פרסום ושיווק

חברון זלצמן שביט מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של רשת 'אבידור'

הרשת שמתמחה במדרסים ונעלי נוחות מונה 17 סניפים בישראל. תקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים
משה בנימין |  3
תקציב הפרסום של רשת \'אבידור\' המתמחה במדרסים ונעלי נוחות יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט.

הרשת שמונה 17 סניפים בפריסה ארצית בחרה במשרד לאחר שבחנה מספר משרדים בהליך של מכרז. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד השנה על 3 מיליון שקלים.

רן אבידור מנכ״ל הרשת: ״לאחר תהליך שעברנו בארגון, החלטנו להתמקד במוצרי הליבה של הרשת שהם המדרסים ולצאת באסטרטגיה תקשורתית חדשה, העוטפת את הרשת בתדמית רפואית ומובילה. לשם כך, בחנו משרדי פרסום שונים ולבסוף בחרנו בחברון זלצמן שביט שהביאו מחשבה מקורית ומרעננת עבור המותג״.

דודי חברון, מבעלי חברון זלצמן שביט: ״לאט ובטוח משרדינו מבסס התמחות מיוחדת בתחום הבריאות ושירותי הבריאות. אני שמח שלרשימה המכובדת של המותגים: אלטמן, אלספה, טראומיל וזכותי מצטרף כעת מותג איכותי כגון, אבידור. אני מאמין שהרעיון שהצגנו יוביל את הרשת לתוצאות בשורה התחתונה\".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לרשת מצוינת מגיע משרד מצוין (ל"ת)
    אלעד 03/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דוד מלך ישראל! (ל"ת)
    אברהם 03/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חברון אתם עושים את זכותי??
    ששי הסוכרתי 03/2014/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרגתם אותנו ... סוכרת טרשת צהבת חזרת קדחת...
    סגור