שיווק ופרסום

לאחר מכרז בין 3 משרדי פרסום: תקציב גלובס עובר מיהושע TBWA ל-LEAD

לאחר 3 שנים בהן הוחזק התקציב על ידי יהושע TBWA, החליטה קבוצת גלובס לעבירו ל-LEAD, בתום מכרז בו השתתפו גם מקאן אריקסון ופרסום אברהם
לאחר 3 שנים בהן טיפל משרד הפרסום יהושע TBWA בתקציב הפרסום של קבוצת גלובס עוברת הפעילות לידיו של משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי ובבעלותו המשותפת של רמי יהודיחה.
לאייס נודע כי על התקציב התמודדו בנוסף ל-LEAD משרדי הפרסום מקאן אריקסון ואברהם. על פניו, נראה היה שלאברהם היה סיכוי גבוה מאוד להנחית אצלו את התקציב. זאת לאור ההיסטוריה המשותפת של בעליו עם קבוצת התקשורת. בין שותפי המשרד (הצטרפו למייסד יריב אברהם) נמנים דודיק כץ, לשעבר המשנה למנכ\"ל הסחר של גלובס (עד שהצטרף למשרד הפרסום) ונסים מויאל שהיה בעברו המשנה למנכ\"ל יהושע TBWA וטיפל בין השאר גם בתקציב הפרסום של גלובס. עם זאת, בשלב הסופי של המכרז על התקציב התמודדו דווקא מקאן ו-LEAD.
בדומה לגופי מדיה אחרים, תקציב הפרסום של גלובס מורכב ברובו מבארטרים על שטחי פרסום עם גופי מדיה אחרים לצד ריטיינר שוטף למשרד הפרסום. פעילות הפרסום של הקבוצה מוקדשת רובה ככולה לקידום הוועידות, הכנסים והפרויקטים המיוחדים במגזינים השונים המתפרסמים במסגרתה. תחילת העבודה של LEAD עם גלובס מתמקדת בקמפיין 50 הנשים המשפיעות של ליידי גלובס.
מנכ\"ל גלובס, איתן מדמון ורמי יהודיחה, מנכ\"ל ובעלים של משרד הפרסום LEAD, סירבו להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תקציב בשביל יפעת
    שי 08/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם יודעים שמתקציב גלובס אף אחד לא מרוויח כסף אבל זה טוב לדירוג של יפעת. עוד רעה חולה של עולם הפרסום הישראלי שהגיע הזמן לעקור מהשורש.
    סגור
  • 4.
    הייתכן?
    קומממבינה 08/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקאן ואברהם ניגשים את המדיה קונים ביוניברסאל נקודה למחשבה (למרות שהפסידו)
    סגור
  • 3.
    תקציב מאוד מתיש
    אנונימי 08/2013/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנהלת הפרסום של גלובס משלשלת בריפים כאילו אין מחר.
    סגור
  • 2.
    מקאן מפסידים לליד במכרז....
    יואב 08/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עוד יקרה למשרד הזה שפעם היה גאוות הענף? זה כבר נראה כמו התרסקות, מזל שיש חברת מדיה שמחזיקה אותם בחיים
    סגור
  • הפרטים שמאחורי המכרז - מקאן זכתה - על רקע...
    יודע 08/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנאה ליו"ר מקאן - זה לא הלך לשם... LEED זכו מההפקר ובכל מקרה זה תקציב ללא כסף
    סגור
  • 1.
    מה עשו LEAD עד היום?
    רוחמה 08/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו באמת יכול להצביע על קמפיין אחד (!!) ש LEAD הובילו בהצלחה? משהו קריאטיבי? עושה רושם שהם מזמינים את ראובן אדלר לכל פרזנטציה וכך מקבלים לקוחות.
    סגור
  • מרירות זה לא בריא (ל"ת)
    חבל 08/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בורות. לך תעשה שיעורי בית ותרשום בעצמך
    לקוח 08/2013/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת לפרגן לא מזיק. מטאורים, רעבים, יצריים. שמח עבורם.
    סגור