שיווק ופרסום
קשה, אבל הכי טוב: האוניברסיטה העברית בנתה קיר טיפוס על שלט חוצות
האוניברסיטה יצאה בקמפיין לפתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה באמצעות גפן TEAM. על השלט הגבוה במדינה נבנה קיר בגובה 34 מטרים
לרגל פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה, האוניברסיטה העברית , מהמוסדות האקדמיים המובילים בישראל, יוצאת בקמפיין ייחודי, במסגרתו נבנה על גשר ההלכה קיר טיפוס בגובה של 34 מטרים.
תחת הקונספט של \"קשה, אבל הכי טוב\" האוניברסיטה מבקשת להמחיש לסטודנטים הפוטנציאליים את הערך שלפיו פועל המוסד האקדמי הוותיק: \"אמנם קשה להתקבל אלינו, והלימודים פה לא קלים. אבל אין עוררין שלפי כל הפרמטרים מדובר במוסד האקדמי הטוב והמוביל בישראל\", כך לדבריה.
במסגרת הקמפיין שנעשה באמצעות גפן TEAM בבעלותו של ערן גפן, וברעם שילוט חוצות שלט החוצות הגבוה במדינה שבמחלף ההלכה, יהפוך לקיר טיפוס של ממש, עליו יטפס מטפס הרים מקצועי. קיר הטיפוס, עליו 80 זיזי טיפוס, יוצב על גשר ההלכה למשך 10 ימים, החל מהיום (יום א\').
באוניברסיטה מסבירים כי \"מטרתה של פעילות ייחודית זו הינה להעניק השראה לצעירים להתאמץ, לא לוותר ולהשיג את המטרות שהציבו לעצמם. כך גם בבואם לקבל את ההחלטה החשובה של היכן ללמוד בשנים הקרובות. החלטה שתשפיע באופן ישיר על עתידם\".
על שיתוף הפעולה בין גפן TEAM המתמחה ברעיונות חדשניים והאוניבסיטה מנצחת עפרה אש, המשמשת כראש אגף שיווק ותקשורת בעברית. אש שמונתה לתפקיד לפני כשנה מרכזת את כל פעילויות השיווק והפרסום של האוניברסיטה העברית. בעברה היא שימשה כמנהלת השיווק של האקדמית תל אביב יפו במשך כ-5 שנים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.אני, הקשה והטוב..וגם החייםעזרא ינוב 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0למדתי בחיי שהחיים קשים ולכן זה טוב. וכשזה כבר טוב - שוב קשה להחזיק מעמד ולהמשיך לטפס אל על ולכן זה שוב קשה ויש טעם לחיים וזה טוב. נכון - קשה זה טוב ואני יודע זאת כבר 78 שנים.סגור
-
9.שאפו על הרעיון המקוריThink משרד פרסום 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0גם לנו קשה להתעלם מקיר הטיפוס הזה. קמפיין מוצלח. שאפו למארגנים ! אנחנו אהבנו!סגור
-
8.גפן - תעשה לי קשה אבל הכי טוב (ל"ת)כרמית 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.פגז (ל"ת)איתי 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.סוף סוף קצת אמת בפרסוםאקדמאי 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0סוף סוף סלוגן שמכבד את עצמוסגור
- טען עוד
-
5.זה מה שאשתי אומרת:קשה זה הכי טוב (ל"ת)אחד 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.ובינתיים באוניברסיטת תל אביבהפרופסור 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0שמו שומר מסך בתור רקע גרפי לקמפיין... שאפוסגור
-
צודק. אשכרה שומר מסך כקריאטיב (ל"ת)אנונימי 02/2014/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.(ל"ת)גפן = מיותר מלא pr ! 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.גימיק יפהאריאל 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0גימיק יפה אבל לא יותר מגימיק. בדיוק תחום ההתמחות של גפןסגור
-
1.רעיון יפהיוני 02/2014/02הגב לתגובה זו0 0הרעיון יפה מאד אבל האוניברסיטאות צריכות הרבה יותר מגימיק בדמות שלט חוצות-קיר טיפוס.סגור