פרסום ושיווק

סומק בלחיים: צדר:יריב יטפל בתקציב הפרסום של בית הספר לאיפור רוית אסף

אסף מככבת בימים אלו בריאליטי 'עד סוף העולם' עם בן זוגה לשעבר אבי חזן. התקציב המדווח יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. גדי צדר: "תקציב מאתגר"
משה בנימין |  7
אסי יריב וגדי צדר (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
משרד הפרסום צדר: יריב בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב יטפל בתקציב הפרסום של רשת בתי הספר למקצועות האיפור והיופי של רוית אסף - כך נודע לאייס. התקציב המדווח על ידי החברה יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.

מרשת בתי הספר של רוית אסף נמסר כי זכיית צדר:יריב בתקציב הגיעה לאור נסיונו בטיפול בתקציבי אופנה ולייף סטייל שונים המשלבים עולמות של דיגיטאל עם אוף ליין, כגון s.wear, accessorize London ,iDigital ו-GAP. במסגרת הטיפול יעבור המותג מתיחת פנים ויתמקד בזירה הדיגיטאלית.

גדי צדר מבעלי צדר:יריב אישר את הידיעה: ״אנחנו מאוד שמחים לצרף את רוית אסף לחוג לקוחותינו, זהו תקציב מאתגר, המשלב את עולמות האופנה והביוטי יחד עם עולמות הלימודים והאקדמיה, שילוב המצריך עבודה מתואמת בין הזירה הדיגיטאלית לבין זירת האוף ליין המסורתית, בין בניית תדמית לבין פרסום מבוסס תוצאות״.

רשת בתי הספר של רוית אסף הוקמה בשנת 1999 על ידי רוית אסף, לשעבר מלכת היופי של ישראל ומונה כיום ארבעה סניפים. בימים אלו מככבת אסף בריאליטי \'עד סוף העולם\' המשודר ברשת, יחד עם בן זוגה לשעבר אבי חזן.

לדברי אסף: ״הבחירה בצדר:יריב נעשתה לאחר בדיקה של מספר משרדי פרסום. אין לנו ספק כי במסגרת העבודה המשותפת צדר:יריב ידעו לקחת את המושכות ולהביא נופך חדש ורעננות, כמו גם ידע רב ומקצוענות בלתי מתפשרת, אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך מיתוג ומתיחת פנים משמעותית לרשת ועם השותפים הנכונים אני מאמינה שנגיע לתוצאות הרצויות\".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ברכות ומזל טוב! (ל"ת)
    מתחרה 01/05/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מגיע לכם מוכשרים!!!!! (ל"ת)
    אנה מיוחס 01/05/2014 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    "גדי צדר אישר את הידיעה"
    נוסטרדמוס 01/05/2014 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מינימום תקרית בצפון וגדי צדר המופתע משחק את תפקידו של דובר צה"ל.
    סגור
  • 4.
    לא ידעתי שלקובי אוז יש סוכנות פרסום! (ל"ת)
    מעריץ 30/04/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא משלמים לספקים
    אחד שמכיר הכי טוב 30/04/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום אחד זה יתפוצץ
    סגור
  • 2.
    2.5 מיליון חלומות באוויר
    אחד שמכיר ממש טוב 30/04/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי בלחץ 150 אלף ש"ח גוגל בשנה..
    סגור
  • 1.
    2.5 מיליון תקציב פרסום לליפסטיק?
    אמנדה 30/04/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש תקציבים שעדיף פשוט לא לפרסם שמקבלים אותם.
    סגור