פרסום ושיווק

מסתמן: תקציב הפרסום של 'יקבי כרמל' יעבור משטרית מדיה גרופ לבאומן

לפני מספר חודשים קיימו בכרמל מזרחי מגעים עם מספר משרדי פרסום, כשעל הפרק מכרז צפוי - לבסוף הוחלט כי באומן יהיה מי שיטפל בתקציב, ללא מכרז
משה בנימין |  7
תקציב הפרסום של מותג היינות \'יקבי כרמל\' יעבור ממשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ לידי באומן בר ריבנאי - כך נודע לאייס.

לפני כחצי שנה, במהלך אוגוסט 2013, הוחלט ב\'כרמל מזרחי - יקבי כרמל\' להעביר את תקציב הפרסום מחברון זלצמן שביט לידי רות שטרית ומשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. זאת, לאחר שהחברה ניהלה מגעים מול מספר משרדי פרסום. לאייס נודע כי באותו המועד דובר ב\'כרמל מזרחי\' על יציאה למכרז שבו ישתתפו אותם משרדי פרסום, אך לבסוף האופציה הזו הוקפאה ובחברה הוחלט כי התקציב יעבור לידי \'באומן\' ללא מכרז.

יצוין כי נקודת הפתיחה של \'באומן בר ריבנאי\' היתה טובה מזו של שאר משרדי הפרסום שהיו בתמונת התקציב. למנכ\"ל יקבי כרמל - דליה מנדלמן-זוננפלד ולמשרד הפרסום יש הסטוריה משותפת שכן מנדלמן שימשה בעברה, עד ל-2010 כמנכ\"ל \'שטראוס קפה\' שתקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן.

ביולי 2013, כחצי שנה לאחר ש\'יקבי כרמל\' מכרה את השליטה לבעלים חדשים, מונתה מנדלמן-זוננפלד לתפקיד מנכ\"ל החברה. כאמור, ההחלטה הראשונה שלה הייתה לסיים את ההתקשרות עם \'חברון זלצמן שביט\', מי שטיפל בתקציב עד לאותו המועד ומעבר ל\'שטרית מדיה גרופ\'.

על פי יפעת בקרת פרסום, במהלך שנת 2013 עמד תקציב הפרסום של \'יקבי כרמל\' על כ-3.5 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. לעומת זאת, ב-2012 כולה עמד התקציב על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

יוזכר כי במהלך פברואר 2013 נמכרה השליטה (50.01% מהמניות) בחברה שהוחזקה על ידי אגודת הכורמים והסוכנות היהודית לידי קבוצת משקיעים לפי שווי של 130 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    2 מיליון שח
    פרסומאי 04/02/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח דליה זה לא שטראוס קפה. בואי אספר לך מה קורה לתקציבון כמו שלך בחמישיה הראשונה. א. הם אומרים תקציב אסטרטגי בלה בלה בלה. ב. הם אומרים טלויזיה פסח ג. שותים את התקציב ד. משאירים לך פירורים ה. שלום וביי חפשי אותם שיהיה לך כסף. או יותר גרוע - פרילנסרים, תקציבאית ילדה עם 15 תקציבים, אף אחד כבר לא ממש חושב עלייך ו. את לא מאמינה ז. את מרגישה מתוסכלת ח. מכיוון שאת לא טפשה, מחפשת משרד שמתאים לתקציב קרי קטן -בינוני.
    סגור
  • 4.
    לא נעים, סיפרו להם שגילי הוא איש קריאיטיב... (ל"ת)
    נמוך קומה 04/02/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ברחו משטרית כמו מאש (ל"ת)
    שלומי 03/02/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הכל עדיף משטרית..... (ל"ת)
    רונן 03/02/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שוב קשרים, קשרים וקשרים
    אורן 03/02/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד הוכחה שמה שקובע זה קשרים ולא כישורים. כל כך חבל...
    סגור
  • ברור שטרית יותר טובים מבאומן יא גאון (ל"ת)
    יואב 04/02/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שוב ממורמר, ממורמר, ממורמר (ל"ת)
    אנונימי 03/02/2014 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור