שיווק ופרסום

צרות בסגל של אופירה? ארגון העיתונאים הכריז על סכסוך עבודה ב-ONE

בארגון מציינים כי מזה 3 חודשים, הנהלת ONE לא משיבה לפנייתו שנועדה לדון בתנאי ההעסקה. לדבריו ההנהלה מתעלמת מדרישת העובדים לנהל מו"מ
ארגון העיתונאים הכריז על סכסוך עבודה ב-ONE, שמשמעותו היא כי בעוד כשבועיים יוכלו עובדי המערכת לנקוט בצעדים ארגוניים שונים. לדברי הארגון, הסכסוך הוכרז נוכח התעלמות ההנהלה מדרישת העובדים לניהול משא ומתן קיבוצי וחוסר תום לב מצד ההנהלה.
תחילת המחלוקת בין עובדי ONE להנהלה, בהתאגדות שיצאה לדרכה לפני כ-4 חודשים, במסגרת ארגון העיתונאים. לדברי ארגון העיתונאים שעומד בחזית המאבק \"מתחילת ההתארגנות פעלה הנהלת ONE לסכל התארגנות זו ובין היתר על ידי ניסיון לפיטורי אחד ממובילי ההתארגנות, ניסיון שסוכל על ידי בית הדין לעבודה, הפעלת לחץ על עובדים לבטל חתימתם על טפסי הצטרפות ועוד\". כמו כן, מציין ארגון העיתונאים \"הנהלת ONE בחרה להתעלם מפניות ועד העובדים וארגון העיתונאים\".
על פי ועד עובדי ONE: \"החל משבועיים מרגע הכרזת הסכסוך נהיה רשאים לנקוט בפעולות ארגוניות, החל מעיצומים לפרקי זמן קצובים, דרך סנקציות שונות ועד השבתה כללית של העבודה. אנו מקווים כי בפרק זמן זה תישמע ההנהלה לקול ההיגיון ותיפגש איתנו\".
בחוזר שיצא לעובדים צוין כי \"עברו למעלה מ-3 חודשים מאז שהכרזנו על הקמת ועד ב-ONE. בשלושת החודשים האלה פנינו באין ספור מכתבים להנהלה על מנת שתשב איתנו כדי לדון על תנאי ההעסקה שלנו. כל אותו זמן ההנהלה התעלמה מדרישתנו להיפגש וניסתה למרוח את הזמן בבקשות מופרכות. למרבה הצער, ההנהלה גם בחרה להתעלם מבית הדין לעבודה, שהמליץ לה להיפגש עם העובדים וזאת בשים לב לעובדה שבמקום קיימת התארגנות ראשונית של העובדים, דבר שמחייב הידברות על מנת לכונן יחסי עבודה תקינים, כלשון ההחלטה.
בן זילכה, ארגון העיתונאים: \"נאלצנו להכריז על סכסוך עבודה לאחר שניסינו מספר פעמים לנהל הליכי הידברות עם הנהלת ONE. על אף שהעובדים התארגנו כחוק ופעלו בהגינות לאורך כל הדרך, ההנהלה פעלה מהרגע הראשון נגד ההתארגנות. גם בית הדין לעבודה יצא נגד מהלכים אלה של ההנהלה. אנחנו תקווה שהנהלת ONE תשכיל להבין שהיא חייבת מכל בחינה להידבר עם העובדים. בלית ברירה ננקוט גם בצעדים ארגוניים\".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    העיקר אופירה חי כמו מלכה
    עובד שם 12/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואנחנו עובדים במשכורות רעב .היא מקבלת מתנות מכל המותגים ואנחנו מריירים
    סגור
  • 8.
    אופירה אסייג-לכי תמכרי חמוצים! (ל"ת)
    שונא שקרנים 12/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אתר בושה וכלימה (ל"ת)
    חרא של מקום עבודה 12/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    צריך לקפל את האתר הזה
    עידן 12/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ההפך הגמור מאתר ספורט. הוא אתר רכילותי צהוב.
    סגור
  • 5.
    הנהלה שאני חבר בה
    ליפקין 12/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא אוטומטית נגד אנשים באשר הם. ברור שאני תומך בוועד כי אני רואה מה התנאים שזוכים העיתונאים ואני כועס. עד כדי כך שבא לי לכתוב שנמני מועמד למכבי ת"א או יותר מזה, אברם גרנט!!!
    סגור
  • 4.
    תביעו הזדהות בדף הפייסבוק של העובדים
    חבר 12/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/ovdayone
    סגור
  • 3.
    איזה חנפן
    אחד שליד זה שבפנים 12/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמע, אתה אחד הפחות אמינים. כולם יודעים שיש שם בעיות והעובדים שם הם המנוצלים ביותר. לך עם התגובה שלך להנהלה תקבל העלאה
    סגור
  • 2.
    תגובה ל 1
    עובד 12/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נקווה שתראה לגיל את התגובה לך פה ותזכה לחוזה משופר. רק אל תשכח לנגב אחכ את הפנים.. עובדים שלא משלמים להם נסיעות, אחרים שלא מקבלים שכר כי הציוד של המערכת מקולקל. זו הנהלה שלא אכפת לה מהעובדים
    סגור
  • 1.
    הנהלה הוגנת
    אחד מבפנים 12/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדים מתנהגים בצורה מביכה ועושים פרובקציות על כלום. ההנהלה יותר מהוגנת לאורך השנים ובמקום לבוא לדבר מתארגנים ונלחמים בהנהלה הטובה בצורה בזויה לדעתי והמבין יבין. אני מובך מהתנהלות קומץ העובדים הללו ולכן לא אצטרף למאבק..
    סגור
  • אתה צודק! (ל"ת)
    ג'ונסי 12/2013/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור