שיווק ופרסום

ערב לזכר הפרסומאי אליעזר ז'ורבין: מעל ל-100 איש הגיעו לביתו בסביון במליאת 30 למותו

במשתתפים פוליטיקאים, אנשי עסקים, אנשי תקשורת ופרסומאים שבאו לחלוק לז'ורבין כבוד אחרון ונשאו דברים על פועלו והשפעתו על שוק הפרסום
מעל 100 איש הגיעו ביום ג\' האחרון לביתו בסביון של אורן ז\'ורבין, מנכ\"ל ערוץ הקניות, לערב לזכרו של אביו, הפרסומאי אליעזר ז\'ורבין, במליאת 30 יום למותו.
בין המשתתפים היו פוליטיקאים, אנשי עסקים, אנשי תקשורת ופרסומאים רבים שבאו לחלוק לז\'ורבין כבוד אחרון ונשאו דברים על פועלו רב השנים והשפעתו על שוק הפרסום הישראלי, במסגרת פאנל מיוחד בהנחייתו של שלום קיטל.
נכחו באירוע: אהוד ברק, לימור ליבנת, גלעד ארגן, דן מרידור, רוני מילוא, איתן הבר, מוזי וורטהיים, רפי גינת, גדעון רייכל, חיים יבין, שלום קיטל, אלכס אנסקי, יפית גרינברג, אבנר בראל, ראובן אדלר, אורי אריאלי, ועוד עשרות בכירים נוספים.
(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)
אליעזר ז\'ורבין, מחלוצי ענף הפרסום בישראל ומייסד משרד הפרסום דחף, הוביל קמפיינים ידועים רבים ובכלל זה חתום על קמפיין המהפך של הליכוד ב-1977 והוביל במשך שנים רבות את תקציב הפרסום של קוקה קולה (החברה המרכזית למשקאות קלים). בשנת 2009 קיבל ז\'ורבין פרס מפעל חיים מאיגוד חברות הפרסום, שהוענק לו בתחרות קקטוס הזהב.
צילום: אביב חופי
צילום: אביב חופי
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי מהאנשים האלה היה בקשר עם אליעזר בשנים
    ב 02/2014/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האחרונות?
    סגור
  • 3.
    למה ג.יפית תמיד מחייכת? מהרגע שהגעתי ליזרעל->
    אולה חדשה מ USA 07/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל כאן נראה כמו חרא, מריח כמו חרא ויש לו טעם של חרא. חג שמח guys!
    סגור
  • 2.
    מוכיח בצורה ברורה
    אנונימי 07/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאין ירושה טובה בענף.
    סגור
  • 1.
    בעצם זה היה סיפור עלייתו (ונפילתו) של דחף
    מד מן 07/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערב הזה רק המחיש עד כמה היה חזק מעמדו של משרד הפרסום דחף. משרד שהיה המשרד המוביל בענף הפרסום, שהחזיק בתקציבים הגדולים ביותר ,שבחר את הלקוחות איתם יעבוד לא שרד את התפתחות הענף והתמקצעותו ומצמרת הענף הגיע לתחתית החבית. היום המושג "פרסום דחף" ריק מכל תוכן (וכמעט מכל תקציב) הוא שריד בלבד לפועלו של האיש
    סגור