שיווק ופרסום

מחפשים מענק? דורון טל ישמש כיועץ לתחומי מדיה ודיגיטל באיחוד האירופי

טל מצטרף לסגל ה-European Commission וישמש כמומחה בתחומי דיגיטל בפרויקט Horizon 2020, במסגרתו ניתן להגיש בקשה למענקי מימון למחקר
דורון טל. יש לכם רעיון להציע לו? (צילום יח"צ)
מחיל אל חיל. דורון טל, ממייסדי אידיאולוג\'יק וכיום שותף ודירקטור בפובליסיס-ישראל מצטרף לצוות מומחי טכנולוגיה וחדשנות של ה-European Commission (הגוף המבצע של האיחוד האירופי), וישמש כמומחה בתחומי שיווק הדיגיטלי, מדיה ומסחר האלקטרוני בפרויקט Horizon 2020.
כזכור, טל שפרש לפני כשנה מתפקיד פעיל בקבוצת פובליסיס-ישראל, העתיק את מגוריו לפריז ביולי 2013, לטובת סוכנות להפצת טכנולוגיות ישראליות באירופה אשר הקים ופועלת מצרפת. במהלך שהותו שם הוא מצטרף ל-Horizon 2020 - פרויקט המחקר והחדשנות הגדול ביותר של האיחוד האירופי, אשר הקצה לו 80 מיליארד יורו לתקופה של 7 שנים, במטרה להניע תהליכי חדשנות טכנולוגית שתביא לצמיחה כלכלית וייצור מקומות עבודה.
במסגרת הפרויקט ניתן להגיש בקשה למענקי מימון עבור מחקר, פיתוח או הקמת מיזם בעל אופי חדשני. צוות המומחים של הפרויקט בוחן את הבקשות ומחליט האם להעניק את המענק או לא. ראשי הפרויקט מתחייבים לתהליכי קבלת החלטות פשוטים ומהירים שיאפשרו להם לשחרר מענקים בטווח זמן של פחות מ-5 חודשים מרגע הגשת הבקשה. כחבר בצוות המומחים של הפרויקט, יעסוק טל בהערכת פרוייקטים אשר יגישו בקשות מימון ויעסקו באחד מתחומי מומחיותו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד אף פרויקט לא מומן בהוריזון 2020
    אנונימי 12/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז איך הוא הצטרף? מה גם שהפקידות הרלוונטית יושבת בבריסל
    סגור
  • 2.
    תותח על ומעל הכל בן אדם (ל"ת)
    Jacob 12/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פשוט וואוו (ל"ת)
    עמוס 12/2013/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור