פרסום ושיווק

בירה, פסנתרים והנשיא פרס: שלישיית הגמר בתחרות Extreme Concept

רגע לפני ההכרזה על הזוכה, קפצנו לבקר במשרדי הפרסום DEBBY&RON, אלנבי ו-KDA, כדי להכיר את האנשים שעומדים מאחורי המהלכים. צפו בכתבה
משה בנימין |  18
לאחר הליך שיפוט בן שבועיים תחרות הפרסום של אתר אייס Extreme Concept הגיעה לסיומה ועל קו הגמר ניצבים 3 מהלכים שזכו לניקוד הגבוה ביותר: \'מכבי הום טור\' של משרד הפרסום \'אלנבי\'; הפסנתרים של KDA עבור יקב תבור ומהלך הניו מדיה של DEBBY&RON עבור נשיא המדינה שמעון פרס ו\'בית הנשיא\'.

מסיכום הציונים (מ-1 עד 5) שהעניקו 21 שופטי התחרות למתמודדים עולה כי 3 המהלכים האלו גברו - בנקודות בודדות - על שאר 23 העבודות שהוגשו ודורגו ב-3 המקומות הראשונים. בעוד מספר ימים נכריז על המשרד הזוכה בתחרות, אך לפני כן קפצנו לבקר ב-3 המשרדים כדי לערוך הכרות עם האנשים שעומדים מאחורי המהלכים.



מהלכים נוספים שדורגו גבוה מאוד וזכו לפרגון מצד השופטים היו: קמפיין \'אולג פטרושקה\' של DSAY אינטראקטיב עבור הוועדה למדרוג רייטינג האתרים באינטרנט, הקמפיין של משרד הפרסום גיתם BBDO לעמותת הו\"ד, הקמפיין של NEXT-IN עבור תיקי YAKPACK ומהלך האינסטגרם של SMOYZ עבור רשת נעלי ALDO.
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    אלנבי ROCKS!
    ע"ה 06/02/2013 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקמפיין עם אביב היה אחד הדברים הכי מגניבים שקרו פה... תסתכלו על התמונות של המעריצים באתר! זה מה שנקרא "אינגייג'מנט"!!!!
    סגור
  • 14.
    הנשיא - היחידי שהוא מהלך ולא 'יציאה' חד פעמית (ל"ת)
    אלף 06/02/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    ברור שהפסנתרים
    אני 06/02/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהלך מבריק!
    סגור
  • 12.
    אלנבי שונים ומדהימים!!!!מגיע להם
    טל 05/02/2013 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים בתל אביב את התוצאה של מכבי
    סגור
  • 11.
    פרי 05/02/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהלכים נחמדים כולם אבל אף אחד מהם לא "פורץ דרך" או "אמיץ". מהלך פרס - כל המנהיגים היום בעולם עושים פעילות מגניבה בפייסבוק ופרס רצה גם. מהלך פסנתרים - מה אמיץ??? לשמוע שיכורים מזייפים... ומהלך הום טור של מכבי הכי תמוהה.. קח זמרים מפורסמים ומוערכים ותן להם להופי מול המעריצים שלהם, לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שזה יילך.. בסך הכל צריך לשלוח יד עמוקה לכיס כדי לשלם לאומנים. מהלך עם אומץ זה מהלך שמסתכן,שעושה משהו שבדרך כלל לא עושים שמהמר.. או לפחות ככה אני הבנתי את התחרות..
    סגור
  • 10.
    ראיתם את השמלה של שרה? זה מהלך אקסטרים קונספט (ל"ת)
    יה יה 05/02/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    כנסו כנסו
    חברה של 7 05/02/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    6 צודק
    סגור
  • 8.
    המהלך של פרס מבריק!!!
    לירן 05/02/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שעשה את מהלכי הניו מדיה של הנשיא בהחלט הצליח! אין ספק שמדובר בחשיבה יצירתית שהצליחה להפוך את מושג הנשיאות למשהו צעיר יותר שמדבר בשפה של הדור הצעיר! שאפו
    סגור
  • 7.
    לראות מדקה 2:11 עד 3:20 השאר לא מעניין
    אניני 05/02/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם עברתי פות במקרה
    סגור
  • 6.
    לא משנה מה - למשנה מי-------->
    אחד שיודע 05/02/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרן קיי מס' 1!
    סגור
  • 5.
    הפסנתרים
    5 יורו 05/02/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבתי את הקונספט של הפסנתרים. היה מדליק לראות שהם נגישים לכל אחד ובאמת אנשים ובעיקר ילדים התלהבו מהם.
    סגור
  • 4.
    התוצאות מאכזבות. לא קרוב למה שבחרתי
    שופט 05/02/2013 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין איך שופטים רבים נתנו ניקוד למהלך של פרס. אין בו שום פריצת דרך what so ever
    סגור
  • גם זה שביבי נבחר שוב זה מאכזב ולא מה שבחרתי
    אנונימי 05/02/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל היו אחרים שכן הצביעו לו, מסתבר, ולא ממש התחשבו בדעתי...
    סגור
  • 3.
    מה אקסטרים בדיוק ברעיונות האלה?
    מאכזב 05/02/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשיא שקורא לצאת להצביע? מאכזב משהו
    סגור
  • בדיוק מה שאני שאלתי את עצמי (ל"ת)
    אנונימי 05/02/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מדהים
    נמרוד 05/02/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלושה מהלכים שמועתקים באופן גרוע מחו"ל
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי מה היה מהלך הניו מדיה של הנשיא? (ל"ת)
    מיטל 05/02/2013 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בואי אני אסביר לך