שיווק ופרסום

בא טוב על 150 מטר: רוצים להוריד דוריטוס מהקיר? בואו עם החברים לקריה

אם ראיתם חיילים מטפסים בקריה, זאת כנראה לא שיטת אימון חדשה בצה"ל. על הקיר נתלו שקיות דוריטוס בגובה שמחייב עבודת צוות בהתאם לרוח המותג
במהלך חוצות שמזכיר את רוח קמפיין ה-Happiness הבינלאומי של קוקה קולה, מיתגו דוריטוס ו-Y&R ישראל את קיר הקריה, באורך של 150 מטר, עם שקיות חטיפים שנתלו עליו, והזמינו את העוברים ושבים לשתף יחד פעולה כדי לאסוף שקית על הדרך.
המהלך אמנם מזכיר את הפעילות של קוקה קולה, אך יש לציין כי הוא אינו מאולץ, ויושב באופן הולם על התובנה הפרסומית שמובילה את המותג: \"בא טוב עם חבר\'ה\". על הקיר בקריה נתלו שקיות החטיפים בגבהים שמחייבים \'עבודת צוות\' ושיתוף פעולה כדי להוריד שקית (למרות שזה לא ממש נראה כך בתמונות). בדרך זו השלט הפך את הקהל למעורב, תוך כדי פעולה שמתרגמת את המסר בפועל. למעשה, טוב יעשו Y&R ישראל ודוריטוס אם יקחו את הכיוון הזה קדימה גם במהלכים הבאים.
קוקה קולה: משקאות בחינם לזוגות אוהבים
קמפיין ה-Happiness Machine הראשון היה זה שהעניק ללקוחות קוקה-קולה את האפשרות לחוות רגע משמח ומפתיע של שיתוף, באמצעות חלוקת המשקה לחברים.
קרדיטים למהלך דוריטוס: מנהל קריאייטיב ראשי: בני ברונסקי; מנהל קריאייטיב: גיל אביים; קריאייטיב: אסי גורטנברג, שוקי ברג, ליאור כהן; מנהל לקוחות: טל פישביין; סופרויזרית: שירן אוחנה, סיוון טלמור; פלנינג: לאורה בדרידה; מפיקות משרד: שירה רובס, לירונה ספיבק; צלם: מנחם רייס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המעתיק ממעתיק פטור?
    קופיפייסט 01/2013/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רגע אם שמים את המהלך שמעתיקים אותו בתוך הידיעה אז זה לא נחשב מועתק? רק שואל...
    סגור