שיווק ופרסום

האינסטגרם שצוחק על ההיסטוריה: צפו בתמונות של לינקולן, גנדי וטוראי ראיין

אם ללינקולן היה אינסטגרם, והוא היה מפרסם תמונה לפני שהוא יוצא לערב הגורלי בתיאטרון? עזבו, לא צריך לנחש, יש עמוד טאמבלר במיוחד בשביל זה
יכול להיות שאחת התמונות שראיתם בשבוע האחרון באינסטגרם תתברר בעוד כמה שנים כתמונה היסטורית, כזו שהייתה יכולה להעיד, מבלי שתדעו, על העתיד, ועל הדרך שבה היא עומדת לשנות אותו. ייתכן, לכו תדעו. המחשבה על זה הולידה עמוד טאמבלר משעשע למדי ששווה בדיקה.
העמוד בשם Histagrams (חיבור בין היסטוריה לאינסטגרם) החליט להשתעשע עם תמונות מפורסמות מההיסטוריה של האנושות, החל מהאדם הקדמון ועד לעשורים האחרונים, כשהוא מציג אותם במתכונת של אינסטגרם, לרבות כותרות רלונטיות ומצחיקות, תגובות, תיוגים ועוד.
בין השאר ניתן לראות תמונה בה נשיא ארה\"ב לשעבר ביל קלינטון עומד לצד המתמחה המועדפת עליו מוניקה לוינסקי (עימה הוא בגד באשתו הילארי). התמונה שכביכול הועלתה לאינסטגרם על ידי קלינטון עצמו מלווה בכותרת שלו שבה נכתב: \"מסתובב ופוגש את המתמחים החדשים, זאת הולכת להיות שנה נפלאה\". אחת המגיבות לתמונה היא לא אחרת מאשר החילארי קלינטון עצמה שכותבת: \"היא נראית כה מתוקה\".
בצילום אחר, האנשים שעומדים מאחורי העמוד החליטו להשתמש בתמונה מתוך הסרט המפורסם \"טוראי ראיין\" בכיכובם של טום הנקס ומאט דיימון. בתמונה נראית היחידה של דיימון שהטקסט שמלווה אותה הוא: \"בדרך לפוצץ כמה דברים עם החבר\'ה\". אחת התגובות לתמונה היא של של ג\'ון מילר, דהיינו טום הנקס בסרט, מפקדו של טוראי ראיין/דיימון שכותב לו: \"אל תציין איפה אנחנו!\". רק שזה מאוחר מדי מכיוון ש- AHitler כבר עשה לזה לייק.
לכל התמונות בעמוד Histagrams - לחצו כאן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה