קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

under40

"הפרסום בשפל; הענף שמייצר נחשקות למותגים - מתקשה לעשות זאת לעצמו"

יהב דרייזין, הצלם המוכשר מהאינסטגרם, הגיע לפרסום לאחר שנתיים כעו"ד, ותמיד מזכיר לעצמו שנקודת השיא של אתמול היא נקודת ההתחלה של היום
 |  18
"הפרסום בשפל; הענף שמייצר נחשקות למותגים - מתקשה לעשות זאת לעצמו"
אין דבר כזה צרכן חדש, אלא משווקים שחושבים בצורה ישנה; הגיע הזמן שענף הפרסום יחזור להיות נחשק וסקסי, ואל תשאלו אותו על השנתיים שבהן עבד כעורך דין. יהב דרייזין הוא אורח המדור השבוע (חפשו אותו גם באינסטגרם).
.


1.מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
לצערי, מעמדו של הענף נמצא בשפל, מקצוע הפרסום שייעודו למצב מותגים בצורה מדויקת ולייצר נחשקות מתקשה לעשות זאת עבור עצמו...ממש הסנדלר שהולך יחף. מדובר בתחום קריאטיבי, מרגש ומעניין והפער בין האמת הזו ובין הדימוי עושה לנו עוול. יש לכך סיבות רבות, שלא כאן המקום להעמיק בהן, אבל הייתי מאוד רוצה לראות את מקצוע הפרסום חוזר לרמת הנחשקות והסקסיות שראויה לו בצדק.

2.מי הכי אובר רייטד בתחום שלך?
בשנים שעברו מאז המשבר הכלכלי אני שומע המון ניתוחים ותאוריות אודות ״הצרכן הישראלי החדש״, אז יש לי חדשות, אין דבר כזה. אין צרכן חדש, יש משווקים שחושבים בצורה ישנה.

הצרכן הישראלי מאז ומעולם היה בררן ולא רצה לצאת פראייר אך במקביל היה עצלן מכדי לעמוד על זכויותיו. ההתפתחיות הטכנולוגיות יוצרות עולם חדש ושקוף, שבו לכולנו יש אפשרות לדעת הכול בזמן אמת ולעמוד על זכויותנו, גם לעצלנים שבינינו. התפקיד שלנו כשותפים שיווקיים של לקוחותינו הוא להבין את העולם החדש ולהוביל לפריצות דרך בתקופה המאתגרת שאנו חווים.

3.מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
המסלול שלי בעולם הפרסום היה למזלי רצוף במהלכים גדולים, משני שוק, שאני גאה בהם מאוד. עברתי במשרדים שלדעתי הם מהטובים בענף: אדלר חומסקי, ראובני פרידן ועכשיו ענבר מרחב ניסן g. בין המהלכים הבולטים נמצאים השקת השפה החדשה של פלאפון (עולם אחר), השקת מזגני טורנדו ותמי 4, העבודה עם בנק הפועלים ומזרחי טפחות, קסטרו, ניסאן, שוקולד השחר וקופ״ח מאוחדת. ועדיין אני רוצה לקוות שהמהלך המשמעותי ביותר בקריירה עדיין לפניי.

4.מה זה פלנינג קריאטיבי ומה חשיבותו
הצרכן היום מותקף באינסוף מסרים פרסומיים, בכל מקום ובכל רגע. פרסום הופך לשקוף ולכן גם קשה יותר לחדש ולרגש. במקביל הלקוחות (המפרסמים) נהיים יותר ויותר מתוחכמים ושולטים במידע הקשור למותג שלהם ברמה גבוהה מאוד, לכן תפקידו של האסטרטג במשרד פרסום הופך למורכב יותר והדגש הוא פחות על איסוף המידע ויותר על הדרך שבה הוא מנותח ומעובד. לדעתי, המבחן האמיתי של הפלנינג הוא כבר לא רק ברמת הקונספט הפרסומי, אלא ביכולת לייצר חדשנות שיווקית אמיתית שתהווה מגדלור להנהלת המותג.

5 .מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
במבט לאחור הייתי מוותר על השנתיים בהן הייתי עו"ד במשרה מלאה.

6 .מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
בקרוב אני וריקי אשתי חוגגים 20 שנה ביחד. היכולת שלה להתמיד איתי מפתיעה אותי כל פעם מחדש.

7. אם לא היית עוסק בפרסום, בטוח היית:
הלקוח שהוא הסיוט הגדול ביותר של משרד הפרסום.

8. איך הגעת לפרסום ומי פתח לך דלת?
הכניסה שלי לעולם הפרסום הייתה הפוכה מהמקובל. למרבה הצער עבור מרבית העובדים בענף מדובר בתחנה זמנית בתחילת הקריירה. אני הגעתי אחרי שהייתי ״בצד של הלקוח״, כסמנכ״ל שיווק בסלטי שמיר, והבנתי שרגעי הסיפוק והריגוש הגדולים בשיווק הם נדירים וקורים בעיקר סביב מהלכים אסטרטגיים שבהם מעורב בדרך כלל גם משרד פרסום, לכן החלטתי לעבור צד וליהנות מיצירה והובלה של מהלכים אסטרטגיים. את הדלת לעולם הפרסום פתח לי אמנון גולן, סמנכ״ל האסטרטגיה דאז באדלר חומסקי, איש מבריק ומיוחד שהפך לחבר קרוב.

9. כלל אחד בעבודה שאתה לעולם לא מפר
אנחנו תמיד מזכירים לעצמנו ולצוותים במשרד שנקודת השיא של אתמול היא נקודת ההתחלה של היום.

10.כשהיית קטן מה רצית לעשות?
תמיד אהבתי לצלם והיום אני מכור לאינסטגרם (YAHAVD למי שבעניין)

תמונות של יהב דרייזין מהאינסטגרם






11.מה האתגרים הכי קשים בעבודה שלך?
פרסום זה רכבת הרים רגשית, המעברים התכופים בין היי מטורף לאכזבה עלולים לשחוק. היכולת להמשיך תמיד עם אנרגיות ולשמור על התלהבות בלי להתפשר בדרך היא משהו שחייב להיות לכל אחד שרוצה לשרוד את בית המשוגעים הזה.

12. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
אני עושה אותו בדיוק עכשיו.

13. פרגן למתחרים
בכל ביקור בחו"ל אני תמיד מתעניין בפרסום המקומי ובדרך כלל מופתע מרמת הבנאליות ששולטת שם. אני חושב שלפרסום הישראלי אין במה להתבייש, לא ברמת החדשנות ולא ברמת הקריאטיב.

14. מה המשפט שאתה אומר הכי הרבה בעבודה?
נוצרה אצלנו דינמיקה מקצועית בין השותפים חן, ירון, אייל ורובי שגורמת לנו לאתגר אחד את השני ברמה היומית. כל מהלך שאנחנו גאים בו התחיל במשפט - ״יש לי רעיון שהולך להישמע הזוי, אין מצב שזה עובר אבל....״

15. הדבר הבא שאתה חולם לעשות?
נדבר כשאתעורר.




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
18 תגובות
17.
כמה שהוא צודק
כמה חוסר פרגון מאנשים אנונימיים בדיוק הסיבה שברחתי מהענף הזה
גיא | 23/12/2013 20:52
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
16.
יהבון
איזה מהלך "הזוי" עשית ב"ענבר" ובכלל? מה אתה מזיין ת'מוח?
איתור שקרים בעמ | 23/12/2013 16:23
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
15.
צודק
היכולת של אשתך להתמיד איתך, מפתיעה גם אותי
מופתע  | 23/12/2013 16:21
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
14.
קלישאה בעוד שלוש שתיים אחד...
"אנחנו תמיד מזכירים לעצמנו ולצוותים במשרד שנקודת השיא של אתמול היא נקודת ההתחלה של היום."
אחד | 23/12/2013 13:23
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
13.
חזק (ל"ת)
ערן  | 23/12/2013 09:37
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
12.
כל כך נכון
יהבון תמשיך כך
אחת שמכירה ממש טוב | 23/12/2013 08:48
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
11.
לא יודעים לפרגן? צלצלו למרכז לנפגעי הפרגון
לא מבין את כל אלה שאוהבים לא לפרגן ולא להזדהות במקביל. אם אתם רוצים לא לפרגן לפחות תזדהו. מעריך מאד את יהב, את האנרגיות ואת הגישה שלו מכמה פרויקטים משותפים שעבדנו עליהם, הוא נשמה ומקצוען.
רפי טל | 23/12/2013 08:16
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
10.
איש לא נעים
מאוד אוהב לצלם ואת עצמו. לא רואה אף אחד חוץ מזה. עצלן.
תקציבאית | 22/12/2013 17:57
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
9.
איזה תותח
תהיה בקשר איש
רועי | 22/12/2013 17:24
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
ולכן אני פורץ דרך בקמפיינים של אקסלנס נשואה
כל החפירות שלך לא עומדות בקנה אחד עם התוצרים של המשרד שלך, נכון זה משרד קטן וקשה לעשות את ההבדל ממקום כזה אבל אם אתה לא יכול עדיף שתמשיך לצלם תמונות יפות
רק רובי אם כבר | 22/12/2013 17:55
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
8.
אחד מהטובים!
יפה כתבת
מיכל | 22/12/2013 17:14
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
הבחור מוכשר בטירוף!!
אחד התותחים בתחום מוכשר בטירוף כל הכבוד!!!
מירב | 22/12/2013 17:10
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
שלא יעבדו עליכם
בן אדם ילדותי, איש ריב ומדון
ניר | 22/12/2013 16:40
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
אחלה איש !
מקסים חכם וצלם מוכשר מאוד.
pole dancer | 22/12/2013 16:13
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
דביל
תחזור לעשות סלטים. עצלן וקשקשן
אני | 22/12/2013 14:12
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
יהב תעשה לי ילד
אין הרבה אנשים כמוהו בענף, רהוט, אינטליגנטי ונותן ערך מוסף.
גימל | 22/12/2013 14:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
חמוד, אבל אנמי כמו פלנר עייף על ריטלין
עם כריזמה של רגל קרושה בלי חזרת עדיף שישאיר את הבמה לרובי, חן ומרחב וישאר להכין מצגות במשרד
צביקה | 22/12/2013 13:10
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
אחד שמי יודע
למרות שהוא גר בפתח תקווה, יש לו במה להתגאות, אחד התותחים
שגיא | 22/12/2013 12:53
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מנהל מדיה סביו המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה