פרסום ושיווק

טיים-אאוט שנגחאי "איבדו" את הטלפון הנייד: יצא מזה קמפיין תיירות מקורי

המגזין מרשת מדריכי הערים טיים-אאוט "איבד" את הנייד בשנגחאי. עוברי האורח שהרימו אותו, הודרכו לנוע בין המקומות השווים בעיר וצולמו ללא ידיעתם
משה בנימין |  1
בהנחה שהציבור בשנגחאי, סין, שש להשיב אבדות לבעליהן יצא מדריך הערים טיים אאוט המקומי במהלך חביב שנועד למתג אותו כמי שיודע טוב מכולם לאן שווה להגיע, היכן מומלץ לבקר ומה הכי טרנדי כרגע.

באמצעות משרד הפרסום BBDO שנגחאי המגזין \'איבד\' את הטלפון הנייד שלו, וחיכה לעובר האורח שימצא אותו, ישתף פעולה עם מה שהכינו עבורו ויהפוך בלא ידיעתו לכוכב הראשי בקמפיין. בסופו של דבר, ביום גשום בסין, הרימה אותו נערה צעירה וכך החל \'קמפיין הטלפון הגנוב של טיים אאוט\'. לאחר איסוף המכשיר נשלח אליו הודעת SMS, מטעם \'טיים אאוט\' שיועדה לנערה ובה נכתב: \"את מנסה לגנוב לנו את הטלפון?\".

מכאן ואילך החל קמפיין הטלפון הגנוב של טיים אאוט. לנערה וחברתה שמצאו את המכשיר הנייד נשלחה מונית אישית שהסיעה אותן לאתר הראשון: מוזיאון לסרטוני וינטאג\'. לאחר מכן הן התבקשו לעלות על ואן שהוביל אותו למסעדה במיקום סודי בעיר וכן הלאה כאשר הכל מלווה בתכתובות SMS עם אנשי המגזין וכן, מצולם במצלמה נסתרת.



בשלב מסוים כתבה הנערה המוקסמת למגזין: \"וואו, אתם עושים את זה לכל הקוראים שלכם?\" וזכתה לתשובה: \"רק למי שגונב את הטלפון שלנו\". משם נשלחו הנערה וחבריה לבר הכי שווה בעיר לערב שכולו על חשבון טיים אאוט.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיולים לסין
    פקיד מלון 22/07/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המבצעים הכי שווים לטיולים בסין: http://www.pricense.com/c/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D+%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%9D/42/%D7%A1%D7%99%D7%9F/he/0/0/
    סגור