פרסום ושיווק

האמת מאחורי התפיסה המוטעית שלנו: פרסומת שתגרום לנשים לקום ולהריע?

מותג השיער פנטן בפרסומת שמציגה בדרך נפלאה את המוסר הכפול כלפי נשים וגברים. למה גברים הם "מנהיגים" ונשים נתפסות "קשות ושתלטניות"
משה בנימין | 
פרסומת חדשה למותג השיער פנטן, שעלתה לאחרונה בפיליפינים, זוכה לחשיפה בינלאומית רחבה, ובצדק. הפרסומת - טוענת רצינית לכתר \"הפרסומת שהכי מבינה נשים\" - מטפלת באופן מדויק בתפיסה המוטעית בציבור כלפי נשים במקום העבודה, ומציגה אותה באמצעות אפקט מילולי מרשים.

מאחורי הפרסומת שמלווה בשיר Mad World של Tears for Fears עומד משרד הפרסום BBDO Guerrero ממנילה. בסרטון מוצגים גברים ונשים במספר סיטואציות זהות, על רקע ויזואלי של מילים המתקשרות למתרחש ומסבירות את המוסר הכפול כלפי שני המינים. כך למשל גבר שנושא דברים בחדר ישיבות נתפס כ-BOSS - מנהל/מנהיג, ובכל אופן מונח די נייטרלי, לעומת אשה שתוגדר כ-BOSSY - שתלטנית, במקרה דומה.



המשפט שחותם את הפרסומת הוא \"אל תתני לתוויות לעצור בעדך. היי חזקה וזורחת\" שבאנגלית נשמע יותר טוב: \"Don\'t let labels hold you back. Be strong and shine\".



תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה