פרסום ושיווק

מהלך פרסום מקסים ויצירתי: מה קורה לשלט החוצות כשהרכבת נכנסת לרציף

חיבור מושלם בין סיטואציה סביבתית נתונה וקבועה, לשלט חוצות מבוסס טכנולוגיה מצליח לייצר מהלך פרסום מקסים לחברת מוצרי שיער בשבדיה
משה בנימין | 
שילוב מקורי ויצירתי בין טכנולוגיה מתקדמת לשלטי החוצות הוותיקים הם כמעט תמיד ערובה למהלך יוצא דופן. בשנים האחרונות ראינו לא מעט רעיונות מעניינים, ולרשימה זו אפשר להוסיף את הקמפיין של מותג מוצרי השיער Apotek שעלה לאחרונה בשטוקהולם, שבדיה.

השלט הדיגיטלי שהוצב בתחנת הרכבת התחתית של שטוקהולם צויד בסנסורים ייחודיים - בעזרתם ניתן לייצר מנגנון של תגובה/אפקט שיופיע על השלט עצמו - המבוסס על כניסת הרכבת לרציף.



בהתאם לזהות המותג, מתחום מוצרי השיער, על השלט הופיעה דוגמנית עם שיער שופע. האפקט המקסים, שקשה להישאר אדיש אליו, גרם לרעמת השיער שלה להתבדר ברוח בכל עת שבה הרכבת שעטה אל תוך הרציף.

בסופו של דבר אפשר לומר שהסוכנות Stopp in Stockholm הצליחה במקום בו מהלכים רבים כשלו - חיבור מושלם בין סיטואציה נתונה וקבועה בזירה מסוימת לשלט חוצות מבוסס טכנולוגיה. הביצוע עצמו מרשים גם כן, עד לפרטים הקטנים ביותר, של הדרך בה שיער הדוגמנית מתנופף ברוח. בסוכנות ציינו כי המהלך היה אמור לעלות ליום אחד בלבד, אך החברה שמפעילה את המסכים החכמים בתחנת הרכבת התרשמה ממנו כל כך שבחרה להשאיר אותו 5 ימים מיוזמתה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה