שיווק ופרסום

כנען מדיה מגדילה פריסה: חברת שילוט החוצות תחל לעבוד בשרון ובבאר שבע

מחודש מארס החברה תחל לשווק פרסום על גבי 130 אוטובוסים של חברת 'מטרודן' בב"ש סמוך לה. בנוסף תצרף לפריסה 50 קווים באזור השרון
חברת שילוט החוצות \'כנען מדיה\' המתמחה בפרסום על גבי אוטובוסים, מגדילה את הפריסה הארצית עם התחזקות באזור השרון וכניסה ראשונה לאזור העיר באר שבע והיישובים הסמוכים לה.
החל מחודש מרץ, תשווק \'כנען\' חבילות פרסום על גבי 130 האוטובוסים של חברת מטרודן בבאר שבע ובישובים הסמוכים. לדברי \'כנען\' נכון להיום, היצע השילוט בבאר שבע מוגבל מאוד מאחר ואין פוסטרים ומכוונים באזור (בעיר לא פועל זכיין) ופעילות הבילבורדס משווקת רק ע\"י חברה אחת - חברת הפורום. בנוסף, החברה תחל לעבוד עם \'מטרופולין\' שמפעילה את הקווים הפנימיים באזור השרון וקווים נוספים הנוסעים מהשרון למרכז ת\"א.
כנען מדיה שהוקמה בשנת 2001 על ידי קובי כנען, ועל בעליה נמנה גם ג\'ייסון גליק, היא השחקן המוביל בישראל בגזרת הפרסום על גבי אוטובוסים עירוניים. נכון להיום עומדים לרשותה כ-2000 אוטובוסים עירוניים בפריסה ארצית, החל מק. שמונה ועד אילת (הצפון, השרון, המרכז, ירושלים והסביבה, השפלה והדרום).
אוהד גבלי מנכ\"ל החברה: \"אנו שמחים להרחיב את אזורי הכיסוי שמציעה החברה. לאור מגבלות הפרסום בשילוט החוצות בבאר שבע ובשרון, אין לי ספק שהיום יותר מתמיד, הפרסום בכנען נותן מענה מצוין\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כוסות רוח למת (ל"ת)
    רם 02/2014/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כח רציני
    איתי 02/2014/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך להפציץ אוהד ותכלס... כלום לא משנה ב 20/3 דבששש :-)
    סגור