שיווק ופרסום

סקס לא מוגן משאיר מזכרת שלא תרצו לקחת אתכם: y&r בקמפיין בארים חדש

משרד הפרסום תרם את חבילת המדיה בה זכה במסגרת תחרות פרסום של 'לוקיישן' לועד למלחמה באיידס. הקמפיין יעלה במאות בארים ומועדונים
משרד הפרסום y&r ישראל שמזה שנים מטפל בתקציב הפרסום של הוועד למלחמה באיידס (וגם זכה באמצעותו בפרסים רבים על עבודותיו לארגון) מראה את נאמנותו כשהחליט לתרום את חבילת המדיה בה זכה לטובת קמפיין בארים חדש לרגל פתיחת חודש המודעות לבדיקות HIV/איידס.
הקריאייטיב בקמפיין המודעות החדש הוא תחת הקונספט של \"סקס לא מוגן עלול להשאיר מזכרת. גשו להיבדק\". המודעה מציגה את כדורי הבדולח המוכרים לתיירים ממקומות רבים בעולם, בהם מוצגים מיניאטורות של אייקונים מקומיים, ונמכרים כמזכרות פופולריות. על דרך זו, מוצגת מחלת האיידס כמזכרת שאף אחד לא רוצה שתשאר עימו.
הקמפיין יעלה במעל ל-100 בארים ומועדונים מובילים ברחבי הארץ. הכרזות יתלו במוקדי בילוי מרכזיים בערים: ירושלים, תל אביב, באר שבע, גבעתיים, רחובות, חיפה, ראשון לציון, הרצליה, רעננה, אשקלון, נס ציונה, וחולון.
כאמור, הקמפיין התאפשר לאחר שהמשרד y&r ישראל זכה בחבילת מדיה במסגרת תחרות פרסום מטעם חברת המדיה \'לוקיישן\'. \"מסקרים שערכנו ישנו אחוז משמעותי באוכלוסייה המקיים יחסי מין מזדמנים לא מוגנים, רבים מהם צעירים, ואחת הדרכים המרכזיות לבלום את התפשטות הנגיף היא איתור אנשים החיים עם HIV והנגשת הטיפול הרפואי עבורם. אנחנו קוראים לאנשים שקיימו יחסי מין לא מוגנים לגשת ולהיבדק גם בשביל בריאותם וגם בשביל בריאות הפרטנרים המיניים שלהם\" אומר ד\"ר יובל לבנת, מנכ\"ל הוועד למלחמה באיידס. עוד הוא הוסיף \"אנחנו רוצים להודות ל- y&r ישראל על תרומתם המתמשכת להעלאת המודעות הן בתרומת חבילת הפרסום והן על הקראייטיב\".
בהמשך החודש צפויים בוועד למלחמה באיידס לצאת למבצע \'ביעור ספק\', שבו יינתנו 50% הנחה על בדיקות HIV/איידס מהירות ואנונימיות במהלך חול המועד של חג הפסח. כמו כן, במשרד עתידים להמשיך את הקמפיין באופן ייחודי עם חלוקת כדורי בדולח כגון אלו המופיעים במודעה. כדורים אלו מיוצרים בימים אלו בסין ועם הגעתם יוצבו במקומות בילוי ברחבי הערים הגדולות.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב ראשי: גיא בר, מנהל קריאייטיב: דרור נחומי, קופי: עוז פרנקל, צילום: מנחם רייס, אמנית: לנה גוברמן, ארטדיירקטור: שי ישראל, ניהול לקוח: מורן דרזי, הלית קראוס, הפקה: שירה רובס, לירונה ספיבק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין קופי?
    סתם מישהו 04/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוז פרנקל
    סגור
  • 2.
    הצילום נעשה חינם על ידי הצלם מנחם רייס
    מנחם רייס 04/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסים, רק חבל שלא טרחו לרשום בקרדיטים גם את שמו של הצלם: מנחם רייס שתרם מזמנו ומיכולותיו למען מטרה חשובה זו.
    סגור
  • 1.
    מגניב :) (ל"ת)
    שמיל 04/2014/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור