שיווק ופרסום

מרחיבה פעילות: משווקת הפרסום ברדיו אונליין ADIO תשווק את תחנות טריטון

ADIO מציעה למפרסמים פלטפורמה לפרסום ברדיו אונליין באמצעות תשדירי רדיו וג'ינגלים במרחב הדיגיטלי. הפרסומות מושמעות בתחילת ההאזנה ובמהלכה
רשת הפרסום הישראלית ADIO המשווקת חבילות פרסום ברדיו אונליין מרחיבה את היקף פעילותה לאחר שחתמה על הסכם עם טריטון דיגיטל (Triton Digital). החברה הבינלאומית מתמחה בטכנולוגיות רדיו, לשיווק תחנות רדיו-אינטרנט בישראל. ההסכם מצטרף לזה שנחתם לאחרונה עם חברת AdsWizz העולמית ליישום RADiO 2.0 בישראל.
דרור גנות, מנכ\"ל ADIO: \"הגדלנו משמעותית את הנטוורק למפרסמים עם תחנות רדיו אונליין נוספות בינלאומיות והסכמים עם גופים בינלאומיים מהמובילים בעולם. לרשת הפרסום שלנו מאות אלפי האזנות ביום בישראל וכוללת מגוון רחב של תחנות רדיו, אפליקציות מוסיקה ופלטפורמות אודיו מתקדמות. תחנות כגון: JANGO, ClickFm, רדיו הקצה KZRADIO, חדשות אודיו של Ynet, Sky.FM ,Musicovery, 1FM, 181FM ועשרות תחנות וערוצי רדיו נוספים מכל העולם בדיגיטל\".
לדברי גנות: \"הפרסום ברדיו אונליין מושמע בתחילת ההאזנה ובמהלכה, במקבצי \'זהב\' קצרצרים, תוך מיקוד קהלי מטרה ופילוח עד רמת המאזין הבודד\".
טריטון, (Triton Digital) הבינלאומית מספקת פתרון לפרסום אודיו-דיגיטליים ללקוחות בינלאומיים כגון: PANDORA, ESPN, CBS, מייקרוסופט XBOX ואחרים. הפלטפורמה שלה מוטמעות וזמינה על כל מכשירי ה-IP באינטרנט, בסלולארי וברכב (בישראל עדיין לא קיים ברכב). ב-ADIO מדווחים כי תחנות הרדיו האינטרנטיות בהן משווק פרסום על ידה נהנות ממאות אלפי האזנות מדי יום וצופים כי החוזה עם טריטון יוסיפו למונה היומי אלפי האזנות מדי יום. בין לקוחות החברה נמנים כיום: חברת החשמל, מפעל הפיס, YES ביטוח ישיר,UMI, בזק, פרימור, AIG, רשת מוזס ועוד.
יוזכר כי גנות (לוסטגרטן), מנכ\"ל ADIO, פרש לפני כשנה מתפקידו כמנכ\"ל חטיבת הדיגיטל של קבוצת הארץ TheMarker. כן הוא שימש בתפקידים בכירים בתעשיית הדיגיטל והרדיו בארץ (תפוז, רדיו 99, רדיו תל אביב וכו\').
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה