שיווק ופרסום
תקציבי הפרסום של משווקת TEKA ו-NORMANDE למשרד לעומק התודעה
לאחר שנים בהן טופלו בפוגל התקציבים של היבואנית 'קלינטון סחר' מחליפים ידיים. ב-2013 עמד היקף ההוצאה לפרסום על מיליון דולר במחירי מחירון
תקציבי הפרסום של חברת קלינטון סחר משווקת מותגי TEKA ו-NORMANDE עוברים למשרד הפרסום \'לעומק התודעה\' זאת לאחר שנים בהן טופלו במשרד הפרסום פוגל OGILVY.
לפני כשבוע עלה לטלוויזיה סרטון הפרסומת הראשון של קלינטון סחר ל-2014 עבור מותג התנורים TEKA. בשנה שעברה התמקד הקמפיין של היבואנית במותג המקררים מבית TEKA - בפרסומת שנעשתה באמצעות פוגל. בשנת 2013 עמד היקף ההוצאה לפרסום על כמיליון דולר במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום.
למעשה, הפרידה מפוגל אוגילבי נעשתה עוד במחצית השנה שעברה לאחר קמפיין המקררים שנחשב להצלחה. בחודשים אלו בחר אסי ארביב, הבעלים של \'קלינטון סחר\', ומי שגם מקבל את ההחלטות בגזרת השיווק והפרסום, לעבוד באופן עצמאי תוך שהוא מגשש בשוק אחר משרד פרסום שייכנס למשבצת של פוגל.
פרסומת לעומק התודעה עבור תנורי TEKA
הפרסומת של פוגל עבור מקררי TEKA מ-2013
ממשרד הפרסום \'לעומק התודעה\' ומחברת \'קלינטון סחר\' לא התקבלה תגובה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.אחלה סרט (ל"ת)מנהל מותג 04/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.בושה וחרפהמיקו 04/2014/01הגב לתגובה זו0 0מותג על שנראה כמו פח בפרסומתסגור
-
7.לעומק לא מפסיקים לצמוח (ל"ת)עידן 04/2014/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.אני מקווה שכולם מסכימים איתיפרסומאי 04/2014/01הגב לתגובה זו0 0של פוגל יותר טוב בהרבהסגור
-
5.אבלאנקו 04/2014/01הגב לתגובה זו0 0וואלה מגיע לפוגל. משרד שככה מנצל את העובדים שלו ומעביד אותם 12 ו-13 שעות בלי תגמול ראוי מגיע לו שזה קורה לו. לא שבלעומק התודעה המצב שונה אבל ניחא.סגור
-
4.לעומק התודעהיאיר 03/2014/31הגב לתגובה זו0 0הלוואי שיכולתי לכתוב בשמי האמיתי. המשרד הזה צומח בעקביות ובצורה מרשימה. אולי פעם אכבד אותם בנוכחותי :-)סגור
-
3.אחלה קמפיין (ל"ת)דנה 03/2014/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.סרט חמוד לאללה (ל"ת)יוסי 03/2014/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.וזה מה שיצא (ל"ת)קוטי 03/2014/31הגב לתגובה זו0 0סגור