פרסום ושיווק

לא רק 3 זוכים: JCDecaux בוחרת ב-11 מודעות מנצחות שיפורסמו בתל אביב

הפרויקט החברתי של JCDecaux במסגרתו הוזמן הקהל הרחב ליצור מודעות קריאייטיב לעידוד אימוץ בעלי חיים, מסתיים עם בשורה משמחת למתמודדים
משה בנימין |  17
הפקויקט החברתי של חברת החוצות JCDecaux הגיע לסיומו לאחר כחודש של פעילות ו-270 מודעות שהוגשו על ידי הקהל הרחב. בחברת החוצות התרשמו מהיקף העבודות ואיכותן, ולאור זאת והוחלט כי בניגוד להכרזה המוקדמת כי 3 מודעות ישולבו בקמפיין - 11 מודעות של הקהל הרחב יזכו להתפרסם ברחבי תל אביב.

להלן הזוכים: אנה סברז\'נסקיה, ענת ליפצין ומאיה בן ניסן; גולן נוחיאן Believe; דני קמושביץ\' ואור רייכרט; ארועטי ברמן GPS; גדי פריד וניב הרצברג; יניב זאגי ויונתן בראונר; יורה וסיליבצקי ו-HELGA; ואדים צ\'רביץ; פרדי סליבינסקי; רועי לזר וסטודיו Untitled-1.

אנה סברז\'נסקיה, ענת ליפצין ומאיה בן ניסן


גדי פריד וניב הרצברג ממכללת ACC תרצה גרנות


דני קמושביץ\' ואור רייכרט ממכללת ACC תרצה גרנות


יורה וסיליבצקי ו-HELGA


יניב זאגי ויונתן בראונר


ואדים צ\'רביץ ממכללת ACC תרצה גרנות


פרדי סליבינסקי


ארועטי ברמן GPS


רועי לייזר


סטודיו Untitled-1


גולן נוחיאן Believe

תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    הכל פה מתרצה גרנות ושאר משרדי פרסום...לא פייר
    הדר 19/01/2013 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחרות מכורה מראש. היו דברים הרבה יותר טובים.
    סגור
  • 16.
    כל הכבוד !! רוצו לאמץ - ואל תשכחו -גם חתולים
    ריבי מאיר 17/01/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על היוזמה ועל הביצועים הנהדרים!!כל מודעה עם הרבה מחשבה, לב ואהבה וזה הכי חשוב !! כי מדובר בחיים!! אז רוצו לאמץ - מכל אחד מבתי המחסה בכל רחבי הארץ - ואל תשכחו את החתולים אשר קצת מקופחים במודעות הנבחרות (!?) - יש המון המון מופלאים אשר רק מחכים לכם שתאמצו שניים יחד כמובן - חתולים או כלבים - לביתכם ולליבכם לנצח! כי אין על אהבה של חיות! ובאופן מקצועי ואישי - אין על ח ת ו ל י ם!! (אפשר גם כלב יחד איתם כמובן כמו אצלנו בבית - גם וגם)
    סגור
  • 15.
    ממש לא מה שהבריף ביקש
    ניסן 12/01/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. לרב המודעות אין התאמה למדיה המתבקשת! 2. לכן גם נמסר לא יכול לעבור כלל 3. המטרה היתה להניע לפעולה לא?! רובן לא עושות זאת כלל. 4. חברה, למרות שיש כאן סטודנטים עדיין צריך לתת התייחסות לארט יש כאן מחדלי עיצוב מטורפים. היוזמה מבורכת מאוד הבחירות פחות..
    סגור
  • 14.
    התחכמויות של מתלמדים
    אינטלקטוערס 10/01/2013 21:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהשופטים (מי אלה בכלל?) שכחו את המטרה המרכזית לשמה קיים הפרויקט - לגרום לאנשים לצאת מהאדישות ולאמץ כלב/חתול. כל המודעות הללו הן התחכמויות של ילדים מתלהבים שחלב הקופי עדיין על שפתותיהם. הן אולי מעלות חיוך קל (עם נטייה מובהקת לגיחוך), אבל לצערי אף אחת מהן לא באמת מייצרת רגש חיוני כגון חמלה, הזדהות או אהבה. ובלי הרגש הזה, ילדיי הנלהבים-מדי, אף אחד לא ייצא מהבית לאחת המכלאות. בקיצור: עוד פרויקט שנזרק לכלבים.
    סגור
  • 13.
    למה אף אחד לא מפרגן ? בחירה טובה כל הכבוד למי
    אלוהים 10/01/2013 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטרה חשובה סוף סוף יש חברה שמשקיעה במודעות לבעלי חיים
    סגור
  • 12.
    שאפו גדול
    רונן 10/01/2013 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קבלו ח.ח = חיזוק חיובי. רועי לייזר שיהיה בהצלחה לכולנו.
    סגור
  • 11.
    אין פה מודעה אחת שגרמה לי להרגיש משהו (ל"ת)
    קופית 10/01/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    רוב המודעות פה חסרות מעוף, משתמשות באלמנטים
    חבל 10/01/2013 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך נדושים כמו פייסבוק וגוגל. או כלבלב. יש פה מודעות שהיו להן דומות בתחרות רק בגלל שהרעיונות היו בערך הדבר הראשון שעולה לראש כשחושבים על עיצוב מודעה כזו. מאכזב.
    סגור
  • 9.
    פירגון אנשים, פירגון! :)
    רועי הגרין 09/01/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם לא אתם זכיתם, עשו לעצמכם טובה ותלמדו איזה שיעור או שניים בפירגון וטיפחה על השכם..גם אם ספינת המרמרה עגנה לה ;-) כל הכבוד ל11 הזוכים ובמיוחד לקבוצה הלא מבוטלת ממכללת acc- יישר כח! :)
    סגור
  • 8.
    פירגון
    דוד 09/01/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לזוכים
    סגור
  • 7.
    שאפו על פרוייקט חשוב. בהצלחה לזוכות ולזוכים (ל"ת)
    מיכאל 09/01/2013 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    נורא!@
    זה נורא 09/01/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים שהן של סטודנטים
    סגור
  • 5.
    יפה מאד! כל הכבוד והלוואי ויעזור!!
    אחלה פרינטים 09/01/2013 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד טענתי שחיות הם האנשים. (תגובה למגיבים הדוחים)
    סגור
  • 4.
    לא הפילו אותי מהכיסא המודעות, בלשון המעטה (ל"ת)
    ציון 09/01/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אין לכם מושג.
    נדב הופמן 09/01/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חשבתם על מה נכון לשלטי חוצות לא חשבתם מסיפל סטופיד לא חשבתם מה קליט ולאיזה קהל יעד המסר אמור להגיע. מתוך 11 מודעות רק שלוש שוות את הבחירה הזו. אבל אתם הלקוח. אז תהיו בריאים ונתראה בהסקת המסקנות של הקמפיים בחינם שלכם.
    סגור
  • 2.
    זה מה שבחרתם???
    באמת?! 09/01/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת היתה הגרלה או משהו? איזה גרועים. היו מודעות הרבה יותר טובות!
    סגור
  • 1.
    חלק ניכר רחוק מלהיות ראוי סורי (ל"ת)
    מיכאל 09/01/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור