שיווק ופרסום
אלי עזור מחליף משרד: תקציב הפרסום של 'סופהשבוע' עובר לחברון זלצמן שביט
עד לאחרונה טופל תקציב הפרסום על ידי אליקים הרמן. העיתון מקבוצת ג'רוזלם פוסט הושק בשלהי 2012 ויעלה בקרוב עם קמפיין בשווי 3 מיליון שקלים
תקציב הפרסום של עיתון סופהשבוע עובר לחברון זלצמן שביט - כך נודע לאייס. עד לאחרונה טופל התקציב של העיתון מקבוצת ג\'רוזלם פוסט שבבעלות אלי עזור, במשרד הפרסום אליקים הרמן. קמפיין חדש בהיקף של 3 מיליון שקלים עתיד לעלות לאוויר בימים הקרובים.
\'סופשהשבוע\' הושק לקראת סוף 2012, על בסיס עובדים רבים שהגיעו ממעריב. בין כותביו בן כספית, יהודה שרוני, נתן זהבי, מאיר שניצר וליאורה גולדנברג שטרן. עורך המוסף הוא דורון כהן, לשעבר עורך \'סופשבוע\' של מעריב.
בהנהלת העיתון מסרבים לנקוב במספר המנויים, אולם הערכות בשוק התקשורת גורסות כי מדובר ב-15 אלף מנויים לבתי אב, ועוד מספר דומה של שנמכרים בדוכנים ב-10 שקלים.
בימים אלו מתגבש קמפיין פרסומי חדש לעיתון, בהובלת משרד הפרסום חברון זלצמן שביט. הקמפיין, בהיקף של 3 מיליון שקלים יעלה בכל ערוצי המדיה: רדיו, עיתונות, שילוט חוצות, טלוויזיה ואינטרנט, תחת הכותרת: \"סופהשבוע, מאת: הכותבים הטובים בישראל\".
מנכ\"לית קבוצת \'ג\'רוזלם פוסט\', רונית חסין-הוכמן, מסרה כי \"ההצלחה של העיתון משמחת, אני מודה שהמהירות שבה הקוראים הישראלים אימצו את העיתון, הפתיעה אפילו אותנו. כעיתון שבועט וחושב מחוץ לקופסא, ראינו בחברון זלצמן שביט פרטנרים אידאליים להובלת קמפיין שיתן עוד מינוף להצלחה\".
דודי חברון, שותף מנהל בחברון זלצמן שביט: \"אין ספק שבמצב הנוכחי של העיתונות, צריך אומץ גדול להשיק ולהשקיע בעיתון חדש, אבל הצלחתו של העיתון מעידה שיש שוק גדול של צרכנים המחפשים עיתון איכותי אשר מכבד את הקורא. אנו מחכים בכיליון עיניים לאתגרים החדשים ומאמין שנעמוד בכל היעדים הגבוהים שהוצבו בפנינו\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.הלקוחות מעדיפים את המקורשלמור לשעבר 07/2013/16הגב לתגובה זו0 0...כלומר את חברון, זלצמן ושביט, שיצאו משלמור, והם המקור, על מה שנהיה (ונשאר) משלמור...סגור
-
13.מה יהיה עם שלמור הלוזרים?עובד עצות 07/2013/16הגב לתגובה זו0 0עד שהבאתם את אליקים עם תקציבי הצ'וקו שלו ואתם כבר מפסידים את התקציב היחיד המעניין? יצאתם טונהסגור
-
12.תורידו אפס אחד מ-15 אלף מינויים ותקבלו 1500נתי 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0מי קורא עיתון בישראל בגלל בן כספית- אפילו לא ג'וחא, מי קורא עיתון בגלל נתן זהבי- אפילו לא ג'יפה, מי קורא עיתון היום בכלל- אפילו לא ליפה, מעריב תוך חודשיים שלושה מת, סופ השבוע לא מת כי אף פעם הוא לא היה חי, הארץ שהוא העיתון הטוב במדינה ינפח את נשמתו בחגים ( רק כאן זה יהיה חבל) וידיעות יפול כי האוליגרך מהקזינו ישחק אותו ואז נשאר עם הביביתון ונמות מחנק ועצבסגור
-
11.שפיץ בעולם שחייבים בו שפיציםאלעד 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0זה מה שהחברה בחברון זלצמן שביט יודעים לספק. נהנה לעבוד איתכם, שיהיה בהצלחה עם הלקוח החדש שלכםסגור
-
נו באמת...אנונימי 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0יש לכם 11 עובדים כולם כתבו. תנוחוסגור
- טען עוד
-
10.חומר אנושי יוצא דופן בענף הפרסום (ל"ת)יצא לי להכיר אותם 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.כסף אמיתי אין שםחשב 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0כסף אמיתי (שממנו מקבלים עמלות אמיתיות...) לא באמת קיים אצל המפרסם הזה. שלטי החוצות יעלו כמובן רק ב'מרקעים' או בבארטר של 'מרקעים' עם קולגות. רדיו זה רק שפ"א וברטרים של שפ"א כנ"ל בטלויזיה עם צ'רלטון וכו' וכו'.סגור
-
8.מברוק, בקרוב עוד אחד... (בתקווה) (ל"ת)אהוד 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.כמה טוקבקים עצמיים...אנונימי 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0מי יכתוב על כזה ציקמוק קריאטיב נדיר ומיוחד ?סגור
-
כותבים צ'יקמוק. עם צ'ופצ'יק (ל"ת)כשמגיה, מגיהה 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
כותבים קריאייטיב.בלשן 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0בייסגור
-
6.בהצלחה! משרד נדיר ומיוחד (ל"ת)אמיר 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.קריאטיב מעולהשרון 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0תקציב שבהחלט מתאים למשרד הזה. קריאטיבי ובועט.סגור
-
4.כול הכבוד !! מגיע להם (ל"ת)דנה 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מברוק. (ל"ת)ב 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אוהב את הקריאייטיב שלהםצפרדע 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0חדים וחכמים.סגור
-
1.שש 07/2013/15הגב לתגובה זו0 0מסתבר שקללת גדעון לא עוזבת את שלמור ואחד התקציבים הרציינים של הרמן השותף החדש עזבסגור