פרסום ושיווק

לא בחינם: הבריף ייצא לפועל? 'רפיד' תשלם לתלמידים של בי"ס 'תרצה גרנות'

בשונה משת"פים בין לקוחות לסטודנטים לפרסום במוסדות אחרים, 'רפיד' תעבוד עם תלמידי הקופי של 'תרצה גרנות' על בסיס שבועי ותתגמל כספית
משה בנימין |  1
מכללת ACC תרצה גרנות וחברת שילוט החוצות רפיד ויז\'ן מציגים שלב חדש בקשר שבין סטודנטים לפרסום ולקוחות מ\"העולם האמיתי\". שיתוף פעולה חדש בין 2 הגופים יאפשר לסטודנטים במסלול הקופירייטינג-ארט דיירקשן של המכללה לעבוד על בריפים \"אמיתיים\" של לקוחות בחברת רפיד, עם הבטחה לתגמול כספי, במידה שאחת מהעבודות של הסטודנטים תאושר לפרסום על ידי הלקוח.

במסגרת שיתוף הפעולה, אשר ימשך כשנה, תעביר חברת רפיד ויז\'ן, אחת לשבוע, בריף של לקוח החברה למכללת ACC. הסטודנטים יעבדו על הבריף בליווי מרצי המכללה ויציגו את עבודותיהם לצוות מקצועי של חברת רפיד ויז\'ן, אשר יבחר את העבודות המתאימות ביותר וישלבן במתווה האסטרטגי שיוצג ללקוח. במידה והלקוח ישלב בקמפיין תוצרים של הסטודנטים, יתוגמלו הסטודנטים בתגמול כספי. שיתוף הפעולה יתמקד בזווית האינטראקטיבית של שילוב מדיות ומטרותיו לחבר את חברת רפיד ויז\'ן לכישרונות הצעירים בעולם הקריאייטיב ובו בזמן להעניק לסטודנטים ניסיון מעשי.

יש לציין כי שיתוף הפעולה נחשב לחריג בנוף לימודי הפרסום בישראל. עד עכשיו היה נהוג ומקובל שסטודנטים עובדים על פרויקט גמר עבור לקוח כלשהו מהמשק הישראלי, מציגים לפניו את מרכולתם, אך ללא הבטחה לתגמול כספי כלשהו.

יוסי ירקוני, מנכ\"ל רפיד ויז\'ן: \"רפיד ויז\'ן מרחיבה את סל המוצרים המוצעים ללקוחותיה מתוך מטרה להוביל את ענף פרסום החוצות בכל האמור לחדשנות, חיבור לממשקי מובייל ואינטראקטיב. לכן, אנו מחפשים באופן תמידי את המוחות הקריאטיביים של מחר. עבורנו, השת\"פ מהווה פוטנציאל לגיוס והרחבת אופקים. עבור הסטודנטים, מהווה השת\"פ הזדמנות לעבודה מעשית ופיתוח תיק עבודות, שיעניקו להם יתרון בשוק העבודה. אנו בטוחים שהתוצרים היצירתיים של שיתוף הפעולה הזה ילהיבו אותנו ואת לקוחותינו\".

מתן גרנות, מנכ\"ל מכללת ACC ע\"ש תרצה גרנות: \"אנו שמחים לתת לסטודנטים שלנו הזדמנות לעבוד ממש כמו במשרד פרסום כצוותים של קופי וארט ממש כמו בחיים האמיתיים עם לקוח אמיתי\".

רפיד ויז\'ן פרסום חוצות הוקמה בשנת 1989 ומאז נחשבת לאחת השחקניות המובילות בקטגורית פרסום החוצות בישראל. החברה נמצאת בבעלות ציבורית ונשלטת ע\"י חברת הכשרת הישוב בע\"מ. רפיד ויז\'ן מפעילה כיום מגוון פלטפורמות לפרסום חוצות, הכוללים מעל ל-1000 שלטי חוצות (בילבורדס) בפריסה ארצית, וכ- 3000 מתקני פרסום מוארים, טלוויזיית חוצות, גשרים ועוד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכללה שעושה בית ספר לבצפר
    למד. הפנים. הבין 21/03/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור