שיווק ופרסום

קשה, אבל הכי טוב: האוניברסיטה העברית בנתה קיר טיפוס על שלט חוצות

האוניברסיטה יצאה בקמפיין לפתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה באמצעות גפן TEAM. על השלט הגבוה במדינה נבנה קיר בגובה 34 מטרים
לרגל פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה, האוניברסיטה העברית , מהמוסדות האקדמיים המובילים בישראל, יוצאת בקמפיין ייחודי, במסגרתו נבנה על גשר ההלכה קיר טיפוס בגובה של 34 מטרים.
תחת הקונספט של \"קשה, אבל הכי טוב\" האוניברסיטה מבקשת להמחיש לסטודנטים הפוטנציאליים את הערך שלפיו פועל המוסד האקדמי הוותיק: \"אמנם קשה להתקבל אלינו, והלימודים פה לא קלים. אבל אין עוררין שלפי כל הפרמטרים מדובר במוסד האקדמי הטוב והמוביל בישראל\", כך לדבריה.
במסגרת הקמפיין שנעשה באמצעות גפן TEAM בבעלותו של ערן גפן, וברעם שילוט חוצות שלט החוצות הגבוה במדינה שבמחלף ההלכה, יהפוך לקיר טיפוס של ממש, עליו יטפס מטפס הרים מקצועי. קיר הטיפוס, עליו 80 זיזי טיפוס, יוצב על גשר ההלכה למשך 10 ימים, החל מהיום (יום א\').
באוניברסיטה מסבירים כי \"מטרתה של פעילות ייחודית זו הינה להעניק השראה לצעירים להתאמץ, לא לוותר ולהשיג את המטרות שהציבו לעצמם. כך גם בבואם לקבל את ההחלטה החשובה של היכן ללמוד בשנים הקרובות. החלטה שתשפיע באופן ישיר על עתידם\".
על שיתוף הפעולה בין גפן TEAM המתמחה ברעיונות חדשניים והאוניבסיטה מנצחת עפרה אש, המשמשת כראש אגף שיווק ותקשורת בעברית. אש שמונתה לתפקיד לפני כשנה מרכזת את כל פעילויות השיווק והפרסום של האוניברסיטה העברית. בעברה היא שימשה כמנהלת השיווק של האקדמית תל אביב יפו במשך כ-5 שנים.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    אני, הקשה והטוב..וגם החיים
    עזרא ינוב 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למדתי בחיי שהחיים קשים ולכן זה טוב. וכשזה כבר טוב - שוב קשה להחזיק מעמד ולהמשיך לטפס אל על ולכן זה שוב קשה ויש טעם לחיים וזה טוב. נכון - קשה זה טוב ואני יודע זאת כבר 78 שנים.
    סגור
  • 9.
    שאפו על הרעיון המקורי
    Think משרד פרסום 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לנו קשה להתעלם מקיר הטיפוס הזה. קמפיין מוצלח. שאפו למארגנים ! אנחנו אהבנו!
    סגור
  • 8.
    גפן - תעשה לי קשה אבל הכי טוב (ל"ת)
    כרמית 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    פגז (ל"ת)
    איתי 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    סוף סוף קצת אמת בפרסום
    אקדמאי 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף סלוגן שמכבד את עצמו
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    זה מה שאשתי אומרת:קשה זה הכי טוב (ל"ת)
    אחד 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ובינתיים באוניברסיטת תל אביב
    הפרופסור 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמו שומר מסך בתור רקע גרפי לקמפיין... שאפו
    סגור
  • צודק. אשכרה שומר מסך כקריאטיב (ל"ת)
    אנונימי 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    (ל"ת)
    גפן = מיותר מלא pr ! 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גימיק יפה
    אריאל 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גימיק יפה אבל לא יותר מגימיק. בדיוק תחום ההתמחות של גפן
    סגור
  • 1.
    רעיון יפה
    יוני 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרעיון יפה מאד אבל האוניברסיטאות צריכות הרבה יותר מגימיק בדמות שלט חוצות-קיר טיפוס.
    סגור