פרסום ושיווק

השיעור הטוב ביותר לנהגים לא זהירים: הוזמנו להשתתף בהלוויה של עצמם

פרסומות לעידוד נהיגה זהירה יכולות להיות מצמררות. נהגים לא זהירים שחשבו שבאו לפגישה עם חבר, הופתעו לגלות שהם הגיעו להלוויה של עצמם
משה בנימין | 
"מתיחה" מצמררת. להשתתף בהלוויה של עצמך (צילום צילום מסך)
קטגוריית הפרסומות לעידוד נהיגה זהירה כוללת בתוכה כמה וכמה מהלכים מצמררים למדי. ברוב המקרים, על אף הדרך הקיצונית בה משרדי פרסום בוחרים להעביר את המסר החיובי, זה מתקבל בהבנה.

מהלך נוסף כזה שנמצא ממש על קו התפר שבין מעשה לגיטימי לדבר מופרע לחלוטין הוצג לאחרונה בבלגיה על ידי משרד הפרסום 20Something. המשרד הזמין נהגים מועדים לפורעניות בעלי מוניטין שלילי של נהיגה בלתי זהירה להלוויה של עצמם כשאלו היו בטוחים שהם מגיעים לפגישה תמימה עם חבר/ה.



אמנם לא ידוע עד כמה הנהגים שעברו את המתיחה הנוראית, הם חסרי אחריות, אך אפשר לראות שחבריהם ובני המשפחה שלקחו חלק בסרטון הלכו איתו עד הסוף וממש שפכו את ליבם והגירו דמעות על הדוכן, כשנשאו לכאורה את המילים האחרונות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה