שיווק ופרסום

היה שווה? אינסטגרם חשפה את תוצאות הקמפיין למותגים ליווי'ס ובן אנד ג'ריס

הרכישה המתוקשרת שלה על ידי פייסבוק רמזה לבאות ואינסטגרם יצאה לדרך עם קמפיינים ראשוניים. הקייס סטאדי הראשון נבדק על פני 8-9 ימים
אחד מהנושאים החמים שתעשיית הפרסום עסקה בהם בימים האחרונים הן תוצאות הקמפיין הממומן הראשון שהריצה אינסטגרם בחודשים האחרונים. הלקוחות הראשונים שהשתמשו בשירותי פלטפורמת שיתוף התמונות המצליחה, שנרכשה על ידי פייסבוק, הם מותג האופנה Levi’s ומותג הגלידות Ben & Jerry’s.
הקמפיין רץ בארה\"ב, ולפי נתוני אינסטגרם עולה כי Levi’s נחשפה ל-7.4 מיליון אנשים, בטווח הגילאים של 18-34 ובטווח זמן של 9 ימים בלבד. Ben & Jerry’s הצליחה יותר והגיעה ל-9.8 מיליון אנשים בטווח גילאים זהה על תקופת זמן של 8 ימים.
באינסטגרם היו כנים מספיק להודות שהתוצאות המרשימות הן פועל יוצא של העובדה שמדובר בקמפיינים הראשונים אי פעם בפלאטפורמה. עם זאת ציינו כי \"נמשיך לבצע אופטימיזציה של מוצרי הפרסום שלנו כדי להפכם למוצלחים עבור המפרסמים, וכדי לייצר חוויה לאנשים שמשתמשים באינסטגרם. נחשוף קייס סטאדי\'ס נוספים ותוצאות קפמיינים בעתיד\".
עוד הם ציינו: \"כפי שהדגשנו בעבר, כאשר הצגנו את הפרסומות. המטרה שלנו היא לעשות אותן מהנות, מעודדות מעורבות וטבעיות עבור המשתמשים. לטובת זאת יצאנו לדרך באמצעות שיתוף פעולה עם מותגים שהיו כבר חברים פעילים ומוצלחים בקהילה שלנו\".
למרות השדה שבו היא פועלת, באינסטגרם העדיפו לבחון את הקמפיינים בכלי מחקר שאינם מבוססים על לייקים, תגובות ועוקבים, אלא דווקא במצודות המסורתיות יותר של חשיפה, זכירות ומודעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה