פרסום ושיווק

ח"י ובועט: לקוח אחד, קמפיין רדיו אחד ו-18 תשדירים בקריאייטיב שונה ביום אחד

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט עומד מאחורי הקמפיין עבור 'זכותי'. רבקה כץ, משנה למנכ"ל שפ"מ: "רק תבואו עם הרעיונות המשוגעים - אנחנו שותפים״
כתבי אייס |  21
קול ישראל (צילום יח"צ)
בפעם הראשונה בתולדות הרדיו בישראל, עלה השבוע ברשתות הרדיו של \'קול ישראל\' קמפיין המכיל 18 סוגים שונים של תשדירים בו זמנית לאותו הלקוח - חברת \'זכותי\', מהמפרסמים הגדולים בקול ישראל.

המרכיב היחודי בקמפיין נובע מהעובדה שכל תשדיר מבין ה-18 כולל קריאייטיב שונה, וכל אחד מ-18 התשדירים ישודר בכל אחד מהימים שבהם ירוץ הקמפיין. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום \'חברון זלצמן שביט\' - כשעל הרעיון חתום דודי חברון.

זהר מידב, מבעלי חברת \'זכותי\': \"אנחנו ב\'זכותי\' מפעילים מגוון אפיקי פרסום ושיווק תוך שימת דגש על יצירתיות וחדשנות - הן במסרים והן באופן הקצאת המדיה, והרדיו מהווה אפיק מדיה מוביל ומרכזי. מטרתנו היא לייצר בולטות וקשב ולפנות למאזינים בדרך אחרת, חדשה ומפתיעה, ולא ברפטיציה המקובלת של אותם 2-3 תשדירים לאורך היום. וזו ההזדמנות להודות לשפ״מ ולקול ישראל - היחידים שאפשרו לנו לעלות בפרויקט כה ייחודי, המשלב כמות שיא של תשדירים, עם תכנון ופריסה מדויקים עד רמת מיקום התשדיר במקבץ\".

רבקה כץ - משנה למנכ\"ל שפ\"מ, זכיינית השיווק והמכירה של זמן האוויר ברשתות קול ישראל: ״במיוחד בימים אלו, אנחנו עומדים לרשות הלקוחות עם מערך של כלים ויכולות המעניקים ללקוחות שלנו ערך מוסף שתורם למכירות - כל מה שצריך הוא שתבואו עם רעיונות הכי משוגעים - אנחנו שותפים\".

תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    תותחים (ל"ת)
    דני מרמת גן 09/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    זכותי
    דניאלה 04/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה רצינית ומקצועית
    סגור
  • 16.
    זכותי זחותי (ל"ת)
    דניאלה 08/2019/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    זכותי לא לשמוע כל כך הרבה פרסומות
    אבי 08/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותי לא לשמוע הרבה פרסומות
    סגור
  • 14.
    אתם מפרסמים יותר מדי!!
    שגיא 04/2016/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די אתם ובמיוחד המתחרה שלכם מפרסמים יותר מדי! הבנו
    סגור
  • 13.
    זהר אתה מספר 1 בארץ במדיה!!! (ל"ת)
    ליאת :) 11/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    זכותי
    דוד 05/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותי זה המתחרה של לבנת פורן??
    סגור
  • 11.
    פרסופ
    ששי 05/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסום זה דבר מיותר תעברו רק ליחסי ציבור
    סגור
  • 10.
    שקט
    זכותי 05/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותי לשקט ברדיו
    סגור
  • 9.
    קול ישראל
    גלית 05/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קול ישראל נותנים פייט לאיזוריות ועושים דברים חדשים בזמן האחרון
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    זכותי
    דנה 03/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבדתי בעבר כמה שנים עם זהר מידב הוא גאון בשיווק וחושב אחרת אם הוא בזכותי אני במקום המתחרה הידועה שלהם הייתי מאוד מודאגת...
    סגור
  • 7.
    כאילו שלא שומעים אתכם מספיק...
    שי 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    18 סוגי תשדירים??! לא נסחפתם... תנו קצת שקט
    סגור
  • 6.
    הפרסום ברדיו עובד! שעות נוספות... (ל"ת)
    ערן 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    זכותי לפרסם
    אמנון 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותי לפרסם בלי הפסקה 24/7
    סגור
  • 4.
    על הכבוד!!
    טוקבקים מפרגנים 03/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שעדיין צריכים משרדי פרסום בישראל...
    סגור
  • בשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמה
    גיא 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל כוס חלב לא צריך פרה שלמה משפט שאומר הכל , משרדים פחות רלוונטיים בימים אלו יש המון אנשי קריאטיב שמייצרים דברים מדהימים ב חמישית מחיר והאינטרסים של המשרדים נעלמים פתאום הכל נהייה יותר פשוט ועוד הפתעות
    סגור
  • 3.
    שיחות טלפון
    פרסומאי 03/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לשמוע על תוצאות הקמפיין זה מעניין מאוד.
    סגור
  • עם חצי מליון תקציב יש כל כך הרבה אלטרנטיבות
    תומר 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה קל להצליח עם חצי מליון תקציב קשה בתקציב נמוך
    סגור
  • 2.
    אתם יודעים שאסי למד בסקול אוף ויזואל ארטס?
    היחיד שבאמת יודע 03/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה, סליחה, זאת לא ידיעה בגלובס........
    סגור
  • 1.
    באמת טירוף. סחתיין! (ל"ת)
    יקיר 03/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • באמת טירוף
    אלירן 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידוע שברדיו אחרי 5 פעמים שומעים את התשדיר הוא נעלם מהשמיעה אז סה"כ רעיון יפה להחליף קריאטיב כל הזמן שהתקציב ענק אפשר לעשות הכל זה פשוט יותר
    סגור