שיווק ופרסום
"בקמפיין 'חומוס אחלה' היו המון אתגרים - לא ישנתי 3 חודשים, אני בעצמי מלצרתי"
דורית גווילי מ'באומן בר ריבנאי' היא האורחת ב-under 40. על השינויים בתחום הפרסום בעשור האחרון, על החלום לעשות דוקו, ועל קמפיין 'יש עתיד'
סמנכ\"ל ההפקות והתוכן במשרד הפרסום \'באומן בר ריבנאי\', דורית גווילי, היא האורחת שלנו במדור השבועי under 40 באייס. גווילי, בזוגיות ועם ילד, אחראית במסגרת עבודתה לכל הפקות המשרד, על צוות מפיקים בתוך המשרד ועל ספקים חיצוניים.
בין השאר אחראית גווילי לקמפיינים האחרון של חומוס אחלה, שוקולד פרה מסביב לעולם, ביטוח הראל, מזדה, סופרפארם, ישראכרט, ועוד.
בבחירות האחרונות היה \'באומן בר ריבנאי\' אחראי גם לקמפיין של רשימת \'יש עתיד\', במסגרתו הייתה גווילי בין הוגי הסיסמה \"באנו לשנות\". כפי שכולנו יודעים, מפלגתו של יאיר לפיד גרפה 19 מנדטים, והפכה להצלחה הגדולה של הבחירות.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
העבודה השוטפת. אנשים מתסכלים על הקמפיינים הגדולים, אבל מעל 50% זה עבודה שוטפת - מודעות, סרטוני מכר, דברים קטנים ופחות נחשבים של צוותים שלמים במשרד, עבודה קשה ולא מספיק מוכרת.
העבודה השוטפת. אנשים מתסכלים על הקמפיינים הגדולים, אבל מעל 50% זה עבודה שוטפת - מודעות, סרטוני מכר, דברים קטנים ופחות נחשבים של צוותים שלמים במשרד, עבודה קשה ולא מספיק מוכרת.
2. גם ההבדל בין גברים ונשים לא השתנה?
לא מספיק. אמנם אנחנו הנשים יצאנו מאגף המזכירה, אבל יכול להיות שבגלל השעות והאינטנסיביות - המקצוע הזה פחות קוסם לנשים. יש המון נשים מוכשרות - ברמת התקציבאיות והקריאייטיב, ויש להן מקום. גם במשרדים אחרים יש נשים בעמדות ניהול, אבל לא מספיק. זה עדיין רחוק מלהיות 50-50. זה נכון גם לגברים, מתישהו האינטנסיביות כבר לא מתאימה. זה ככה בכל העולם, בתחרויות פרסום - נכנסים לאולם של אלפים, ובמקרה הטוב - 20% נשים.
לא מספיק. אמנם אנחנו הנשים יצאנו מאגף המזכירה, אבל יכול להיות שבגלל השעות והאינטנסיביות - המקצוע הזה פחות קוסם לנשים. יש המון נשים מוכשרות - ברמת התקציבאיות והקריאייטיב, ויש להן מקום. גם במשרדים אחרים יש נשים בעמדות ניהול, אבל לא מספיק. זה עדיין רחוק מלהיות 50-50. זה נכון גם לגברים, מתישהו האינטנסיביות כבר לא מתאימה. זה ככה בכל העולם, בתחרויות פרסום - נכנסים לאולם של אלפים, ובמקרה הטוב - 20% נשים.
3. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
הגלאם שחושבים שיש, כאילו עושים כל היום אודישנים לדוגמניות, מצלמים סלבס בחו\"ל ואוכלים סושי בצהרים. במציאות זה מסתכם בפיצה קרה ב-1:00 בלילה.
הגלאם שחושבים שיש, כאילו עושים כל היום אודישנים לדוגמניות, מצלמים סלבס בחו\"ל ואוכלים סושי בצהרים. במציאות זה מסתכם בפיצה קרה ב-1:00 בלילה.
4. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
אני עוסקת בתחום שבו אתה נשפט על פי הפרויקט האחרון. למזלי, 2 הפרויקטים האחרונים היו הצלחה - גם הקמפיין של \'יש עתיד\' וגם \'חומוס אחלה\'. בחומוס היו המון אתגרים: זה לא לצלם מישהו מנגב חומוס. עשינו משהו אחר ושונה והתוצאות היו מדהימות. הכל אמיתי בקמפיין הזה, לא ישנתי 3 חודשים. פתחנו מקום למשך 3 שבועות והגשנו בו חומוס, אני בעצמי מלצרתי, אמרנו לאנשים \"שלמו כמה שאתם רוצים\", אנשים חזרו שוב ושוב ורק ובשבוע האחרון גילינו להם שזה חומוס מקופסאות וכל הכסף הלך לתרומה לעמותת \'מאיר השמן\' לנערים בסיכון. בסופו של דבר המכירות של אחלה גדלו ב-70%.
אני עוסקת בתחום שבו אתה נשפט על פי הפרויקט האחרון. למזלי, 2 הפרויקטים האחרונים היו הצלחה - גם הקמפיין של \'יש עתיד\' וגם \'חומוס אחלה\'. בחומוס היו המון אתגרים: זה לא לצלם מישהו מנגב חומוס. עשינו משהו אחר ושונה והתוצאות היו מדהימות. הכל אמיתי בקמפיין הזה, לא ישנתי 3 חודשים. פתחנו מקום למשך 3 שבועות והגשנו בו חומוס, אני בעצמי מלצרתי, אמרנו לאנשים \"שלמו כמה שאתם רוצים\", אנשים חזרו שוב ושוב ורק ובשבוע האחרון גילינו להם שזה חומוס מקופסאות וכל הכסף הלך לתרומה לעמותת \'מאיר השמן\' לנערים בסיכון. בסופו של דבר המכירות של אחלה גדלו ב-70%.
5. מה היה שם שעשה את קמפיין \'יש עתיד\' שעשיתם, להצלחה? ואת - מהוגי הסיסמה \"באנו לשנות\", אחרי השבוע האחרון, עדיין מאמינה בו?
לפיד עשה עבודת שטח מדהימה, כל יום חוגי בית. היינו צוות שלם, לא בזכותי ולא בגללי הוא בכנסת. הוא הביא איתו את העניין של להסתכל בעיניים ולהגיד בסוף את האמת שלו. לא הייתה קלישאה בקמפיין, לא היה ילד עם דגל מתנופף. הוא גם שמר על הגינות, לא היה קמפיין נגטיב. לא הייתי מצליחה לעבוד עם מישהו שאני לא מאמינה בה בו. הוא מתכוון לטוב וזה המון. הוא באמת רוצה דברים טובים.
לפיד עשה עבודת שטח מדהימה, כל יום חוגי בית. היינו צוות שלם, לא בזכותי ולא בגללי הוא בכנסת. הוא הביא איתו את העניין של להסתכל בעיניים ולהגיד בסוף את האמת שלו. לא הייתה קלישאה בקמפיין, לא היה ילד עם דגל מתנופף. הוא גם שמר על הגינות, לא היה קמפיין נגטיב. לא הייתי מצליחה לעבוד עם מישהו שאני לא מאמינה בה בו. הוא מתכוון לטוב וזה המון. הוא באמת רוצה דברים טובים.
6. העובדה שהוא טאלנט הקלה?
גם ביבי ובנט ויחימוביץ\' הם סוג של טאלנטים עם המון ערך מוסף. אני לא חושבת שההצלחה של לפיד זה בגלל שהוא סלב. אנשים שפגשו אותו אחד על אחד האמינו שהוא רוצה שינוי, שהוא בא לשנות.
גם ביבי ובנט ויחימוביץ\' הם סוג של טאלנטים עם המון ערך מוסף. אני לא חושבת שההצלחה של לפיד זה בגלל שהוא סלב. אנשים שפגשו אותו אחד על אחד האמינו שהוא רוצה שינוי, שהוא בא לשנות.
7. מה הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
ב-2001 ניהלתי את \'חדשות ישראל\' עם משה שלונסקי והיה אז גל פיגועים, וכשמצאתי את עצמי מחפשת סינק של אישה מירושלים שאיבדה את כל המשפחה בפיגוע, הבנתי שיש מחיר גבוה מידי לעבודה בניוז.
ב-2001 ניהלתי את \'חדשות ישראל\' עם משה שלונסקי והיה אז גל פיגועים, וכשמצאתי את עצמי מחפשת סינק של אישה מירושלים שאיבדה את כל המשפחה בפיגוע, הבנתי שיש מחיר גבוה מידי לעבודה בניוז.
8. אם לא היית עוסקת בפרסום, בטוח היית:
קולנוע דוקומנטרי. זה עוד לא ירד מהפרק.
קולנוע דוקומנטרי. זה עוד לא ירד מהפרק.
9. מי פתח לך דלת?
משה גאון. עבדנו יחד בג\'י. סי, אז חברה של יעוץ אסטרטגי, והוא נתקע בלי מפיקה וביקש עזרה. חשבתי שזה לחודש-חודשיים, ואני כבר 10 שנים בבאומן.
משה גאון. עבדנו יחד בג\'י. סי, אז חברה של יעוץ אסטרטגי, והוא נתקע בלי מפיקה וביקש עזרה. חשבתי שזה לחודש-חודשיים, ואני כבר 10 שנים בבאומן.
10. כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?
תחושות בטן - לעקוב אחריהן, לשמור על זה, בין אם זה קאסט או תסריט, זה מוכיח את עצמו שוב ושוב.
תחושות בטן - לעקוב אחריהן, לשמור על זה, בין אם זה קאסט או תסריט, זה מוכיח את עצמו שוב ושוב.
11. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
תחום הפרסום היום כל הזמן משתנה, אתה מוצא פלטפורמות שלא היו קיימות לפני שנה וצריך להפיק להן תוכן. מהלכי פרסום משתנים והצרכן משתנה. אין קשר בין עולם הפרסום שנכנסתי אליו לבין זה של היום. האתגר הוא להיות רלבנטי ללקוח ולתת לו את הפתרונות שהם לאו דווקא אלה בקופסה. זה לא קשור לגיל, אתה צריך להיות מעודכן. צריך להבין שיש לקוח שמתאימות לו 30 שניות בטלוויזיה ולקוח אחר שמתאימה לו פעילות אינטרנט גדולה. כל לקוח צריך לקבל מענה לצרכים שלו וגם צריך לתת ערך מוסף לצרכן, למעורבות צרכנית.
תחום הפרסום היום כל הזמן משתנה, אתה מוצא פלטפורמות שלא היו קיימות לפני שנה וצריך להפיק להן תוכן. מהלכי פרסום משתנים והצרכן משתנה. אין קשר בין עולם הפרסום שנכנסתי אליו לבין זה של היום. האתגר הוא להיות רלבנטי ללקוח ולתת לו את הפתרונות שהם לאו דווקא אלה בקופסה. זה לא קשור לגיל, אתה צריך להיות מעודכן. צריך להבין שיש לקוח שמתאימות לו 30 שניות בטלוויזיה ולקוח אחר שמתאימה לו פעילות אינטרנט גדולה. כל לקוח צריך לקבל מענה לצרכים שלו וגם צריך לתת ערך מוסף לצרכן, למעורבות צרכנית.
12. הציבור עוד מאמין לפרסומות?
מאמינים לדברים אמיתיים, לא רוצים לראות מישהו שותה מיץ, אבל אם אתה נותן בידור, פרסומת מאד מצחיקה כמו היונים של \'ביטוח ישיר\', והן מדברות על ערך אמיתי לצרכן, הצרכן יאהב את זה. החוכמה היא איך להיות שקוף, שהצרכן ישים לב ויאהב את זה.
מאמינים לדברים אמיתיים, לא רוצים לראות מישהו שותה מיץ, אבל אם אתה נותן בידור, פרסומת מאד מצחיקה כמו היונים של \'ביטוח ישיר\', והן מדברות על ערך אמיתי לצרכן, הצרכן יאהב את זה. החוכמה היא איך להיות שקוף, שהצרכן ישים לב ויאהב את זה.
13. את עוקבת אחרי \'מד מן\'? מזדהה?
בטח! מדהים שיש כל כך הרבה נקודות השקה בין מה שקרה אז למה שקורה היום. התעשייה עברה שינויים מהותיים ב-10 השנים שאני בתחום, אבל יש עדיין המון נקודות השקה. בתחרויות פרסום בעולם מדברים על אותן בעיות - איש קריאייטיב ואחר מזימבבואה ועוד אחד מארה\"ב ידברו על אותן בעיות - על פלטפורמות מדיה שצריכות להיות רלבנטיות ותקציבים שהולכים וקטנים, וב\'מד מן\' זה מדהים, יש דברים שרלבנטיים לנו, התחרותיות, המכרזים, השעות מסביב לשעון.
בטח! מדהים שיש כל כך הרבה נקודות השקה בין מה שקרה אז למה שקורה היום. התעשייה עברה שינויים מהותיים ב-10 השנים שאני בתחום, אבל יש עדיין המון נקודות השקה. בתחרויות פרסום בעולם מדברים על אותן בעיות - איש קריאייטיב ואחר מזימבבואה ועוד אחד מארה\"ב ידברו על אותן בעיות - על פלטפורמות מדיה שצריכות להיות רלבנטיות ותקציבים שהולכים וקטנים, וב\'מד מן\' זה מדהים, יש דברים שרלבנטיים לנו, התחרותיות, המכרזים, השעות מסביב לשעון.
14. פרגני למתחרים
ב-10 השנים בתחום, עבדתי עם המון אנשים שהיום, בגלל התחלופה, עובדים ברוב המשרדים המתחרים. אני לא רוצה לפרגן למהלך זה או אחר. רמת הקריאייטיב בארץ היא גבוהה מאד והאנשים מצוינים. אני אפרגן למשרד קטן בשם \'אלנבי\', בית קונספטים, יש להם דברים מעניינים באינטרנט, פעילויות גרילה, והמהלך אחרון שלהם של \'מכבי\' באינטרנט - מעולה.
ב-10 השנים בתחום, עבדתי עם המון אנשים שהיום, בגלל התחלופה, עובדים ברוב המשרדים המתחרים. אני לא רוצה לפרגן למהלך זה או אחר. רמת הקריאייטיב בארץ היא גבוהה מאד והאנשים מצוינים. אני אפרגן למשרד קטן בשם \'אלנבי\', בית קונספטים, יש להם דברים מעניינים באינטרנט, פעילויות גרילה, והמהלך אחרון שלהם של \'מכבי\' באינטרנט - מעולה.
15. מה יותר מעניין או מספק - קמפיין פרסומי או קמפיין בחירות?
אי אפשר להשוות. זה מספק ב-2 המקרים כשעשית קמפיין עם צוות גדול ושלם והתוצאה טובה. אבל יש משהו בלעשות משהו ערכי - שהוא מספק במיוחד. כך היה בקמפיין של \'יש עתיד\' וגם בפעילות הפרו-בונו שהמשרד עושה למרכז פרס או עם לפורום המשפחות השכולות. לתת מהיכולות המקצועיות שלך לעמותות וללקוחות שלא משלמים, זה סיפוק גדול.
אי אפשר להשוות. זה מספק ב-2 המקרים כשעשית קמפיין עם צוות גדול ושלם והתוצאה טובה. אבל יש משהו בלעשות משהו ערכי - שהוא מספק במיוחד. כך היה בקמפיין של \'יש עתיד\' וגם בפעילות הפרו-בונו שהמשרד עושה למרכז פרס או עם לפורום המשפחות השכולות. לתת מהיכולות המקצועיות שלך לעמותות וללקוחות שלא משלמים, זה סיפוק גדול.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(61):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
46.אני שמח לבשר לךאזרח 06/2013/09הגב לתגובה זו0 1שאחרי הקמפיין של החומוס הפסקתי לאכול חומוס מוכן מקופסאות והתחלתי להכין בעצמי. קמפיין רע, רע מאוד.סגור
-
45.מי שלא רא בפעולה לא יבין על מה המהומהמיאמי 05/2013/15הגב לתגובה זו1 0באמת שאין עליה מפיקה, חברה, רצינית ושובבה הכל באותה אישהסגור
-
44.חג שבועות שמח גווילידג סלומון 05/2013/15הגב לתגובה זו1 0מי קפטן המרמרה שעשה אן לייק לתגובות מפרגנות... שמחה -חיוך פרגון..לא קרה דבר. נכון?סגור
-
43.אין על דוריסעמית 05/2013/13הגב לתגובה זו1 1עם כל הטירוף וחוסר הפרופורציות של הענף ההזוי הזה, מצליחה להישאר בן אדם, ועוד בן אדם טובסגור
-
42.כל הכבודשרונה 05/2013/13הגב לתגובה זו0 0מעוררת השראה! גאה בך :)סגור
- טען עוד
-
41.אולי היא הייתה צריכה לרוץ במקום לפיד...לא מכיר 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0בחיים לא ראיתי כאלה תגובות מפרגנות בתעשייה שלנוסגור
-
40.משימה אחרונה לפני מושלמות מוחלטתאבו חומוס 05/2013/12הגב לתגובה זו0 1רק להוריד במשקלסגור
-
אבו חומוסרוני 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0אתה זבל.סגור
-
39.כל מילה בסלעשמנדוזית 05/2013/12הגב לתגובה זו0 1אין ולא תהיה כמוה בתחום הפרסום!!! שילוב נדיר של מקצועיות ואנושיותסגור
-
38.אילו רק....בטטה 05/2013/12הגב לתגובה זו0 2אילו רק הייתי אוהב בנות ודורית לא הייתה בזוגיות מאושרת וילד לתפארת הייתי משלם גם מיליארד דולר כדי לזכות ולו לחודש אחד של זוגיות עם האישה המדהימה הזו! הכרתי את דורית במסגרת העבודה וזכיתי. זכיתי להכיר אישה משכמה ומעלה, מקצועית, מסורה, יודעת ואוהבת את העבודה ודואגת לכך שכל העושה במלאכה יזכה לפרגון וקרדיט על החלק שלו (גם אם זו היא שהדריכה אותו צעד אחרי צעד), ומעולם לא לוקחת לעצמה קרדיט (גם כשזה מגיע לה) בזכות דורית לא מעט אנשים טובים שאני מכיר נשארו במקצוע ולא ברחו ממנו כל עוד נפשם בם! אנשי ברנז׳ה יקרים- דורית היא המגדלאור שלאורו עלינו לפסוע!! יישר כח! עלי והצליחיסגור
-
37.פרופורציותאחד שפעם וזה 05/2013/12הגב לתגובה זו1 1דוריס היא באמת מפיקה מדהימה - כל מה שאתה רוצה היא משיגה לך. מה הבעיה? היא לוקחת את הדברים לאקסטרים ומשלמת מחיר יקר מאוד על זה. חופשת לידה לא אמיתית, שבועות בצילומים בחו"ל, עבודה מסביב לשעון - זה לא בריא, וזה רק נותן עוד דלק למנהלים של המשרדים שרואים מישהו עובד בלי פרופורציות ומבקשים מכולם לעבוד ככה. זה חלק מהבעיות שיש היום במשרדי הפרסום..סגור
-
סופסוף יש צדיק בסדוםאו! 05/2013/12הגב לתגובה זו1 1בדיוק. כל מילה בסלע. מתי תקום מישהי ותגיד "אני הצלחתי להיות גם אשת קריירה מדהימה, גם רעיה למופת וגם אם לדוגמה" תמיד זה "אני הצלחתי ולא ראיתי בית". אז יופי. תישארו רווקות ותביאו ילדים ממבחנות בגיל 45.סגור
-
הפוךהפוך גוטה 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0אתה מנסה להוציא אמירה פמיניסטית ויוצא לך אמירה שוביניסטית. כל אחד מחליט על חייו. ראיתי את דורית בעבודתה ועושה רושם שהיא גם מקצועית וגם נהנית מכל רגע.סגור
-
36.קמפיין טוב ומוצלחמזל טרבלסי 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0את אחת ויחידה מעל כולם 55555סגור
-
35.לא היה ולא תיהייה כמו דוריס.אחד שמכיר את המעריץ 05/2013/12הגב לתגובה זו0 1אין מה יותר להגיד מאשר תודה , תודה על מה שאת , תודה על מי את , ותודה על הכל את הבן אדם הכי מדהים שאני מכיר , וזה נדיר במקצוע הזה , פשוט מקצועית בלי בולשיט ובלי צבעיות פשוט בן אדם מדהים ואשת מקצוע מהרמה הגבוה ביותר , אני מחלק את החיים שלי לפני ואחרי שהכרתי אותה , דורית אוהבים אותך תמשיכי להיות מספר אחת .סגור
-
34.ראבק כמה אהבה-הגיע הזמן שתכתבו על התופעה הזאתא.ד אחד מהעולם 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0נעשה את זה קצר(כמה שאני יכול). ראשית מדובר באישה/אישיותמדהימה עם לב רחב,צניעות ונתינה גדולה(ואם להיות אמיתיים -אלה שעובדים בתחום הזה-לא כאלה שחושבים שעובדים בתעשייה-יודעים שזה נדיר במחוזותינו) לצד זה מקצועיות ללא פשרות(לפעמים היא לא מקבלת על זה קרדיט- עע צניעות). סיפור- בשיחה שנקלעתי אליה במקרה לפני חמישה חודשים נאמרו הדברים הללו(מבלי שיודעים שאנחנו מכירים)- *בגללה נשארתי בתחום הזה *בזכות דוריס וכמוה ה"תעשייה" הזו נראת יותר טוב. *אישה מדהימה שהצילה אותי ויצאה גדולה. לגבי הצלחת קמפיין החומוס(ראית כמה תגובות ממורמרות)-המספרים מדברים בעד עצמם.אפשר להתמרמר,אפשר לאכול את הכובע אפשר לכאוב שלא היית חלק ממהלך כזה(אגב הייתי שםבלי לדעת שזאת עבודה של דוריס-אכלו ואהבו כמו גדולים והביקורות היו מדהימות)או שפשוט אפשר לפרגן,כן לפרגן.. זהו רק כי מגיע..רק כי מדובר באדם מדהים.. להקשיב לביקורות הטובות(וכן יש מלא פה מסתבר,יותר משליליות)ללמוד ממנה איך להשאר בן אדם בלי אגו ולנסות לחקות. אוהבים אותך דוריס.. אייך משכפלים אותך?סגור
-
33.גם אני מעריץיאיר ניצני 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0האחת והיחידה, לב ענק , הרבה שכל אבל גם לא פריירית. ( של אף אחד כמובן) אוהב אותה מאודסגור
-
32.זה ידוע שנשים לא מבינות בחומוס.מושה מהחומוס 05/2013/12הגב לתגובה זו0 1חומוס זה עניין של גברים ,אז ככה זה נראהסגור
-
31.היא לא דומה לאף אחת אחרת!!!!!!קולגה מפרגנת 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0יחידה במינה בולדוזרית אמיתית!!סגור
-
איזה מזל (ל"ת)אנונימי 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
30.לא ישנתי 3 ימים מהכאב בטן שקיבלתי מהחומוס הזה (ל"ת)דימה 05/2013/12הגב לתגובה זו0 1סגור
-
29.מוכשרת בטירוף!אחת מהתחום 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0פשוט קמפיינים מצויינים! כל הכבוד :)סגור
-
28.כמה תגובות מבויימות, יא אללה...שירי 05/2013/12הגב לתגובה זו2 0ועדיין, קמפיין ציניסגור
-
תלמדו לפרגן, כל הכבוד דורית (ל"ת)קנאים נמאסתם 05/2013/12הגב לתגובה זו1 1סגור
-
27.הללויה!!!or 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0כן ירבו אנשים כמוה שלא מאבדים צלם אנוש לצד המקצועיותסגור
-
26.מיוחדת במינה. (ל"ת)יואל 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
25.דוריס!דניאל 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0לא מפתיע שכל התגובות מהללות. מדובר באשת מקצוע מהמעלה הראשונה, מאלה שעושים את העבודה השחורה כדי שאחרים יזכו בפרסים. ואם זה לא מספיק, אז גם אחת המנהלות הבכירות במשרד, מנהלת שהצוות שלה מהלל ובן אדם מקסים. בחירה מצויינת למדורסגור
-
24.יש משהו יותר גרוע מהחומוס,הקמפיין שלוחימצה 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0זה אחד החומוסים היותר גרועים ואילו הקמפיין היה סתמי ולא מעניין ,אבל מה כבר אפשר לצפות ממי שזה רמת החומוס שלוסגור
-
אתה פתאטיהמקורי 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0במשרד העלוב שאתה עובד בו בפינה שאתה יושב לא תזכה כל חייך לקמפיין כזה. אם אחד הלקוחות שלך שיודעים לקרוא יראה לך נתוני סטורנקסט אז תבין שבכל ימיך לא תזכה להיות שותף לכזה דבר!!סגור
-
23.דורית היקרה, בואי נרגיע.אחד מהסטודיו. 05/2013/12הגב לתגובה זו2 0כולה מהלך של שטראוס. עוד יומיים של משק ירבועים בגליל. אין צורך שלא תישני 3 חודשים ובטח ובטח אין צורך שאת תמלצרי. לשטראוס יש מספיק כסף למלצריות. יש עכשיו מבצע שלוש בעשר. אני מאוד שמח שאת מצליחה וזה. זה בכלל לא קשור לזה שאת אישה, גבר או קרוסדרסר. זה קשור לזה שאת טובה במה שאת עושה. ככה מצליחים. ולא שעבוד למערכת נצלנית שמעריכה עובדים שמוכנים לא לישון 3 חודשים, לאכול פיצות קרות באחת בלילה ובסוף אפילו למלצר, רק בשביל "להיות חתום" על מהלך גדול שיכניס עוד כסף לכיסי הבעלים, רגע אחרי שהודיעו על קיצוץ משכורות. מעניין מה הזוגיות + 1 שלך אומרים על זה שאת לא באה הביתה באחת בלילה.סגור
-
22.מי אמר שלא מפרגנים בענףיגאל 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0דורית היקרה, את דוגמא למצויינות, להגינות ולרגישות אנושית יוצאת דופן. תענוג היה לעבוד איתך יגאלסגור
-
אישיות גדולהאחת שיודעת 05/2013/12הגב לתגובה זו0 1גאווה גדולה אישה מדהימה אישיות כובשת , רהוטה ואינטליגנטית יישר כוח !!סגור
-
21.אחלה קמפיין השנה , אין מתחרים (ל"ת)מתחרה 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ציפי 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0יש נשים בישראל!!!!!!סגור
-
יש נשים בישראל!!!!!!! (ל"ת)ציפי 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.תותחית !! דוריס את מספר אחת !!! (ל"ת)ליזה 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
19.יפה אחת!באומניסט לשעבר 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד מותקסגור
-
18.מפיקה ברמה בינלאומיתאחת שיודעת 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0דורית גווילי את האחת והיחידהסגור
-
17.כפרה עלייך. דוגמה שאפשר להשאר בן אדםבאבי 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0גם בתעשיה הרקובה. בתכלס, הייתי נותן לך לנהל את כל ההפקות של המדינה, אבל אני רק טוקבקיבט.סגור
-
16.מהלךאלף בית 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0החומוס הור רק דוגמא למהלך שיווקי חזק וחכם. עוד אחד מעשרות מהלכים של באומן שדוריס הובילה אותם היד חזקה. יש הרבה מה ללמוד ממנה ומהמשרד. איזה לקוח לא היה רוצה ניהול תקציב כזה ורעויונות כאלה למותג שלו.סגור
-
15.מספר אחת בענף (ל"ת)ניב 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.מפרגנת!אריאלה 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד! הלוואי ויהיו יותר נשים בתפקידים בכירים..סגור
-
13.אין דברים כמוה !!! (ל"ת)אחד שיודע 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.סתם שתדעו - אישה קדושה! (ל"ת)א 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
11.תותחית על חללאורן 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0דוגמה ומופת לעבודה בלחץ גבוה.סגור
-
מ ד ה י מ ה (ל"ת)רויטל 05/2013/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.אין על דוריס!זיסר 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0ללא ספק המפיקה הטובה ביקום. אני אומר את זה כבר שנים. נאמר אתה צריך גנרטור בקטמנדו בדיוק בעוד שעה, היא תשאל אותך ״ סולר או בנזין?״סגור
-
9.קמפיין רעעידן 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0כל מי שאכל שם הרגיש מרומה כשגילו לו שהמיץ פח הזה היה שטראוס המאוסים לאורך כל הדרך, חברה שהציבור מאס בה מכל המחאות והעושק, ועוד יותר מאס בה כשהיא ניסתה להתחפש למשהו אחר. פרסום ציניסגור
-
8.מהלך חומוסאחד שלא יודע 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0דוריס, כל הכבוד לך.סגור
-
7.דוריסמתוקי 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0פנויה או בזוגיות?סגור
-
6.לא ייאמן שאנשים מהללים את מהלך הרמאות של אחלהמוישה 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0גווילי, בכמה זה תרם למכירות? את מפיקה טובה, אבל לא באמת מבינה בשיווקסגור
-
מוישה הליצןעובד 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0כמה קל להשמיץ מתוך בורות!! אם תכנס לנתוני סטורנקסט תבין שלא היה מעולם מהלך כל כך אפקטיבי. מה הסיכוי שתתנצל? אפס. מתוסכל אחדסגור
-
קשקשןאוי מוישה 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0ובמה אתה מבין?סגור
-
המכירות של אחלה קפצו בטירוף!! (ל"ת)מוישה יא טיפש! 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
העיקר שאתה מאמין למה שכתבתאז מי פה טיפש? 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0בסוף תשכנע את עצמך להאמין בכל שקר שתספר לעצמךסגור
-
נטישה הממש טיפשהמקורי 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0אז אתה לא יודע מה זה סטורנקסט.. לך תשאל בפלנינג ואז אולי תבין כמה אתה טיפשסגור
-
5.דוריתאורן 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0איו עליה בעולם!סגור
-
4.דורית גוילי מדהימה!ירון 05/2013/12הגב לתגובה זו0 1זכיתי לעבוד עמה וכולם צריכים ללמוד ממנה איך מפיקים תוך שמירה על רמת התוצר וכבוד הספקסגור
-
3.דוריס מספר אחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)אחת שיודעת 05/2013/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כולה חומוס,קצת פרופורציה בחיים לא תזיק (ל"ת)מנכ"ל משרד (לשעבר) 05/2013/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.דוריס המלכה האםאחד מבאומן 05/2013/12הגב לתגובה זו0 1אין דברים כמוה, כמה רמות מעל כל דבר בתעשייה. הרבה אנשים בבאומן חייבים לה את הזכיות שלהם.סגור