פרסום ושיווק

זוז הצידה QR code: הדבר הבא מגיע מקוריאה - פוסטר WI-FI שמוצא אתכם

עדיין לא מוותרים על הפרינט. פיתוח קוריאני מציג פוסטר חכם שמאתר משתשמים בסביבתו ושולח הזמנה לגלישה חופשית, בהתאם לתכנים. צפו
משה בנימין | 
טאבלטים, אייפונים, מסכי תלת מימד ועוד - לפרינט הוותיק, המדיה הראשונה ששימשה לפרסום מסחרי בהיקפי עבודה גדולים, לא חסרים מתחרים אבל הוא לא מרים ידיים ומיישר קו עם העידן הדיגיטלי.

פיתוח קוריאני חדש הציג לאחרונה את פוסטר ה-WI-FI הראשון בעולם. כשמו כן הוא, בפוסטר שנראה לעין בלתי מזוינת כפרינט נייר תמים למראה מוטמעת טכנולוגיית ה-WI-FI וזו משדרת אותות למשתמשים בסביבה. להבדיל מה-QR קוד שמחייב התייצבות פיזית מול הדף עליו הוא מודפס, במקרה של פוסטר ה-WI-FI, הטכנולוגיה מוצאת את המשתמשים בעלי הסמארטפונים ושולחת אליהם הזמנה לגלוש באופן חופשי על הרשת, ששמה כשם הפוסטר.

בסיאול, הפוסטר בא לידי ביטוי במסגרת מהלך לקידום סרט קולנוע חדש. מכשירי הטלפון של המשתמשים זיהו את הרשת החינמית, בשם הפוסטר, ומשלחצו עליה קיבלו תכנים שקשורים בסרט, כמו הטריילר הרשמי ב-HD ועוד. בסרטון הקייס סטאדי (מצורף לצפייה למטה) מדווח כי המהלך הצליח להביא למכירה מוקדמת של 60% מהכרטיסים, מיליון צופים תוך 3 ימים ועלייה של 28.5% בטראפיק של אתר הסרט.



תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה