פרסום ושיווק

מי הפריע למסיבת האוזניות בלילה הלבן? LEAD הוריד את המוזיקה והעביר מסר

השילוב בין מסיבה פתוחה לגילאי 18 ומעלה, ולצידה האלכוהול שזרם חופשי, היה הטריגר עבור המשרד ו'אור ירוק' להשקת קמפיין נגד נהיגה בשכרות
משה בנימין |  8
מסיבת האזניות בכיכר רבין - אירוע שהפך למסורת שנתית שמושכת אליה מדי שנה עשרות אלפי בליינים במסגרת הלילה הלבן - הייתה השנה שונה במקצת. המסיבה שכשמה כן היא, מורכבת מאלפי מבלים ועליהם אוזניות, הופסקה במפתיע במסגרת מהלך פרסומי של עמותת אור ירוק ומשרד הפרסום LEAD.

במסיבה שמיועדת לגילאי 18 ומעלה, יכולים המבלים להשאיל אוזניות שמחוברות לערוץ מוזיקה של ה-DJ, וכן להגיע עם אוזניות מהבית ולהתחבר לאפליקציית רדיו ת\"א 102 FM שהעביר את המסיבה במקביל. בסופו של יום יוצא שכל הנוכחים שומעים את אותה המוזיקה במקביל, ובאוזניות.

השילוב בין מסיבה פתוחה בכיכר רבין, לגילאי 18 ומעלה, ולצידה האלכוהול שזרם חופשי, היה הטריגר עבור משרד הפרסום ו\'אור ירוק\' להשקת קמפיין ייחודי במסגרת הקונספט הידוע של \"אם שותים - לא נוהגים\". בלב ליבה של המסיבה, קצת אחרי השעה 23:00 ובשיתוף עם רדיו ת\"א, מארגני המסיבה וה-DJ במקום, הופסקה באחת המוזיקה ששודרה באזניות, ולאחר 2 שניות של שקט מוחלט כשהמבלים תוהים במה מדובר הושמע קטיע קריינות קצר באלו המילים: \"ברגע אחד, הכול יכול להיפסק. שתיתם אלכוהול? אל תנהגו\".

ליאור זייד, סמנכ\"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום LEAD אמר לאייס: \"יש כאן פלטפורמה של עשרות אלפי מבלים בגיל הנכון. זה הקהל המדויק עבור מהלך מהסוג הזה - קהל שלרוב מגיע למסיבה עם אוטו מחוץ לעיר, שותה בזמן הבילוי, ולאחר מכן צריך לשוב הביתה\". עוד הוא מוסיף: \"שמענו לא מעט קריאות עידוד מהקהל שהפנים את המסר המפתיע. צריך להבין שמדובר במגה מסיבה עם הקהל הרלוונטי - זה היה הרגע הנכון לייצר \'הפרעה\' מהסוג שתורגש גם בבטן\".

שמואל אבואב, מנכ\"ל עמותת אור ירוק: \"בארועים חגיגיים כמו הלילה הלבן בתל אביב, צעירים רבים נוטים לשתות אלכוהול, רבים מהם ינהגו לאחר מכן לביתם. על הצעירים הללו להבין כי כל טיפת אלכוהול אותה הם שותים לפני הנהיגה מסכנת גם את חייהם וגם את חייהם של שאר יושבי הרכב. על המשטרה להגביר האכיפה במהלך אירועים כאלו בכדי להרתיע את המשתתפים מנהיגה תחת השפעת אלכוהול\".

תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אחלה קריאטיב! (ל"ת)
    רונן 04/07/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ליד עסוקים בעיקר ביח"צ
    ג 03/07/2013 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יהיה? על כל שטות שפגשה אדם וחצי במקרה הטוב תוציאו כתבת יח"צ? מהלך חביב ותו לא
    סגור
  • 5.
    מדהים !!! אין דברים כאלה !
    אנונימי 02/07/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מהלך, נפלתי
    סגור
  • 4.
    חרבון. אבל חייבים להודות...
    איש השקר 02/07/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה הרמה לכתבה.
    סגור
  • 3.
    אולי מספיק עם הטריקים הזולים (ל"ת)
    דל ומאולץ 02/07/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הייתי שם ורקדתי ולא שמעתי כלום
    משה גונן 01/07/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בלוף של התקשורת
    סגור
  • 1.
    אחלה דרך להעביר מסר
    גאון של אמא 01/07/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגרום לצעירים להפסיק להנות ולטרחן אותם . זה בטוח יגרום להם לא לנהוג שיכורים
    סגור
  • 30 שניות זה ממש לא לטרחן אף אחד (ל"ת)
    יופי 02/07/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור