: \"לאחר תקופה ממושכת של בניית מערכת ניהול אינטרנטית חדשה, אנו גאים להשיק מערכת מדהימה מהמתקדמות בעולם, ופועלים בימים אלו לגייס לקוחות שייהנו מביצועיה\".
חוצות זהב השיקה \"מערכת פריסות אינטראקטיבית\" (Interactive Planning System - IPS) במטרה לייעל את אופי העבודה מול משרדי הפרסום/משרדי רכש המדיה והלקוחות. המערכת מפיקה פריסות ממוקדות לפי צרכי הלקוח, מציגה אותה באמצעות דפדפן האינטרנט שלו ומאפשרת לו לבחור מתוך מגוון השלטים, תוך תצוגה של כל פרטי השלט לרבות תמונה מהשטח ומיקום מדויק במפה אינטרנטית.
המערכת החדשה של חוצות זהב\' פותחה באמצעות חברת \"דאטה פלוס\". את השלטים ניתן לסמן באמצעות הקלקה פשוטה על העכבר ולשלוח את הבחירה לאיש המכירות באמצעות כפתור ייעודי ישירות למייל. בחברה מסבירים כי \"מדובר לא רק בכלי חדשני ומהפכני אלא במהפכה של ממש בגישה הקיימת כיום של חברות השילוט מול משרדי הפרסום והלקוחות - בעוד שעד היום הועברו הפריסות באופן לקוני ולא מפורט, עם מפות סכמטיות ותמונות \"ערוכות\" של שלטים בודדים בלבד, וזאת כחלק מגישה רבת שנים במסגרתה הוצנעו במכוון נתונים לא מחמיאים של השלטים, המערכת החדשה למעשה חושפת את כל הנתונים של כל שלט ושלט, על יתרונותיו וחסרונותיו, לרבות תמונות אמיתיות מהשטח, ללא עריכה כלשהי, אשר מצולמות מנתיב
הנסיעה ממנו נצפה השלט ומפה אינטראקטיבית עם מיקום מדויק (ברמת נ\"צ) של השלט\".
גולן גבאי, סמנכ\"ל השיווק של חוצות זהב: \"חברת חוצות זהב שמה לה למטרה להוביל את מהפכת השקיפות בענף שהתאפיין עד היום בעמימות מכוונת, כזו שהדירה את רגליהם של לא מעט מפרסמים ממנו. בקרוב נוציא לאור חידושים טכנולוגיים נוספים שיגבירו את השקיפות אף יותר\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בהצלחה ללביא 08/2012/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לחברה האלה שכל הזמן חותרים להצלחה והתקדמות עם העסק, הקירות נראים בכל מקום ברחבי הארץ ואני סמוכה ובטוחה שהם יעשו עבודה טובה גם באינטרנט . סיגל
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לחוצות זהב
    אלמונימי 08/2012/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ענף פרסום החוצות שמזמן ישן על האף ולא התקדם בכלים טכנולוגים ומדידה בעשור האחרון עושה קפיצת דרך יפה ל-2012, כל הכבוד לחוצות זהב על היוזמה.
    סגור
  • 1.
    מדהים איך שלביא תמיד מוצא על מי ליפול ... (ל"ת)
    בהצלחה 08/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור