שיווק ופרסום

לוטשים עיניים גם למגזר הערבי: מפלגת מרצ תעבוד עם משרד הפרסום 'שש-בש'

המפלגת בונה על כוחה האלקטורלי בקרב ערביי ישראל ותפנה לצורך זאת משאבי פרסום. הבעלים אליאס מטר: "רואים בבחירות אתגר אמיתי וחשוב"
זהבה גלאון (צילום יח"צ)
יממה לאחר הפריימריז במרצ, נודע כי מפלגת השמאל שבונה על הכח האלקטורלי של ערביי ישראל, תפנה למגזר זה משאבי פרסום ממוקדים ותעבוד בצמוד למשרד הפרסום המגזרי \'שש-בש\'.
אמש, עם סיכום תוצאות ההצבעה במפלגה הורכבה הרשימה לבחירות הקרובות. במקום הראשון ניצבת חברת הכנסת ויו\"ר התנועה זהבה גלאון. במקום השני אילן גילאון, במקום שלישי ניצן הורוביץ, במקום רביעי מיכל רוזין ובמקום החמישי עיסאווי פריג\'.
במסגרת ההסכם משרד \"שש-בש\" ייעץ למפלגה הן בתחום הפרסום, הדוברות והרשתות החברתיות לקראת הבחירות. אליאס מטר, הבעלים של משרד הפרסום המגזרי: \"זהו כבוד גדול שמפלגה כמו מרצ בחרה במשרד שלנו לייצג אותה. אנו רואים במערכת הבחירות אתגר אמיתי וחשוב. \"שש-בש\" הינו משרד צעיר ודינאמי שהוקם לפני שנתיים במטרה לתת מענה אובייקטיבי והולם לשוק הפרסום שמתפתח בשנים האחרונות\".
יוזכר כי משרד הפרסום והאסטרטגיה שילווה את מפלגת מרצ בפעילותה במגזר הכללי הוא דייס מרקטינג. המשרד ישמש כמנהל תחום האינטרנט והמדיה החברתית של מפלגת מרצ בתקופת הבחירות. שיתוף הפעולה בין הצדדים החל כ-9 חודשים לפני מועד ההכרזה על הבחירות, ובמפלגה בחרו להמשיך את ההתקשרות גם בקמפיין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה. סחתיין. מברוק (ל"ת)
    רמי 11/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור