שיווק ופרסום

גם פייסבוק, גם אינסטגרם, גם יוטיוב: קבלו את הסטארט-אפ הישראלי Prezma

האפליקציה של Prezma (צילום פנימי)
האם הסטארט-אפ הישראלי Prezma יצליח לעשות בתחום הרשתות החבריות, מה שעשה ווייז בתחום הניווט? Prezma, שהוקם על ידי חברת הפרסום הדיגיטלי וסוכנות המדיה חברתית Moog.IT, נבחר לתחרות החדשנות השנתית של פייסבוק (PMD - Facebook Preferred Marketing Developers Program), בה משתתפות 69 חברות בלבד מכל העולם עם המיזמים החדשניים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי.
הפלטפורמה החדשה של Prezma מאפשרת לרכז במקום אחד את כל מקורות התוכן ברשתות החברתיות סביב נושאים נבחרים ומעניקה תמונה מלאה בזמן אמת מתוך פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב.
את Prezma הקימו 2 יזמים צעירים, ארז יחזקאל ואורי מגן, שקיוו לשדרג את אמצעי השיווק הקיימים ולמקסם את הנכסים של הארגון. לדבריהם, \"כשעובדים עם Prezma, זה בעצם כאילו עובדים עם אלפי מומחי דיגיטל - פלנרים, אנשי מערכות מידע ואנשי קריאייטיב בעת ובעונה אחת\".
בתוך מספר שבועות מאז שעלתה המערכת לאוויר, כבר הצטרפו אליה לא מעט חברות מסחריות, בהן קוקה קולה, תנובה, החברה המרכזית למשקאות, עיריית תל-אביב, לנקום פריס, קבוצת זאפ, מותגי הבירה גינס וסטלה ארטואה, עונת התרבות בירושלים ו-k.t.m.
לפטופ עם אתר Prezma
לפטופ עם אתר Prezma
Prezma מאפשרת כאמור לאגד חווית תוכן פרסונאלית ממוקדת המבוססת על מעגלים חברתיים ומעניקה תמהיל תוכן עדכני תלוי זמן, כך שהיא למעשה מערכת של חבילות תוכן המושתת על תוכן ממקורות של מדיה חברתית המציעה רלוונטיות בהתאם למשתמש ומרכזת עבורו את כל מקורות התוכן הללו בכל רגע נתון. הפלטפורמה מאפשרת לכל אחד בזמן קצר לייצר את חבילות התוכן המעניינת אותו ולקבל תמונת מצב עדכנית.
מדובר על פלטפורמה חדשה שעושה סדר בעולם הדיגיטאלי, זוהי מערכת ייחודית שבכל זמן נתון מספקת תמונה מלאה און לין, בזמן אמת על המתרחש בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב באמצעות תוכן הגולשים. המערכת מתאימה למשתמשים פרטיים, מותגים וחברות. מדור במערכת שניתן להשתיל אותה בתוך האתר של החברה, בעמוד העסקי שלה או באפליקציה. כך שאין צורך יותר להיכנס לכל רשת חברתית בנפרד ולצפות במתרחש.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גאווה ישראלית
    מיכל 08/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד!
    סגור
  • 2.
    ל אורי וארז - א.א.
    דניאל 08/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה!!! מוחות מבריקים!!!!
    סגור
  • 1.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    זהר 08/2013/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור