שיווק ופרסום

הפרד ומשול: אורט בראודה תעבוד עם המשרדים דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן

המכללה הצפונית להנדסה קיימה במקביל 2 מכרזים שיצאו לדרכם באוגוסט, האחד לקריאייטיב, בו זכה דרורי שלומי, והשני למדיה, בו זכה אשכנזי זלצמן
המכרז על תקציב הפרסום של המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה הגיע לסיומו עם זכייתם של דרורי שלומי ואשכנזי זלצמן - כך נודע לאייס.
כזכור, לפני כ-4 חודשים, המכללה הוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז, שפוצל למעשה לשניים: קריאייטיב ומדיה, אך עם זאת המכללה לא שללה את האפשרות לעבוד עם משרד אחד שיקח לידיו את רכש המדיה והקריאייטיב יחד. במכללה מציינים כי בכל אחד משני המכרזים השתתפו כ-10 חברות (חלקן ניגשו לשני המכרזים במקביל).
היום (יום ב\') החליט צוות השיווק של המכללה בראשות מנהלת השיווק שני אילני לעבוד במקביל עם 2 משרד פרסום. רכש המדיה יופקד בידי אשכנזי זלצמן ואילו חלק הקריאייטיב יופקד בידי דרורי שלומי.
לדברי אילני: \"אורט בראודה זכתה, בשלוש השנים האחרונות, לשרות מקצועי, אדיב ואפקטיבי עם החברות פובליסיס ומקאן. חוק המכרזים מחייב אותנו לצאת למכרז מעת לעת. אני מודה לעמיתיי בשתי החברות על עבודתנו המשותפת ומקווה לעבודה מועילה ופוריה עם 2 הזוכות החדשות. אני משוכנעת כי הליך המכרז הביא אותנו לקבל את ההצעות המיטביות במחירים המיטביים\".
יצוין כי בשנה החולפת (לכל אורך 2013 ולפני כן) טופל התקציב על ידי משרד הפרסום פובליסיס מקבוצת פובליסיס ישראל. במהלך 2012 ולפני כן, טיפל בתקציב הפרסום של המכללה במקביל לפובליסיס גם מקאן דיגיטל. למרות שהמכללה נחשבת למוסד אקדמי בסדר גודל בינוני היא מחזיקה בתקציב פרסום לא מבוטל. ב-2012 עמד התקציב על 2.4 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-4.5 מיליון שקלים - על פי יפעת בקרת פרסום.
המכללה הוקמה ב-1993 והיא ממוקמת במערב העיר כרמיאל, במרחק של כ-40 ק\"מ מחיפה. כיום פועלת המכללה באישור ובתקצוב המועצה להשכלה גבוהה ומכשירה לתואר \"בוגר במדעים\" (B.Sc.) ולתואר \"מוסמך במדעים\" (M.Sc.). כיום לומדים בקמפוס כ-5,500 סטודנטים בתכניות הלימוד השונות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תשובה עיניינית
    משתתף במכרז 12/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר לדעת, זה טבעו של מכרז. לדעתי הם תמחרו בחסר מתוך מחשבה שאם יקחו את הקריאייטיב זה יתאזן
    סגור
  • כן ...אולי (ל"ת)
    אנונימי 12/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בושה וחרפה של הענף
    בדיחה עלובה ועצובה 12/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצוטט מנהל השיווק של המכללה האיזוטרית הזו כמי שגאה שעשרה משרדים התמודדו על התקציב הקיקיוני שלו. באמא שלכם?! אין גבול? מתמודדים במכרז עם עשרה משרדים? על מה? לא פלא שהענף נראה ככה.
    סגור
  • 2.
    הסברים בבקשה ...
    אנונימי 12/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אשכנזי זלצמן ניצחו את מקאן במכרז מדיה ? בלי תשובות ציניות. התשובה באמת מענינת ...
    סגור
  • 1.
    ברכות לדרורי שלומי !
    אנונימי 12/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לכם
    סגור