פרסום ושיווק

'קשרי דם' של באומן ישולב בספר שמאגד 150 קמפיינים מובילים בתולדות קאן

במסגרת חגיגות 60 לפסטיבל יושק ספר מסדרת Taschen הסוקר 150 קמפיינים בולטים לאורך השנים. המהלך שזכה ב-5 אריות זהב - היחיד מישראל
משה בנימין |  1
לאחר שגרף 5 מדליות זהב בפסטיבל הפרסום של קאן 2012, ואף את מדליית האו\"ם עבור \"קמפיין למען המין האנושי\", מהלך קשרי דם קושר לראשו של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי כתר נוסף. זאת, עם שילובו בספר שיצא בהוצאת טאשן (Taschen) המוכרת לרגל 60 שנות קיומו של פסטיבל קאן לפרסום בצרפת.

הקמפיין שטיפל בסוגיית הסכסוך הישראלי-פלסטיני (הופק בשיתוף מרכז פרס לשלום ופורום הורים שכולים) והציע רעיון חדשני להחלפת מנות דם בין הצדדים, הוא אחד מ-150 קמפיינים בינלאומיים שנבחרו להופיע בספר חגיגי חדש של הוצאת ספרי האומנות היוקרתית, ומסמלים את הקמפיינים המוצלחים ויוצאי הדופן לאורך השנים. המהלך של באומן הוא היחיד מישראל שיופיע בספר.

כזכור, הקמפיין שהתחרה במסגרת הפסטיבל השנתי שנערך במהלך יוני 2012 גרף לא פחות מ-5 אריות זהב. הישג שקבע שיא חדש עבור קמפיין ישראלי ונחשב להצלחה מסחררת גם בקנה מידה בינלאומי. המהלך זכה גם בפרס הגראנד פרי בתחרות הגולדן דראם ועוד.

לכבוד חגיגות 60 לפסטיבל הפרסום הבינלאומי Cannes Lions, יוצא בימים אלו לאור הספר החגיגי, Changers. The Evolution of Advertising\" \"Game(\"משנים את חוקי המשחק: האבולוציה של הפרסום\") הסוקר את 150 הקמפיינים הטובים ביותר של עולם הפרסום ב-60 שנות הפסטיבל , קמפיינים \"ששינו את תעשיית הפרסום לנצח\".





הוצאת ספרי האמנות והעיצוב הבינלאומית החשובה בעולם Taschen היא שנבחרה לאצור, בשיתוף עם פסטיבל קאן ומנהלי הקריאייטיב המובילים העולם, את ההיסטוריה של הפרסום, תוך סקירת 150 הקמפיינים הבינלאומיים המצטיינים והבולטים ביותר, בספר מככבים קמפיינים מיתולוגיים הנחשבים אבני הדרך של ההסטוריה של עולם הפרסום: פולקסווגן lemon, מאבני הדרך של הפרסום המודרני, קמפיין הגורילה של קאדבורי; נייקי - Fuel band\"; ליוייס - \"המכבסה\" ועוד.

יוסי לובטון, מנכ\"ל באומן בר ריבנאי: \"זה כבוד גדול להיות חלק מהספר החשוב הזה ולהכניס אליו את אחד מ-150 קמפיינים שנבחרו כקמפיינים החשובים ביותר ב-60 השנים האחרונות. זאת תחושה נפלאה לככב לצד קמפיינים מיתולוגיים בספר של הוצאת הספרים הנחשבת בעולם טאשן ושל פסטיבל הפרסום הנחשב בעולם פסטיבל קאן. אני בטוח שהספר יעזור להפיץ את הרעיון החשוב של הקמפיין עוד יותר, וזה חשוב לא פחות. אני רוצה להודות למרכז פרס לשלום ולפורום משפחות שכולות שיחד עם הצוות במשרד היו שותפים לקמפיין ההיסטורי הזה\".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    יאסו 11/08/2013 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור