פרסום ושיווק

"כלל שאני לא מפר: לא לעבוד בשישבת, לא מקפיצים אנשים, אני לא קורא מיילים"

אסי יריב, מנכ"ל ושותף ב'צדר יריב', הוא האורח ב-under 40. מי הכניס אותו לתעשייה, על תדמית הפרסומאי, וכמה מילים על הקמפיין (הכושל) שעשו לקוטג'
נועה שנהב |  18
הפרסומאי אסי יריב הוא האורח בפינה השבועית של אייס under 40. יריב הוא מנכ\"ל ושותף במשרד הפרסום צדר יריב.

.

1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
התחום שלי, פרסום, עצמו הוא אנדר רייטד. פרסום בשנים האחרונות הפך לתחום שבו לכולם יש מה לומר. כולם יודעים להיות פרסומאים; הלקוחות, הספקים, אנשים מעירים הערות ברחוב... כולם יודעים לקנות מדיה, כולם יודעים הכל. בהרבה מקרים, לפרסומאי נשאר להיות ביצועיסט בלבד וזה קצת עצוב. היום, בשביל לעשות את העבודה שלנו, צריך מאוד לעמוד על שלך ולבחור את הלקוחות שיתנו בך את האמון.

2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
שוב פעם - התחום שלי. לתחום הזה יש הילה, יש לו גלמור, ואנשים מבחוץ בטוחים שאנחנו כל היום עושים שורות, יוצאים עם דוגמניות ומתחככים עם סלבריטאים. רוב האנשים לא יודעים איזו עבודה קשה ותובענית זה. אנחנו נותני שירות ולתת שירות זה דבר קשה. יש מידה מסוימת של זוהר, אבל הזוהר הזה הוא אובר רייטד.

3. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
קמפיין לקוטג\' של שטראוס. לפני 10 שנים בערך הייתי מנהל צוות קראייטיב בהשקה של קוטג\' \'שטראוס\'. זה היה הטיטאניק שלי. השקענו בזה כל כך הרבה וזה היה פלופ היסטרי. שילוב של חוסר התאמה בין הלקוח והמשרד, ויומרנות גדולה. האסטרטגיה הייתה ללכת הפוך מ\'תנובה\' (הגבינה עם הבית), להיות הקוטג\' האחר, הבועט... ניסינו לעקוץ את \'תנובה\' ויצא תסריט שאף אחד לא הבין. אני לא אשכח את זה.

4. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
המשרד שלנו, פרסום צדר יריב. גדי צדר ואני הקמנו את המשרד לפני 7 שנים, ב-4 ידיים, בלי שידענו לגמרי לאן זה הולך בהתחלה. היום יש לנו לקוחות מהשורה הראשונה, מעסיקים 18 איש, נותנים פתרונות לכל הענף שלנו, מעניקים חבילה מלאה כולל דיגיטל, עושים את זה טוב וגם מצליחים להינות מהדרך.

5. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
למדתי משחק והתפרנסתי בתור ליצן בימי הולדת שלי ילדים.

6. מה אתה עושה כשאתה לא בעבודה?
קודם כל מבלה עם המשפחה המהממת שלי, מבשל ורץ הרבה קילומטרים.

אסי יריב עם המשפחה
אסי יריב עם המשפחה


7. אם לא הייתי עוסק בפרסום, בטוח הייתי עוסק ב:
הייתה לי מסעדה או בר או משהו שקשור באוכל.

8. מי פתח לך דלת?
דוד טמיר ז\"ל, שהיה הראשון שלקח אותי לעבודה מבית ספר לקופי רייטינג, ופתח לי את הדלת למשרד שלו. משה רוזנבלום נתן לגדי ולי הזדמנות גדולה כשהיה הלקוח הראשון במשרד שלנו עם \'קניוני ישראל\'. יחד איתו בנינו מותג וזאת הדלת הכי משמעותית שנפתחה לנו. וכמובן גדי צדר, השותף שלי, פתח לי דלת, כאשר היה לו סטודיו לעיצוב קטן והוא אמר לי \"בוא נקים משרד פרסום\".

9. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר?
לא לעבוד בשישי שבת. לא פותחים את המשרד, לא מקפיצים אנשים. אני לא קורא מיילים בשבת, ואני מתעקש להתנתק. אין שום דבר שאי אפשר לעשות בראשון על הבוקר.

10. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
יש לי כמה יעדים. בין היתר אני רוצה בשנה הקרובה לרוץ מרתון מלא. ולהמשיך לפתח את הסטארט אפ שגדי ואני שותפים בו - face to zion , שתהיה הפלטפורמה של שנות ה-2000 להנצחה.

לסיכום: המהלך הפרסומי הכי מבריק של הזמן האחרון:
מה שהכי הדליק אותי זה הפרסומת של Go Daddy עם בר רפאלי והנשיקה. הפרסומת הזאת בדיוק מוכיחה איך רעיון קטן וחכם יכול לעשות מהומת אלוהים. לפרסומת הזאת יש המון טייק-אופים בעולם, שלא נדבר על זה ש-Go Daddy דיווחה שמה שקרה לה במכירות באותו ערב היה חסר תקדים. הפרסומת הזאת היא תצמית הפרסום - רעיון בולט, קטן ורלוונטי מאוד למוצר. זה היה מהלך מבריק לכל הנוגעים בדבר, כולל בר רפאלי שעשתה בחירה חכמה.
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    היתי אצלו בראיון עבודה
    מישהי 05/04/2013 00:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא התקבלתי :( באמת בחור מקסים!
    סגור
  • 11.
    אחד האנשים ההגונים בענף
    משה 13/03/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא לי לעבוד מולו..אחלה בן אדם
    סגור
  • 10.
    אסי תעשה לי מלך (ל"ת)
    דני 07/03/2013 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    קינאה אוכלת את כולם
    משה 04/03/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע לא לפרגן?
    סגור
  • 8.
    איזה קנאים
    ערן 04/03/2013 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בכלל מתחום אחר, במקרה נפלתי על הכתבה. איזה קנאה מגעילה בטוקבקים. בן אדם מרואיין, לא מזיק לאף אחד, לא מעליב אף אחד, המשפחה שלו קוראת, הילדים שלו, זה רגע שמח בשבילו, למה להרוס? עלובים
    סגור
  • צודק
    ש 05/03/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק, צודק, ושוב פעם צודק! בושה וחרפה איך אנשים מדברים. דבריו לחלוטין לעניין, ונראה כמו בן אדם. דבר שבקשי קיים בעולם פרסום המזוייף. מקווה שיצא לי לעבוד איתך או אצלך בעתיד.
    סגור
  • 7.
    יישר כח (ל"ת)
    מרדכי 03/03/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    גבר שבגברים (ל"ת)
    יניב 03/03/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    סתם טמבל שלא מצא עבודה אז פתח משרד ומרוויח
    עלוקה 03/03/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות משכיר
    סגור
  • 4.
    איזו דמות לא מרשימה
    פרסומאי 03/03/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער
    סגור
  • איזה קנאי (ל"ת)
    חבל 03/03/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שותף יצירתי
    FTZ 03/03/2013 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כזה הוא אסי
    סגור
  • 3.
    נו באמת
    אחד שיודע 03/03/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אין לכם תותחי על לראיין אל תראיינו. או שתתנו את הטופ של הטופ או שלא אבל סתם לראיין מישהו שבגיל הנכון?
    סגור
  • אתה עולב (ל"ת)
    חבל 03/03/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דויד טמיר - מגיע קצת כבוד לאיש מאתר כמו אייס
    נו באמת!? 03/03/2013 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא ב-ת'
    סגור
  • ותוקן כנראה (ל"ת)
    צודק 03/03/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תותח האיש ותותחים אנשי המשרד (ל"ת)
    גלעד 03/03/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ניר 03/03/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תענוג של בן אדם
    סגור