פרסום ושיווק

מבריק: קמפיין חוצות נגד אלימות כלפי ילדים - שרק הם מצליחים לראות

קמפיין שילוט רחוב שעלה לאחרונה בספרד מציג מודעה שנראית אחרת מזויות שונות, כך שילדים נחשפים למסר שמופנה אליהם ומבוגרים לא יכולים לראות
משה בנימין |  2
רק לאחרונה נחשפנו לקמפיין חוצות מעניין שהגיע מקוריאה והציג פוסטר WI-FI חדשני, והנה קמפיין חדש שמגיע מספרד מצליח להעלות את הרף בדרך מבריקה לא פחות.

עמותת ANAR שמעניקה סיוע לילדים ונוער בסיכון מצאה דרך מקורית להגיע לקהל היעד הצעיר, ורק אליו. בעמותה ביקשו להתמודד גם עם מצבים בהם הילדים שנמצאים בסיכון, מטעמי אלימות או התעללות מכל סוג, יוכלו להיחשף למודעה שמזמינה אותם ליצור קשר גם במקרים בהם הם מלווים במבוגרים.

בהנחה שלילדים בסביבות גיל 10 יש מכנה משותף ברור מאוד - הגובה, הציג משרד הפרסום Grey מודעה חכמה שמציגה בעת ובעונה אחת 2 תמונות שונות, המושפעות מזוית הצפייה של העומדים מולה. דהיינו, מבוגרים יביטו בתמונה תמימה למראה ואילו הילדים ייחשפו למסר שמופנה אך ורק אליהם.



תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רעיון מבריק ומבורך (ל"ת)
    נטלי 01/05/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפרסום הכי קריאטיבי שראיתי בזמן האחרון
    ששי בר 30/04/2013 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסום הכי קריאטיבי שראיתי בזמן האחרון http://www.bunker.co.il/
    סגור