שיווק ופרסום

עולים על הרכבת: 'אשכנזי זלצמן' ו'מקאן' זכו במכרז המדיה של חברת נת"ע

במקביל לכניסתה של הנהלה חדשה לחברת נת"ע, מקימת הרכבת הקלה בתל אביב, נבחרו שני משרדי הפרסום. טרם ידועה חלוקת העבודה ביניהם
טל אשכנזי. אשכנזי זלצמן (צילום יח"צ)
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בבעלותם של טל אשכנזי וערן זלצמן ומשרד הפרסום מקאן אריקסון נבחרו על יד נת\"ע - נתיבי תחבורה עירוניים, מקימת הרכבת הקלה בגוש דן, לזוכים במכרז הפרסום של החברה - כך נודע לאייס.
הפעלת הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן אינה קרובה, וצפויה לצאת לדרך בעוד מספר שנים. הבחירה באשכנזי זלצמן ומקאן אריקסון מגיעה במקביל לכניסתה של הנהלה חדשה לנת\"ע, כאשר הפעילות הצפויה במדיה תהיה מינורית בעתיד הקרוב.
המכרז יצא לדרכו ב-30 בדצמבר 2012 עם תאריך סופי להגשת מועמדות שנקבע ל-27 בינואר 2014. גיוס המשרדים כלל תהליך מכרזי בו השתתפו 6 משרדים בשני שלבים לפי שקלול של מרכיבי איכות ומרכיבי מחיר. בשלב הראשוני המשרדים יהיו אחראים על ההתנהלות השוטפת ובניית התשתית המיתוגית-פרסומית לשנים הבאות בהן יתחיל לפעול הקו האדום, הראשון בין 5 קווים אותם תפעיל נת\"ע במטרופולין דן. לאייס נודע כי חלוקת העבודה בין אשכנזי זלצמן ומקאן אריקסון תקבע בעתיד על פי הצרכים.
משרדי הפרסום זכו במכרז לטיפול ברכש המדיה של נת\"ע בעיתונות ובאינטרנט. בפועל, יחליפו המשרדים את חברת \'סמארט מדיה\' שטיפלה ברכש המדיה עד לאחרונה ואיתה הרחיבה החברה את ההתקשרות ביולי 2013 בהיקף של 300 אלף שקלים. זאת \"בשל ריבוי מודעות הדרושים ומודעות המכרזים, בעיקר במדיה הבינלאומית\" כפי שציינה. מנת\"ע נמסר עוד כי בעתיד אמור לצאת גם מכרז מדיה בתחום העיצוב הגרפי והקריאייטיב, בנוסף למדיה.
יצוין כי פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן זכה לביקורת רבה בשנים האחרונות. על פי פרסומים שונים, חברת נת\"ע שיצאה לדרכה לפני 15 שנה רשמה על שמה הוצאות של כ-3 מיליארד שקלים מכספי משלפ המסים. לפני כחודשיים התנועה לחופש המידע הגישה עתירה מינהלית נגד נת\"ע ונגד רשות החברות הממשלתיות, בדרישה לחייב אותן לפרסם דו\"ח ביקורת פנימי של רואה החשבון אילן שגב.
ממחלקת הדוברות של נת\"ע נמסר בתגובה: \"מקאן אריקסון ואשכנזי זלצמן זכו במכרז למתן שירותי פרסום בעיתונות ובאתרי האינטרנט (רכישת מדיה) ולא לניהול תקציב פרסום החברה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה