פרסום ושיווק

נציג ישראלי בשלב הפיינליסטים בתחרות דוריטוס: פרסומת "החבר הדמיוני"

הפרסומת הצליחה לגבור על מאות אחרות שהוגשו מכל רחבי העולם. בתחרות, ששיאה באירוע הסופרבול, יוענק פרס של מיליון דולר לזוכה במקום ה-1
משה בנימין | 
תחרות הפרסום של דוריטוס Crash The Superbowl עוברת לשלב הבא עם ההכרזה על 20 הפרסומות שהעפילו לשלב הסמי-פיינליסטים, דהיינו חצי הגמר, מתוך מאות שהוגשו מסביב לעולם. לתוך הרשימה המכובדת הזאת הצליח להשתחל צוות ישראלי שיתמודד על הפרס הנחשק - מיליון דולר, שידור הפרסומת במהלך ברייק פרסומות בסופרבול ועבודה על הסט של הסרט \'הנוקמים\'.

הפרסומת שרשמה את ההישג המרשים היא \"החבר הדמיוני\" בה מוצג גבר שנכנס לביתו שם הוא רואה את בת זוגו בוגדת בו עם החבר הדמיוני שליווה אותו כל חייו. למרות אכזבתו המרה מהמקרה הוא מתפייס עם חברו הדמיוני לאחר שזה מכבד אותו בשקית דוריטוס.

החבר הדמיוני


קרדיטים: תסריט: יואב הבל ואסף זליקוביץ, בימוי והפקה: דני איסרליש, צילום: טל הרצוג, ארט: יעל גולדברג, שחקנים: גיא גורביץ, יעל טל ויהונתן בן דוד, מוסיקה: עידו אופק, אפטר: אמיר היימן

*לדירוג הפרסומת כדי להגדיל את סיכוייה לזכות - לחצו כאן
*לשאר הפרסומות שהוגשו מישראל - לחצו כאן

סרטוני הפרסומת המתחרים נשפטים לפי 3 קריטריונים: מקוריות וקריאטיביות - 40%, הלימה למשימה הקריאטיבית - 30%, ומשיכה/התאמה כללית לשמש כפרסומת סופרבול - 30%. בשלב הבא תצטמצם הרשימה ל-5 פיינליסטים, ואז מתחיל שלב ה\"חבר הטלפוני\" - שבו המתמודדים שצלחו את הסינון הקשוח, משוועים לניקוד גבוה שיוענק להם על ידי הגולשים באתר דוריטוס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה