פרסום ושיווק

לעומק התודעה נכנס למערך הפרסום של 'לילית קוסמטיקה': יטפל במותג Adam

משרד הפרסום יחל לעבוד עם יבואנית מותגי הבישום והקוסמטיקה במסגרת חגיגות ה-30 למותג הוותיק Adam. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים
משה בנימין | 
משרד הפרסום לעומק התודעה מצטרף למערך הפרסום של יבואנית מותגי הבישום, איפור וטיפוח לילית קוסמטיקה. המשרד יטפל בתקציב הפרסום של מותג הבישום Alpha man המוכר יותר בשם Adam לציון 30 שנות פעילות. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה הקרובה.

הקמפיין הראשון ל-Adam במסגרת הפעילות המשותפת של לעומק התודעה ולילית יעלה הערב לטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24. המותג הוותיק שיקודם באמצעות השם alpha man עבר מתיחת פנים ויפנה מעתה לקהל צעיר יותר בגילאי 18-35.

לילית קוסמטיקה נוסדה בשנת 1938 והיום היא מנוהלת בידי הדור השלישי והרביעי למשפחת המיסדים. החברה מייצגת למעלה מ-40 מותגים יוקרתיים בתחום הבישום, האיפור והטיפוח ביניהם: \'דולצה וגבנה\', \'הוגו בוס\', \'גוצ\'י\', \'שיסיידו\', \'פופה\', \'אסקדה\' ועוד.

יצוין כי, תקציב Adam מצטרף ללקוחות נוספים שגייס בשנה האחרונה משרד הפרסום לעומק התודעה. המשרד הצעיר שמכר חלק ממניותיו לרמי יהושע ונכלל מעתה בין נציגי TBWA בישראל, זכה במכרזים על תקציבי ההסתדרות החדשה, דלתות חמדיה, בנק אגוד, המכללה האקדמית נתניה, מכללת פסגות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה