שיווק ופרסום

השלטר עלה בחזרה: לאחר הניתוק - חברת החשמל חוזרת לעבוד עם מקאן

ציוץ טוויטר של שילוח לפני כחודשיים כנגד ראשי החברה הוביל לפיצוץ ביחסים ששוקמו לאחרונה. לאחר מגעים בין הצדדים נמסר: "חזרנו לעבוד כרגיל"
חודשיים לאחר שציוץ של אילן שילוח בטוויטר כנגד ראשי חברת חשמל - הוביל לפיצוץ ביחסים בין מקאן אריקסון לחברה - הצדדים חוזרים לעבוד יחד.
כאמור, לפני כחודשיים, אילן שילוח יו\"ר מקאן אריקסון כתב בטוויטר: \"חברת החשמל מפרסמת את עובדיה והיו\"ר שלה שהם גיבורי ישראל במקום להבין שהם עושקי ישראל. יפתח רון טל בתשדיר פתטי חושב שהוא בצבא\". הציוץ של שילוח לא הותיר מקום לספק לגבי עמדתו כלפי חברת החשמל, עובדיה ומנהליה הבכירים.
שילוח התייחס לסדרת פרסומות ששודרו מטעם חברת החשמל במשבצת הפרסום הממותגת \"דקה לשמונה\", דהיינו הדקה לפני תחילת החדשות בערוץ 2. במסגרת זו שודר קמפיין \"טסטימוניאלס\" - עדויות המספר את סיפורה של חברת החשמל באמצעות סיפורים אישיים של עובדיה ומנהליה באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי המטפל בתקציב חברת החשמל.
החלק שבו מטפל מקאן אריקסון בפרסומי חברת החשמל נוגע למודעות סטטוריות של החברה בעניין מכרזים, הודעות לציבור וכד\' המשולבות בד\"כ בעמודים האחרונים של מוספי העיתונות השונים. לדברי היו\"ר שילוח, שבעבר פיטר את מנהלי המשרד לאחר שדיברו על לקוחות המשרד, הוא כלל לא ידע כי חברת החשמל נמנית על לקוחות מקאן אריקסון.
כאמור, התחשות בחברת החשמל היו קשות בעקבות המקרה וההחלטה היתה שלא לעבור על כך בשתיקה. בתגובה הועבר לידי משרד הפרסום מכתב רשמי בו הודיעה החברה על החלטתה להשעות את ההתקשרות בין הצדדים בעקבות ההתבטאויות של שילוח. מאז המקרה החלו מגעים בין הצדדים, ברמת הבכירים בין אילן שילוח ליפתח רון טל, עד לפיוס וחזרה לשגרה.
אורן הלמן, סמנכ\"ל התקשורת והרגולציה בחברת חשמל: \"אחרי שההדורים יושרו אנחנו חוזרים לעבוד כרגיל\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם למקאן יש נתח בגזל הכל בסדר
    גרופי של משה בנימין 03/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו משה מתי תהייה פעם אחת למשך שורה אחת לפחות עיתונאי. עד מתי תעביר הודעות יחצ באייס?
    סגור
  • 2.
    מעניין כמה זה עלה לו ומי באמת
    שני 03/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישלם את המחיר... רמז.. העובדים
    סגור
  • 1.
    טעות אנוש
    אריק ובנץ 03/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאילן מותר...
    סגור