שיווק ופרסום

שינויים בסוכנות 'מייפל': עמית כוכבי מונה למנכ"ל - יחליף את עדן עמירב

עמית כוכבי מונה למנכ\"ל חברת מייפל, המתמחה בשיווק במדיה דיגיטלית ובפרסום מבוסס תוצאות. כוכבי (32), שהצטרף למייפל בשנת 2011 ושימש בתפקידו האחרון כסמנכ\"ל לפיתוח עסקי בחברה, יחליף בתפקיד את עדן עמירב, אחד ממייסדי \'מייפל\', ששימש כמנכ\"ל מיום הקמתה. עמירב, שישמור על אחזקותיו בחברה, ייצא לחופשה ולאחריה יפנה לעסוק בפרויקטים חדשים.
\"סיפור ההצלחה של מייפל הוא יוצא דופן בשוק הפרסום הדיגיטלי\", סמר כוכבי, \"הצמיחה של החברה ב-5 השנים האחרונות מעידה, מעל לכל, על ניהול נכון וקריאה חכמה של המגמות, התהליכים והתמורות שעובר התחום. הפתרונות שמספקת החברה היום, רובם על בסיס פיתוח פנימי, הם מהמתקדמים והמובילים בשוק, הצוות המוביל הוא מן המוכשרים והמנוסים. הדברים האלו באים לידי ביטוי בגודל החברה, במחזור הכספי שלה ובצמיחה שלה לשווקים נוספים בעולם. אני מודה על האמון שנתנו בי בעלי החברה ומקווה להמשיך ולהצעיד את החברה במסלול ההצלחות\".
עמירב מסר: \"אחרי 5 שנים מרתקות ואינטיסיביות, אני חש כי מיציתי את תפקידי בתור מנכ\"ל החברה. מייפל השיגה הישגים יוצאי דופן בשנים האחרונות, שהפכו אותה להיות אחת מהחברות הגדולות והמובילות בתחום. לשמחתי, החברה נמצאת היום במקום מאוד יציב ובריא, מה שמאפשר לי לצאת לחופשה של כמה חודשים בה אנוח, אשקיע בעצמי ואצבור אנרגיות לקראת האתגר הבא. עמית היה הבחירה הנכונה עבורינו, בעלי החברה. הוא נמצא עמנו מעל ל-3 שנים בהן עשה עבודה יוצאת מן הכלל. אנו בטוחים ביכולותיו להוביל את מייפל לשיאים חדשים, בארץ ובחו\"ל\".
\'מייפל\' היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה, המעניקה פתרון רכש מדיה כולל בזירה הדיגיטלית – פרפורמנס ונוכחות אפקטיבית. \'מייפל\' מתמחה ב\"שיווק כמותי\" באמצעות שימוש בטכנולוגיות ייחודיות מפיתוח עצמי.
תגיות מייפל
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל אחד עילוי בפני עצמו. בהצלחה. (ל"ת)
    לקוח מרוצה 03/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עדן יא תותח
    רותם 03/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה גאון!
    סגור
  • 1.
    עמית יא שפיץ
    המלכה 03/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה!!!! יא תותח
    סגור